Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10866)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tulossa läpi pystyttämistäni muureista. En ajatellut laittaa vastaan. Odotan sinua. 🤗
Jos minua vastaan on muureja rakennettu, en tule niiden läpi. Jos odottaa toista, rakentaa siltaa.
Sä oot sä ja muut on muita. Vaikka kuinka kutkuttais, et voi korvata ketään toista rakkausjutuissa. Eli et ole tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tulossa läpi pystyttämistäni muureista. En ajatellut laittaa vastaan. Odotan sinua. 🤗
Jos minua vastaan on muureja rakennettu, en tule niiden läpi. Jos odottaa toista, rakentaa siltaa.
Sä oot sä ja muut on muita. Vaikka kuinka kutkuttais, et voi korvata ketään toista rakkausjutuissa. Eli et ole tärkeä.
Oletko sivusta vai Ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halihali..-😘
Suukkosuukko.. 😘😘
Kivakiva..😘
Jotkut kommentit ovat tyhmiä ja merkityksettömiä, enkä todellakaan halua vastata niihin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kommentit ovat tyhmiä ja merkityksettömiä, enkä todellakaan halua vastata niihin.
Haluat naulan arkkuun?
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee noin vahva vastareaktio, todennäköisesti ollaan ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on sulta, en jaksa enää. Mikä järki on vuosikausia puhua potaskaa? Eilen viimeksi olit kanssani samaa mieltä, että et halua päättää tätä rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on sulta, en jaksa enää. Mikä järki on vuosikausia puhua potaskaa? Eilen viimeksi olit kanssani samaa mieltä, että et halua päättää tätä rumasti.
Emme taida olla samalla kanavalla. Lehmä esitti minulle oudon kommentin.
Alan ymmärtää. Häädät läheltäsi. Se on valintasi. Olisin rakastanut, mutta väkisin ei voi.
Huhhuh. Aikamoinen päivä. Olen tyhmä, kakara, katkera, lehmä.
T. lemmikkirotta
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Aikamoinen päivä. Olen tyhmä, kakara, katkera, lehmä.
T. lemmikkirotta
Tule juoksupyörääni kanssani. T. Hamsteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimpänä kuuluu sellainen rasahdus. Aattele, että rasahtaa oikeasti. Ihan kuin ympärillä olijat kuulis sen. Sitten vaan jatkan syömistä ja tilanne rauhoittuu. Hetken läsnäoloni vaeltelee ympäristöä etsien sitä vihollista joka haluaa haarukasta. No kuitenkin. Ruokarauha on tärkeä asia. Hyvä että sen jokainen ymmärtää.
Olet pelottava.
Joo. Onneksi mä en suutu helpolla. Onneksi mulla on aika pitkä pinna. Joskus mä mietin, että terapiaan pitäis mennä silleen ihan oikeasti. Toistaiseksi oon selvinnyt.
Suosittelen. Mun kans suutut, koska en ole hiljaa. Muistuttaa erästä lapsuuden ihmissuhdettani tältä osin.
Ei se ole pointti. Kyllä sinä siitä hiljaiseksi muutut silmänräpäyksessä. Eikä mun tartte tehdä mitään. Ne on niitä sanomattomia totuuksia.
Nuori nainen ryhmässä näytti ihan sinulta, mutta nuori ja ystävällinen. Pieni maailma. nn
Vierailija kirjoitti:
Alan ymmärtää. Häädät läheltäsi. Se on valintasi. Olisin rakastanut, mutta väkisin ei voi.
Tämä. Et halua että sinua lähestytään - niinhän se on ja se on valintasi. Olisin rakastanut mutta väkisin ei voi.
Ihmisiä on liikaa ja maailma on masentavan merkityksetön harhojen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sivusta vai Ap?
Hän tuli huutelemaan sivusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?🤗
Miehelle. 🤗
Riippuu asiasta ja tilanteesta.