Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (10819)

Vierailija
10741/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt päästä tästä irti. Kukaan toista rakastava ei juoksuta ketään ympäri kyliä vuodesta toiseen. Rakastava tulee ja sulkee syliinsä.

Vierailija
10742/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö onko kaivattunne parisuhteessa? Kaikki ei suhteistaan huutele somessa. Tuli vain mieleen kun noita kiukkuisia viestejä täältä luin. Välttelevä käytös ja karkuun juokseminen saattaa selittyä ihan sillä. Ei pidä lähentyä muiden kanssa jos on varattu ja hyvässä suhteessa. Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10743/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tulossa läpi pystyttämistäni muureista. En ajatellut laittaa vastaan. Odotan sinua. 🤗

Vierailija
10744/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halihali..-😘

Vierailija
10745/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin kanssa voi keskustella vaikka siitä mihin kaipaus päättyy ja virallinen vapaus velvoitteista täyttyy. Maidolla tai ilman. Tähän.

Vierailija
10746/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tulossa läpi pystyttämistäni muureista. En ajatellut laittaa vastaan. Odotan sinua. 🤗

Miehelle?🤗

Vierailija
10747/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Olet pystyttänyt muureja. Olen tulossa niiden läpi ja et enää laita vastaan vaan odotat minua. Pallo on nyt kuitenkin sinulla. Sinun täytyy rohkaistua ja uskaltaa muuten status quo vaan säilyy kuin ennenkin.

Vierailija
10748/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian kypsynyt leikkimään kakaran kanssa joka peräänkuuluttaa vastuita, muttei ymmärrä omiaan.

Vierailija
10749/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minua vastaan on muureja rakennettu, en tule niiden läpi. Jos odottaa toista, rakentaa siltaa.

Vierailija
10750/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvin kanssa voi keskustella vaikka siitä mihin kaipaus päättyy ja virallinen vapaus velvoitteista täyttyy. Maidolla tai ilman. Tähän.

Mitä velvoitteita sinulla on ollut? Kuuluuko kaipaukseen velvoitteita?

Vierailija
10751/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edelleenkään elä elämääni täällä tai muilla palstoilla, mulla on ihan irl elämä. 

Vierailija
10752/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon liian kypsynyt leikkimään kakaran kanssa joka peräänkuuluttaa vastuita, muttei ymmärrä omiaan.

Taas alkaa haukkuminen. Kun en ymmärrä vastuitani, niin kerropa kakaralle, mitä ne ovat.

Vierailija
10753/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti haluat, että seuraavan kerran, kun näen sinut, koputan selkääsi ja sanon, että rakastan sinua. Sittenpä olenkin jo pian käsiraudoissa. Hienovarainen tapa lähestyä sinua tuntuu olevan mahdottomuus. Tai lähestyminen ylipäänsä.

Haha, näin varmaan. Täytyypä ajella hissukseen. 

Kyllä ne rohkeimmat rokan syö vaikka välimatkojen takaa, en näitä tällä kuitenkaan sen kummemmin ala täällä jakaa.

Aina voi laittaa postilaatikkoon viestiä, sen ehkä ehdin aistia. Molempien nimillä kiitos ettei oitis roskiin lennä.

Sulle tuntuu olevan tärkeintä se, että sun perässä juostaan. Antaapa olla sitten.

Ei ole mulle tärkeintä, mutta jotkut

Ehkä sun tarvis jäädä lähtötelineisiin, että sut saisi kiinni. /sivu

Vierailija
10754/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ylipäätään kaikelle on olemassa sanomaton yleispätevä konsensus aiheesta. Sanomaton siksi, että sitä pidetään itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
10755/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edelleenkään elä elämääni täällä tai muilla palstoilla, mulla on ihan irl elämä. 

Kirjoitat silti täällä?

Vierailija
10756/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas alkaa haukkuminen. Kun en ymmärrä vastuitani, niin kerropa kakaralle, mitä ne ovat.

Ei tyhmälle kannata mitään selittää.

10757/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö onko kaivattunne parisuhteessa? Kaikki ei suhteistaan huutele somessa. Tuli vain mieleen kun noita kiukkuisia viestejä täältä luin. Välttelevä käytös ja karkuun juokseminen saattaa selittyä ihan sillä. Ei pidä lähentyä muiden kanssa jos on varattu ja hyvässä suhteessa. Sivusta

En tiedä. Mutta epäilen, että ei olisi lähteny mun kans treffeille, jos olis suhteessa 😅

Vierailija
10758/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ylipäätään kaikelle on olemassa sanomaton yleispätevä konsensus aiheesta. Sanomaton siksi, että sitä pidetään itsestäänselvyytenä. 

Suomeksi?

Vierailija
10759/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä. Se on varmaan melkoinen kuten me kaikki ymmärretään kertomattakin.

Vierailija
10760/10819 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bara sjunga bastu

Tunnistin! Oikein mukavaa päivää sinulle. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan