Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (10866)

Vierailija
10781/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainenkohan kaivattu on suuttuessaan, pohdin.

Riippuu asiasta ja tilanteesta. 

Vierailija
10782/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tulossa läpi pystyttämistäni muureista. En ajatellut laittaa vastaan. Odotan sinua. 🤗

Jos minua vastaan on muureja rakennettu, en tule niiden läpi. Jos odottaa toista, rakentaa siltaa.

Sä oot sä ja muut on muita. Vaikka kuinka kutkuttais, et voi korvata ketään toista rakkausjutuissa. Eli et ole tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10783/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tulossa läpi pystyttämistäni muureista. En ajatellut laittaa vastaan. Odotan sinua. 🤗

Jos minua vastaan on muureja rakennettu, en tule niiden läpi. Jos odottaa toista, rakentaa siltaa.

Sä oot sä ja muut on muita. Vaikka kuinka kutkuttais, et voi korvata ketään toista rakkausjutuissa. Eli et ole tärkeä.

Oletko sivusta vai Ap?

Vierailija
10784/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halihali..-😘

Suukkosuukko.. 😘😘

Kivakiva..😘

Vierailija
10785/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kommentit ovat tyhmiä ja merkityksettömiä, enkä todellakaan halua vastata niihin.

Vierailija
10786/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kommentit ovat tyhmiä ja merkityksettömiä, enkä todellakaan halua vastata niihin.

Haluat naulan arkkuun?

Vierailija
10787/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee noin vahva vastareaktio, todennäköisesti ollaan ytimessä.

Vierailija
10788/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivunainen ei ole sivu. 

Vierailija
10789/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on sulta, en jaksa enää. Mikä järki on vuosikausia puhua potaskaa? Eilen viimeksi olit kanssani samaa mieltä, että et halua päättää tätä rumasti.

Vierailija
10790/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on sulta, en jaksa enää. Mikä järki on vuosikausia puhua potaskaa? Eilen viimeksi olit kanssani samaa mieltä, että et halua päättää tätä rumasti.

Emme taida olla samalla kanavalla. Lehmä esitti minulle oudon kommentin.

Vierailija
10791/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ymmärtää. Häädät läheltäsi. Se on valintasi. Olisin rakastanut, mutta väkisin ei voi.

Vierailija
10792/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua piinaa paranoia.

Vierailija
10793/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Aikamoinen päivä. Olen tyhmä, kakara, katkera, lehmä.

T. lemmikkirotta

Vierailija
10794/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Aikamoinen päivä. Olen tyhmä, kakara, katkera, lehmä.

T. lemmikkirotta

Tule juoksupyörääni kanssani. T. Hamsteri

Vierailija
10795/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimpänä kuuluu sellainen rasahdus. Aattele, että rasahtaa oikeasti. Ihan kuin ympärillä olijat kuulis sen. Sitten vaan jatkan syömistä ja tilanne rauhoittuu. Hetken läsnäoloni vaeltelee ympäristöä etsien sitä vihollista joka haluaa haarukasta. No kuitenkin. Ruokarauha on tärkeä asia. Hyvä että sen jokainen ymmärtää.

Olet pelottava.

Joo. Onneksi mä en suutu helpolla. Onneksi mulla on aika pitkä pinna. Joskus mä mietin, että terapiaan pitäis mennä silleen ihan oikeasti. Toistaiseksi oon selvinnyt.

Suosittelen. Mun kans suutut, koska en ole hiljaa. Muistuttaa erästä lapsuuden ihmissuhdettani tältä osin.

Ei se ole pointti. Kyllä sinä siitä hiljaiseksi muutut silmänräpäyksessä. Eikä mun tartte tehdä mitään. Ne on niitä sanomattomia totuuksia.

Vierailija
10796/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen ryhmässä näytti ihan sinulta, mutta nuori ja ystävällinen. Pieni maailma. nn

Vierailija
10797/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää. Häädät läheltäsi. Se on valintasi. Olisin rakastanut, mutta väkisin ei voi.

Tämä. Et halua että sinua lähestytään - niinhän se on ja se on valintasi. Olisin rakastanut mutta väkisin ei voi.

Vierailija
10798/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa ja maailma on masentavan merkityksetön harhojen ulkopuolella.

Vierailija
10799/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sivusta vai Ap?

Hän tuli huutelemaan sivusta. Ap

Vierailija
10800/10866 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle?🤗

Miehelle. 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän