Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (10249)
Vierailija kirjoitti:
Olet pikkasen mun. Hyvät yöt 🥰
Miehet kentällä🥰
Vierailija kirjoitti:
On se tämä elämä ihmeellisen katkeran suloista. Aikaisemmin nähtiin vain vilaukselta, eikä juuri juteltu, kaipuu oli vain hetkittäistä ja haaleaa. Ja nyt sitten kun olemme lähes päivittäin tekemisissä, kuva sinusta saavuttamattomana, kauniina, älykkäänä ja upeana vain vahvistuu. Mitä teen näillä korteilla? Miksi peli meni tähän suuntaan? M-N
Missä me nähtiin aikaisemmin vaan vilaukselta?
Oli pakko tulla kertomaan, että näin koko yön unia susta, en ole ennen nähnyt. Sattui sopivaan saumaan, kun puhisin eilen itsekseni, että voisiko saada vähän apuja sen selvittämisessä, että kuka on mulle "se oikea", jos joku jossain on.
Sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko tulla kertomaan, että näin koko yön unia susta, en ole ennen nähnyt. Sattui sopivaan saumaan, kun puhisin eilen itsekseni, että voisiko saada vähän apuja sen selvittämisessä, että kuka on mulle "se oikea", jos joku jossain on.
Sellaista.
1) No vilaukselta nähtiin - kyllä tiedät missä.
2) Itse sun tarttee selvittää kuka se oikea on. Ehkä sitä ei liikaa kannata miettiä kun elämä tuo sen oikean tiellesi ennemmin tai myöhemmin ja ehkäpä ihan kummittelunomaisesti. Jos sulla useita niin ehkä sun on tarttenut kokea ne kaikki suhteet jotta elämäsi tulisi johonkin tiettyyn lopputulokseen ja loppupisteeseen.
3) Tossa yhdessä viestissä taitaakin olla väärät viestinumerot - perättäiset viestit kuitenkin tänä aamuna 07.09.2025
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tämä elämä ihmeellisen katkeran suloista. Aikaisemmin nähtiin vain vilaukselta, eikä juuri juteltu, kaipuu oli vain hetkittäistä ja haaleaa. Ja nyt sitten kun olemme lähes päivittäin tekemisissä, kuva sinusta saavuttamattomana, kauniina, älykkäänä ja upeana vain vahvistuu. Mitä teen näillä korteilla? Miksi peli meni tähän suuntaan? M-N
Onko tämä sinun kirjoituksesi? Älä jää jumiin tommosiin asioihin ja ajatuksiin vaan ota yhteyttä ja yhdessä katsotaan. Luvassa ei ole hylkäämistä vaan katsotaan miten asiat kehittyvät. Lupauksena on loppuelämän kestävä ystävyys eikä siis mikään hylkääminen - sitä ei voisi toteuttaa. Noilla ajatuksilla menet vaan ihan lukkoon. Minäkin olen ihan lukossa kaiken maailman käsitysteni kanssa sinusta ja pelottaa aivan hirveästi. Olemme aivan samassa veneessä eri osapuolina.
Jos, siis jos sinä olet hän niin sinulla on minun numero, että laita vaikka yhden kirjaimen viesti. Vastaan vaikka kahdella 😀
Kertokaapa miksi te lykkäätte sitä pahaaoloanne muiden viesteihin?kaikki positiiviset viestit saavat alapeukkuja ja ihan syyttä.
Miksi tämän ketjun on oltava masentava,ahdistava...
Jokaisen tulisi katsoa sinne peiliin ja miettiä haluaisinko itse olla ystävä tämän henkilön kanssa joka peilistä rehellisesti katsoo ja lakata syyttämästä muita.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa miksi te lykkäätte sitä pahaaoloanne muiden viesteihin?kaikki positiiviset viestit saavat alapeukkuja ja ihan syyttä.
Jokaisen tulisi katsoa sinne peiliin ja miettiä haluaisinko itse olla ystävä tämän henkilön kanssa joka peilistä rehellisesti katsoo ja lakata syyttämästä muita.
Alapeukutan kaikki jotka eivät ole terveisiä!! Terveinen ei ole lausetta pidempi teksti!! Katso peiliin osaatko lukea ja ymmärtää lukemaasi ketjun otsikkoa!!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutan kaikki jotka eivät ole terveisiä!! Terveinen ei ole lausetta pidempi teksti!! Katso peiliin osaatko lukea ja ymmärtää lukemaasi ketjun otsikkoa!!
Eri
Mikä sulla on hätänä? Anna ihmisten olla.
Kerkesin taas unohtaa, miten seko tää ketju on, joten bye. Kaivatulle (tai mikä lie) vielä terveinen, että tykkään edelleen, mutta jotenkin meidän suksireitit ei vaan sitten ikinä ristenneet.
Kivaa syksyä ja hyviä tulevia synttäreitä (ja senkin toope ei, sua ei voi tunnistaa parin kk sisällä tapahtuvasta vanhenemisesta).
Vierailija kirjoitti:
Kerkesin taas unohtaa, miten seko tää ketju on, joten bye. Kaivatulle (tai mikä lie) vielä terveinen, että tykkään edelleen, mutta jotenkin meidän suksireitit ei vaan sitten ikinä ristenneet.
Kivaa syksyä ja hyviä tulevia synttäreitä (ja senkin toope ei, sua ei voi tunnistaa parin kk sisällä tapahtuvasta vanhenemisesta).
Lokakuun lopulla
Mä tiedän että minun ei pitäisi kaivata sinua, kaipaan silti. Toissaöinen kauhea painajainen liittyen siihen minkä trauman mulle nuorena aiheutit, sa...nan naistennaurattaja, oli oiva muistutus siitä millainen nuoruus minulla oli kanssasi, vaikkakin rakastin sinua ja halusin vain sinut, en ketään muuta. Jäljet siitä, miten minua kohtelit, ei ole parantuneet näköjään edelleenkään ja johtuu juuri edellisetä lauseesta. Sydämen voi särkeä vain sellainen jonka oikeasti halusi, jolta sai vastarakkautta, jolta odotti niin paljon enemmän ja jota oikeasti rakasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Terapia voisi auttaa sua. Ja nyt alkoivat kansanopistojen kurssit. Onko jokin kieli mistä pidät? Pilatesjooganon ihanaa! Tulee rento fiilis. Yhtään ei kiristä vanne päätä. Yksi huono puoli on. Väsyttää niin, että haluaisi jäädä pötköttämään. Miten muuten nukut? Väsymys aiheuttaa pahantuulisuutta ja myös on riskitekijä liikenteessä. Liikenteessä voi sattua vaikka onnettomuus. Ajattele, jos joku uhanalainen eläin jää alle. Ehkä pidät eläimistä enemmän kuin ihmisistä..? Se voi johtua lapsuudesta ja tunnekylmistä vanhemmista. Vanhempien osa ei ole helppo. Monet vanhemmat tarvitsisivat terapiaa.
Ps. Luulen, että olet yksi ja sama kommentoija
Saisit ratsastaa minulla kohti auringonlaskua ja hämärästä samunkoittoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän että minun ei pitäisi kaivata sinua, kaipaan silti. Toissaöinen kauhea painajainen liittyen siihen minkä trauman mulle nuorena aiheutit, sa...nan naistennaurattaja, oli oiva muistutus siitä millainen nuoruus minulla oli kanssasi, vaikkakin rakastin sinua ja halusin vain sinut, en ketään muuta. Jäljet siitä, miten minua kohtelit, ei ole parantuneet näköjään edelleenkään ja johtuu juuri edellisetä lauseesta. Sydämen voi särkeä vain sellainen jonka oikeasti halusi, jolta sai vastarakkautta, jolta odotti niin paljon enemmän ja jota oikeasti rakasti.
Niinpä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä me nähtiin aikaisemmin vaan vilaukselta?
Mitä oikein höpiset, sinä et liity tähän millään tavalla!
Tänä päivänä taas on hankalaa kun siusta muistutettiin heti aamusta, kun muutenkin hormonit on kallellaan romantiikan suuntaan.
Unikeko nukkuu varmasti vielä? Minä ollut jo pidemmän tovin hereillä. Isompi urheilusuoritus edessä, joten illemmalla seuraava viesti.