Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10735)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelen sua joka päivä
Mä ajattelen sua ihan koko ajan. /sivusta varmaan
Kuka ketä? Pitkä aika mennyt ja vieläkin muistelen. Sivusta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa sinusta minkäänlaista otetta, en sinuun minkäänlaista yhteyttä enkä tiedä, mitä sinun kanssasi pitäisi tehdä. Olen yrittänyt kauan, ehkä jo liian kauan.
Mulla on ihan samanlainen tunne. Viestittely vaan yksi iso kommunikaatio-ongelma. Pitäisi korjata se face-to-face.
Tee se. En syö sinua.
Anna joku hyvä vinkki josta tiedän että säki haluut ni teen sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa sinusta minkäänlaista otetta, en sinuun minkäänlaista yhteyttä enkä tiedä, mitä sinun kanssasi pitäisi tehdä. Olen yrittänyt kauan, ehkä jo liian kauan.
Mulla on ihan samanlainen tunne. Viestittely vaan yksi iso kommunikaatio-ongelma. Pitäisi korjata se face-to-face.
Tää ois parasta. Voi kun uskaltaisi ottaa yhteyttä. On paljon, mitä haluaisin kanssasi keskustella. Vastaan kuin kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
😘HYMY
Ilu2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se. En syö sinua.
Pukeudun mustaan puseroon.
Kiitos Päiville, perjantaina ostin sitä lihaa Jauhe,
Mitään muuta ei jääny kun pönttöön pois, outo kommunikointi. Mut joo
Kissa kertoo kun . Juu siis oksentelua jäi käteen tästä Just on case becouse dog car and just call Allwayd Yritetty soittaa.
Olen ollut todella kiireinen tänä(kin) syksynä. Energia ja ajatukset ovat valuneet ihmisiin, joiden kanssa olen tekemisissä ainakin viikottain. Tämän kaiken keskellä aloin todenteolla päästä sinusta irti ja unohtaa. Eilen tänne tuli yksi viesti, joka kuitenkin sai pitkästä aikaa sydämen sykkimään hieman kiivaammin. Ehkä se oli sinulta. Tai todennäköisesti ei. Mutta huomasin, että en minä ihan yli vielä ole. nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se. En syö sinua.
Pitäisi viestitellä että vois tavata. Ja se viestittely ei vaan tunnu onnistuvan.
Oletko ajatellut, miksi se ei onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Polku häviää metsän uumeniin, koska kukaan ei kulje vastaan.
Vaimo ei päästä metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se. En syö sinua.
En muista, koska oisin halunnut mitään näin kovin. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polku häviää metsän uumeniin, koska kukaan ei kulje vastaan.
Vaimo ei päästä metsään.
Sitten olet vaimosi kanssa. Hänhän se sinut omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee se. En syö sinua.
Pitäisi viestitellä että vois tavata. Ja se viestittely ei vaan tunnu onnistuvan.
Oletko ajatellut, miksi se ei onnistu?
Ei haluta tarpeeksi tai halutaan liikaa. Tai todellisuus iskee vasten kasvoja. Mitä sinä ajattelet?
Keskiviikot on olleet ihan paras päivä jos ollaan nähty. Ihanaa viikkoo!
Yhteyttä yleensä otetaan, kun se koetaan toivotuksi. Öitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olohuoneessani on virtahepo.
Kaivatun työhuoneessa on virtahepo.
Virtahepo olohuoneessa tarkoittaa alkoholistia talossa.
Sivu huomio
Mä tykkään tunasta T. Lesbokissa Helsingistä pois päin