Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10819)
Tiedättekö onko kaivattunne parisuhteessa? Kaikki ei suhteistaan huutele somessa. Tuli vain mieleen kun noita kiukkuisia viestejä täältä luin. Välttelevä käytös ja karkuun juokseminen saattaa selittyä ihan sillä. Ei pidä lähentyä muiden kanssa jos on varattu ja hyvässä suhteessa. Sivusta
Olet tulossa läpi pystyttämistäni muureista. En ajatellut laittaa vastaan. Odotan sinua. 🤗
Kahvin kanssa voi keskustella vaikka siitä mihin kaipaus päättyy ja virallinen vapaus velvoitteista täyttyy. Maidolla tai ilman. Tähän.
Vierailija kirjoitti:
Olet tulossa läpi pystyttämistäni muureista. En ajatellut laittaa vastaan. Odotan sinua. 🤗
Miehelle?🤗
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Olet pystyttänyt muureja. Olen tulossa niiden läpi ja et enää laita vastaan vaan odotat minua. Pallo on nyt kuitenkin sinulla. Sinun täytyy rohkaistua ja uskaltaa muuten status quo vaan säilyy kuin ennenkin.
Oon liian kypsynyt leikkimään kakaran kanssa joka peräänkuuluttaa vastuita, muttei ymmärrä omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos minua vastaan on muureja rakennettu, en tule niiden läpi. Jos odottaa toista, rakentaa siltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin kanssa voi keskustella vaikka siitä mihin kaipaus päättyy ja virallinen vapaus velvoitteista täyttyy. Maidolla tai ilman. Tähän.
Mitä velvoitteita sinulla on ollut? Kuuluuko kaipaukseen velvoitteita?
Minä en edelleenkään elä elämääni täällä tai muilla palstoilla, mulla on ihan irl elämä.
Vierailija kirjoitti:
Oon liian kypsynyt leikkimään kakaran kanssa joka peräänkuuluttaa vastuita, muttei ymmärrä omiaan.
Taas alkaa haukkuminen. Kun en ymmärrä vastuitani, niin kerropa kakaralle, mitä ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti haluat, että seuraavan kerran, kun näen sinut, koputan selkääsi ja sanon, että rakastan sinua. Sittenpä olenkin jo pian käsiraudoissa. Hienovarainen tapa lähestyä sinua tuntuu olevan mahdottomuus. Tai lähestyminen ylipäänsä.
Haha, näin varmaan. Täytyypä ajella hissukseen.
Kyllä ne rohkeimmat rokan syö vaikka välimatkojen takaa, en näitä tällä kuitenkaan sen kummemmin ala täällä jakaa.Aina voi laittaa postilaatikkoon viestiä, sen ehkä ehdin aistia. Molempien nimillä kiitos ettei oitis roskiin lennä.
Sulle tuntuu olevan tärkeintä se, että sun perässä juostaan. Antaapa olla sitten.
Ei ole mulle tärkeintä, mutta jotkut
Ehkä sun tarvis jäädä lähtötelineisiin, että sut saisi kiinni. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ylipäätään kaikelle on olemassa sanomaton yleispätevä konsensus aiheesta. Sanomaton siksi, että sitä pidetään itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edelleenkään elä elämääni täällä tai muilla palstoilla, mulla on ihan irl elämä.
Kirjoitat silti täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa haukkuminen. Kun en ymmärrä vastuitani, niin kerropa kakaralle, mitä ne ovat.
Ei tyhmälle kannata mitään selittää.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö onko kaivattunne parisuhteessa? Kaikki ei suhteistaan huutele somessa. Tuli vain mieleen kun noita kiukkuisia viestejä täältä luin. Välttelevä käytös ja karkuun juokseminen saattaa selittyä ihan sillä. Ei pidä lähentyä muiden kanssa jos on varattu ja hyvässä suhteessa. Sivusta
En tiedä. Mutta epäilen, että ei olisi lähteny mun kans treffeille, jos olis suhteessa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ylipäätään kaikelle on olemassa sanomaton yleispätevä konsensus aiheesta. Sanomaton siksi, että sitä pidetään itsestäänselvyytenä.
Suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä. Se on varmaan melkoinen kuten me kaikki ymmärretään kertomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Bara sjunga bastu
Tunnistin! Oikein mukavaa päivää sinulle. <3
Yritän nyt päästä tästä irti. Kukaan toista rakastava ei juoksuta ketään ympäri kyliä vuodesta toiseen. Rakastava tulee ja sulkee syliinsä.