Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10254)
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään uskalla mitään. Hylätyksi tulemisen pelossa. Liika torjunta johtaa siihen.
Liika torjunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisipa laittaa hyvän yön viestin suoraan sulle.
Saisitpa. Laita vaan, olisin sellaisen tarpeessa.
Haluaisin, mutta en uskalla.
No sano suoraan miksi et?
Mm. siksi etten mistään voi varmaksi tietää, kuka olet.
Aivan varmasti tiedät kenelle. Onhan sinulla yhteystiedot.
Olen odottanut sitä päivää, että olet valmis siihen. Et ole ollut.
Ei vaan sinä et ole valmis.
Olen
Sit varmistusta et tule saamaan. Hyvää yötä ja rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miehen apulaiseksi.
Mies luotiin naiselle kapulaksi rattaisiin
Miehelle annettiin valta nimetä metsän eläimet ja nainen.
Luulet vaan, todellisuudessa nainen on se joka synnyttää elämää
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus ei oo kivaa.
Se menee ohi, kun sitä tunnetta ei yritä vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään uskalla mitään. Hylätyksi tulemisen pelossa. Liika torjunta johtaa siihen.
Liika torjunta?
Niin. Joka kerta.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, kuinka päiväis sujui? Itelläin hyvin, heräsin vanhemman sukulaisen soittoon, tietel vointiain, jouduimme melkein riitaan ideologiselta pohjalta, miä olin rauhallinen ja sanoin jotta kanssain voi olla eri mieltä ja että vasemmistolaisuus vanhemmalla iällä on tunne-elämän häiriö. Tein lenkin suht myöhään ja kävin kahessa kaupassa. Just iltapalalla, voisinpa tarjota siullein. Nuku hyvin, armastan.
Hyvänyön suukkosia lämpimille huulillesi,muistan kyllä vieläkin.Sinä taas saatat muistaa ihanan kylmät jalkani.😁
Kauniita unia komistus,missä sinä siellä minä.😁😊
Silitän sun blondia tukkaa. Nukahdat siihen, viereeni. Suullaan sun huuliasi vielä keveästi ja nukahdan aivan viereen. Olisiko joskus näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika torjunta?
Mäkin koen, et aina kun innostun, niin kaivattu haluaa ottaa takapakkia. En tiedä onko mun tunne, mut sit aina jäädyn ja lopetan, kun ajattelen, et tungettelen tai sanon jotain epäsopivaa.
Halein suukoin hyvää yötä 30km rajsin tas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miehen apulaiseksi.
Mies luotiin naiselle kapulaksi rattaisiin
Miehelle annettiin valta nimetä metsän eläimet ja nainen.
Luulet vaan, todellisuudessa nainen on se joka synnyttää elämää
Hyvät yöt mammoille.
Näin unta nuoresta tytöstä joka usein tuijotti ikkunasta sisälle. Lumessa näkyi jalanjäljet. Aluksi tyttöä ei näkynyt, mutta lopulta se tuli esille. Sillä oli mustat hiukset ja vaatteet. Se piirsi kodin vieressä olevaan kiveen jollain tussilla, kiipesi isolle kivelle ja heilutteli sieltä.
Aluksi en saanut tyttöä kiinni puhutteluun, mutta lopulta se onnistui. Kysyin miksi ihmeessä se tekee noin. Sanoi että etkö tajua että olen sinä sun nuoruudesta. Yritän edelleen saada huomiota. Mulla on huono olo. Oon ihan yksin.
Outo uni sillä en koskaan käyttäytynyt nuorena huomiota herättävästi, mulla ei edes ollu mustia hiuksia. Laitan viestiä mun uhmakkaalle alitajunnan persoonalle, että voit jo jättää mut rauhaan. Ymmärsin jo yskän. Ehkä mun pitää saada itseeni vähän särmää ja ruveta toteuttamaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta nuoresta tytöstä joka usein tuijotti ikkunasta sisälle. Lumessa näkyi jalanjäljet. Aluksi tyttöä ei näkynyt, mutta lopulta se tuli esille. Sillä oli mustat hiukset ja vaatteet. Se piirsi kodin vieressä olevaan kiveen jollain tussilla, kiipesi isolle kivelle ja heilutteli sieltä.
Aluksi en saanut tyttöä kiinni puhutteluun, mutta lopulta se onnistui. Kysyin miksi ihmeessä se tekee noin. Sanoi että etkö tajua että olen sinä sun nuoruudesta. Yritän edelleen saada huomiota. Mulla on huono olo. Oon ihan yksin.
Outo uni sillä en koskaan käyttäytynyt nuorena huomiota herättävästi, mulla ei edes ollu mustia hiuksia. Laitan viestiä mun uhmakkaalle alitajunnan persoonalle, että voit jo jättää mut rauhaan. Ymmärsin jo yskän. Ehkä mun pitää saada itseeni vähän särmää ja ruveta toteuttamaan itseäni.
Ehkä se tarkoitti eri tavalla huomionhakuisuutta. Oletko toiminut ärsyttävällä tavalla ja hakenut huomiota toimimalla typerästi, kiusaten tai muuta?
On se tämä elämä ihmeellisen katkeran suloista. Aikaisemmin nähtiin vain vilaukselta, eikä juuri juteltu, kaipuu oli vain hetkittäistä ja haaleaa. Ja nyt sitten kun olemme lähes päivittäin tekemisissä, kuva sinusta saavuttamattomana, kauniina, älykkäänä ja upeana vain vahvistuu. Mitä teen näillä korteilla? Miksi peli meni tähän suuntaan? M-N
Vierailija kirjoitti:
On se tämä elämä ihmeellisen katkeran suloista. Aikaisemmin nähtiin vain vilaukselta, eikä juuri juteltu, kaipuu oli vain hetkittäistä ja haaleaa. Ja nyt sitten kun olemme lähes päivittäin tekemisissä, kuva sinusta saavuttamattomana, kauniina, älykkäänä ja upeana vain vahvistuu. Mitä teen näillä korteilla? Miksi peli meni tähän suuntaan? M-N
Onko tämä sinun kirjoituksesi? Älä jää jumiin tommosiin asioihin ja ajatuksiin vaan ota yhteyttä ja yhdessä katsotaan. Luvassa ei ole hylkäämistä vaan katsotaan miten asiat kehittyvät. Lupauksena on loppuelämän kestävä ystävyys eikä siis mikään hylkääminen - sitä ei voisi toteuttaa. Noilla ajatuksilla menet vaan ihan lukkoon. Minäkin olen ihan lukossa kaiken maailman käsitysteni kanssa sinusta ja pelottaa aivan hirveästi. Olemme aivan samassa veneessä eri osapuolina.
Parempi kun ei tee mitään. Samaa mieltä.