Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10824)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon liian kypsynyt leikkimään kakaran kanssa joka peräänkuuluttaa vastuita, muttei ymmärrä omiaan.
Taas alkaa haukkuminen. Kun en ymmärrä vastuitani, niin kerropa kakaralle, mitä ne ovat.
Ei tyhmälle kannata mitään selittää.
Kun suutut, taannut tavalla, joka ei kohota sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon liian kypsynyt leikkimään kakaran kanssa joka peräänkuuluttaa vastuita, muttei ymmärrä omiaan.
Taas alkaa haukkuminen. Kun en ymmärrä vastuitani, niin kerropa kakaralle, mitä ne ovat.
Oletko nähnyt minun suuttuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt minun suuttuvan?
En nähnyt, mutta kuullut monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Halihali..-😘
Suukkosuukko.. 😘😘
Jos puhuisin, kuten sinä minulle, olisin ollut jo aikaisemmin menneen talven lumia. Ei taideta päästä sille asteelle, että suutun sulle kunnolla. Olen rakastanut sinua niin paljon, että en tieten tahtoen ole halunnut puhua sulle rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuota. Kohoaa todellakin ja kohoaa yli joskus. On ehkä parempi etten mä suutu. Siinä on se mistä mä pidän kiinni niin sä voit miettiä sitä kohottamista vaan ihan hiljaa.
Kahvin kanssa voi keskustella vaikka siitä mihin kaipaus päättyy ja virallinen vapaus velvoitteista täyttyy. Maidolla tai ilman. Tähän.
Mitä velvoitteita sinulla on ollut? Kuuluuko kaipaukseen velvoitteita?
Kyllä. Ylipäätään kaikelle on olemassa sanomaton yleispätevä konsensus aiheesta. Sanomaton siksi, että sitä pidetään itsestäänselvyytenä.
Suomeksi?
Ei kun latinaksi.
__
Tässä langassa 0 minulta.
Miehelle: 💋👋
Oot aina mukanani.
__
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halihali..-😘
Suukkosuukko.. 😘😘
Se on Matne.
Oletko joskus käyttäytynyt väkivaltaisesti, siis fyysisesti?
Millainenkohan kaivattu on suuttuessaan, pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuota. Kohoaa todellakin ja kohoaa yli joskus. On ehkä parempi etten mä suutu. Siinä on se mistä mä pidän kiinni niin sä voit miettiä sitä kohottamista vaan ihan hiljaa.
Tai tulee turpaan?
Mä avautuisin sulle jos oisit mun terapeutti.
Terapia on kallista. Turpaan veto maksaa tuplaten.
Vierailija kirjoitti:
Terapia on kallista. Turpaan veto maksaa tuplaten.
Ja sinä olet tarkka rahan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan haluaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai tulee turpaan?
Mä avautuisin sulle jos oisit mun terapeu
Ei tarvitsekaan. Selkis jo.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut. Suurin kunnolla harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimpänä kuuluu sellainen rasahdus. Aattele, että rasahtaa oikeasti. Ihan kuin ympärillä olijat kuulis sen. Sitten vaan jatkan syömistä ja tilanne rauhoittuu. Hetken läsnäoloni vaeltelee ympäristöä etsien sitä vihollista joka haluaa haarukasta. No kuitenkin. Ruokarauha on tärkeä asia. Hyvä että sen jokainen ymmärtää.
Olet pelottava.
Joo. Onneksi mä en suutu helpolla. Onneksi mulla on aika pitkä pinna. Joskus mä mietin, että terapiaan pitäis mennä silleen ihan oikeasti. Toistaiseksi oon selvinnyt.
Suosittelen. Mun kans suutut, koska en ole hiljaa. Muistuttaa erästä lapsuuden ihmissuhdettani tältä osin.
Meidän homma on tuhoon tuomittu. Ei siksi, että sinulla on musta kohtasi vaan siksi, että minä saan sen esiin. 😭
Ei kun latinaksi.