Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10732)
Vierailija kirjoitti:
Pitää tuntea olevansa elossa!
Joko hyvää seksiä, läheisyyttä tai rakkaimpia läheisiä.
Sain äsken endorfiinit hereille eikä masenna enää.
Viimeiset ajat ovat olleet hiljaiseloa. Olen ehkä hieman vetäytynyt syrjään. Tuntenut alakuloa. Pettymystä siihen etten löydä sellaista oikeaa.
Äsken sain nautintoa ihmiseltä joka ei välttämättä ole oikein. Silti nautin. Heräsin eloon!
Minä puhuisin sinulle. Se naurattaisi sinua. Minuakin se saattaisi naurattaa. Nauraisimme sitten yhdessä. Posketonta menoa. Sitten me vakavoituisimme. Olisi pakko puhua taas.
Onnittelut tulin toivottaan, en tarkkaa päivää tiedä, ymmärtääkseni tässä kuussa kuitenkin. Antaisin pitkän ja lämpimän halin. T. Sosiaalinen erakko
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on muutamia hyvin omistushaluisia henkilöitä jotka yrittävät määrätä kuka saa kirjoittaa ja mistä saa kirjoittaa. Lähetän terveisiä näille henkilöille että menkää terapiaan hoidattamaan itseänne kuntoon. Hyvää yötä teille.
Silti te katkerat ihmiset saatte täällä pelleillä, onko tämä teille psykologista lohtua?
Toisitko pyykkikorin kylpyhuoneesta?
Minuutin hiljaisuuden päästä menen kylpyhuoneeseen hakemaan itse sitä pyykkikoria.
Sinä istut paskalla.
Tee kaikki itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polku häviää metsän uumeniin, koska kukaan ei kulje vastaan.
Vaimo ei päästä metsään.
Jätä se.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Paitsi merenneito. 💖
Kuuntele itseäsi, maailma on sinun🤪
En täysin tiedä mitä mä nyt oikein teen tässä, mutta teenpä kuitenkin.
puhun sulle, ja sinä minulle
me toisillemme
silleen vähän ja nätisti, vakaviakin
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on muutamia hyvin omistushaluisia henkilöitä jotka yrittävät määrätä kuka saa kirjoittaa ja mistä saa kirjoittaa. Lähetän terveisiä näille henkilöille että menkää terapiaan hoidattamaan itseänne kuntoon. Hyvää yötä teille.
Silti te katkerat ihmiset saatte täällä pelleillä, onko tämä teille psykologista lohtua?
Käytöstapoja nuija. En ole katkera ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut todella kiireinen tänä(kin) syksynä. Energia ja ajatukset ovat valuneet ihmisiin, joiden kanssa olen tekemisissä ainakin viikottain. Tämän kaiken keskellä aloin todenteolla päästä sinusta irti ja unohtaa. Eilen tänne tuli yksi viesti, joka kuitenkin sai pitkästä aikaa sydämen sykkimään hieman kiivaammin. Ehkä se oli sinulta. Tai todennäköisesti ei. Mutta huomasin, että en minä ihan yli vielä ole. nn
Tiedän, että ootte todennäköisesti jotain ihan muita, mutta olisipa jotain tällaista! nn sivusta
Hyvää yötä! Arastelen sua, mutta toivotan sulle hyvää alkavaa työviikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tuntea olevansa elossa!
Joko hyvää seksiä, läheisyyttä tai rakkaimpia läheisiä.
Sain äsken endorfiinit hereille eikä masenna enää.
Viimeiset ajat ovat olleet hiljaiseloa. Olen ehkä hieman vetäytynyt syrjään. Tuntenut alakuloa. Pettymystä siihen etten löydä sellaista oikeaa.
Äsken sain nautintoa ihmiseltä joka ei välttämättä ole oikein. Silti nautin. Heräsin eloon!
Kumpikaan ei ole varattu! Siitä ei ole kysymys!
Olisit siinä lähellä mutta en tuntisi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut tulin toivottaan, en tarkkaa päivää tiedä, ymmärtääkseni tässä kuussa kuitenkin. Antaisin pitkän ja lämpimän halin. T. Sosiaalinen erakko
Mun on vähän traaginen pvm...
Olisitko minulle se mies joka pitää kaiken pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteyttä yleensä otetaan, kun se koetaan toivotuksi. Öitä
Niin. Jos on kielletty sellainen, silloin ei voi ottaa. Minä en ole kieltänyt. Hyvää yötä.
Ollaan jo niin vanhoja, että eikai meitä joku kielletty asia pidättele enää? Ite en ota yhteyttä, koska en ole tarpeeksi rohkea.
Jos joku olisi sanonut sulle, että pysy kaukana, pysyisitkö?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä! Arastelen sua, mutta toivotan sulle hyvää alkavaa työviikkoa!
Kiitos samoin hänelle! Sivusta.
Avaisitko minulle oven, sulkisitko illalla kaihtimet ja aamulla kehittäisit minullekin kahvia?
Hän sanoi että tulee luokseni vaikka joka ilta.
Mutta ikäero!!!
Ei kumpikaan noista.