Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (9795)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tiedät nyt, että oon tosissani.
En ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Tän viikon tapaamisen käytöksestä tajusin vihdoin, mistä on kyse. ;-) Sinähän rakastat mua. Taidan minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Saa halata ihan irl myös. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan taidettu olla koko aikuisikä joko samassa tai vierekkäisissä kaupungeissa, joka tapauksessa aika lähellä
Niin ollaan. Sattumalta. Ja silti ihan erillisinä ilman kytköstä toisiimme. Ollaanko kävelty toistemme ohi joskus huomaamatta?
En kelvannut joten en kyllä enää vastaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kiirettä, pitää toipua.
Saat toipua rauhassa🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna tapasit kaivattusi ensimmäisen kerran?
Näin hänet talvella 2018, 2021 juteltiin ekan kerran keväällä.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla oli tänään kiva kesäpäivä auringossa, ajattelin ja ajattelen siua ja meitä. Nuku hyvin.
God morgon fru speciallärare 😚
En halunnut keskustella kanssasi, koska läsnäolosi sai minut tuntemaan itseni hulluksi. Ja olen varma, ettet olisi odottanut kuulevasi sitä. Sinulla olisi varmaan ollut jotain asiallista asiaa ja minä olisin puhunut mielenterveysongelmistani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun sisällä tapahtu tänään kun hymyilin sulle?
Hymysi tuli pusikosta ja aluksi yllätyin mutta koska ei oltu muutamaan päivään ohimennen nähty, niin se otin sen kohteliaisuushymynä ilman kummempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halunnut keskustella kanssasi, koska läsnäolosi sai minut tuntemaan itseni hulluksi. Ja olen varma, ettet olisi odottanut kuulevasi sitä. Sinulla olisi varmaan ollut jotain asiallista asiaa ja minä olisin puhunut mielenterveysongelmistani.
Kaikilla meillä on mielenterveysongelmia. Osa vain pelkää niitä kuollakseen ja suhtautuu torjuvasti. On toki sairauksia, joita en itselleni huolisi. Kuten vaikkapa voimakas kaksisuuntainen häiriö. Olen sivusta nähnyt kuinka ihminen sotkee kaikki asiansa. Rankka sairaus.
Muista että kaikilla on sairauksia. Toisella on peräpukamat ja toisella vähän ailahteleva mieli. Moni asia selviää puhumalla. Ja jos ei selviä, niin sen ihmisen voi jättää taakseen.
Kivaa päivää sulle, Tuntematon!
Oliko terveinen kaivatullesi vai miksi kirjoitit tuntemattomalle palstan ohiksen kirjoittajalle??
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vaan sen, etten ole varma tiedätkö sä mitä tunnet mua kohtaan. Siis sä tunnet. Kyllä. Sun lämpö ja välittäminen huokui susta metrien päähän. Sä et ole lähtenyt mun sydämestä mutta en mäkään sun. Sä vaan et taida tietää että mä olen siellä.
Mä itse pilasin meidät , ja mä haluaisin puhua. Olin aivan saatanan rikki kun tavattiin, halusin uskotella etten ole mut olin. Silti mä muutin sun sydämeen asumaan, salaovesta livahdin sisään. Ettet sä edes huomannut. Pala musta jäi suhun. Ja on siellä edelleen.