Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (14691)

Vierailija
13501/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mun kaipaus menee ihan yli

Vierailija
13502/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se näyttäytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13503/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanoinkin että se mun juna meni jo, niin salaa toivon että tulisi vielä toinen, joka olikin koko ajan se, johon minun piti oikeasti ehtiä.

Vierailija
13504/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13505/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?

Reilut 159 ja siniset. Haluan tosin lähteä ketjusta ja unohtaa koko henkilön. Ei ikinä enää.

Miks ei ikinä enää?

En jaksa perustella. Tai ehkä jaksan. Monta syytä. Toisinaan liikaa polttavia tunteita. Välillä täysi välinpitämättömyys, että mitä fakkia minä mietin edes koko tyyppiä. Paljon ihmisiä elämässä, menneisyyteen jääneisiin ei ole vara laittaa energiaa ja mietteitä. Ketjusta poistuminen tuntuu ainoalta oikealta ratkaisulta. Se auttaisi, mutta on kovin vaikeaa.

No ehkä ihan hyvä, että unohdat koko tyypin. Tuo selittäisi, että ei se välinpitämättömyys välillä ole mitään harhaa.

Vierailija
13506/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä H 💕

Vierailija
13507/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ihastuvat on tosi usein olleet 187cm. 

Vierailija
13508/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvii harhoille polttoainetta, ettei ne lopu. Tunnisteita kaivatusta kehiin. Vaikka silmien väri ja pituus?

Reilut 159 ja siniset. Haluan tosin lähteä ketjusta ja unohtaa koko henkilön. Ei ikinä enää.

Miks ei ikinä enää?

En jaksa perustella. Tai ehkä jaksan. Monta syytä. Toisinaan liikaa polttavia tunteita. Välillä täysi välinpitämättömyys, että mitä fakkia minä mietin edes koko tyyppiä. Paljon ihmisiä elämässä, menneisyyteen jääneisiin ei ole vara laittaa energiaa ja mietteitä. Ketjusta poistuminen tuntuu ainoalta oikealta ratkaisulta. Se auttaisi, mutta on kovin vaikeaa.

No ehkä ihan hyvä, että unohdat koko tyypin. Tuo selittäisi, että ei

Ei kannata omia. Ei kuitenkaan sulle. 

Vierailija
13509/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se näyttäytyy?

Jatkuvasti mielessä ja kirjoittelen tänne. 

Vierailija
13510/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit tehnyt aina vaikutuksen, jos joku selvästi lyhyempi tullut iskemään. Ne on yleensä lihaksikkaita. 

Vierailija
13511/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sanoinkin että se mun juna meni jo, niin salaa toivon että tulisi vielä toinen, joka olikin koko ajan se, johon minun piti oikeasti ehtiä.

Oo tyytyväinen mitä on. Parisuhde ja lapset.

Vierailija
13512/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut kätken uniin kauniisiin.

Vierailija
13513/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tänään sua aivan käsittämätön ikävä. Nähtiin joskus pari kuukautta sitten ja juteltiin pari viikkoa sen jälkeen. Kaikki oli ok, kunnes tänään tuli voimakas kaipuu. En ymmärrä miksi kun kotonakin kipeenä maannut ainoastaan, joten mikään ei ole sinusta edes muistuttanut. 

Vierailija
13514/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä H,ikävä sinua

Vierailija
13515/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ei ikinä enää?

No ehkä ihan hyvä, e

Ei kannata omia. Ei kuitenkaan sulle.

Omisin jo.

Vierailija
13516/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omisin tämän viestin, mutta silmien värin kohdalla on hiuksenhieno epätarkkuus.😚-sivusta, tietty

Vierailija
13517/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo tyytyväinen mitä on. Parisuhde ja lapset.

Miksi pitäisi olla jos ei ole? Saa sitä elämäänsä parantaa ja tehdä uusia valintoja jos ei tunne hyvää oloa ja onnellisuutta nykyisessä tilanteessa. On hyvä olla tyytyväinen siihen mitä on silloin kun aidosti tuntee sen hyväksi ja omakseen. Jos joutuu oikein yrittämällä yrittämään tuntea positiivista ja tyytyväisyyttä, niin minä ainakin neuvoisin tekemään elämään muutoksia itselle sopivampaan. 

Vierailija
13518/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartu siihen sitten kun se on sun kohdalla äläkä torju sitä.

Vierailija
13519/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömiä ihmisiä ei ole. 

Vierailija
13520/14691 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulla on myös vauvakuume. Sekin juna ehtii pian jo mennä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän