Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10734)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden elämä on hyvin yksinkertaista ja perustuu lähinnä vietteihin ja reflekseihin. Eivät kykene sen kummempiin analyyseihin
^ihmiset😀
Päinvastoin. Ihmisten elämä perustuu hyvin pitkälle kehittyneeseen harkintaan, monimutkaisiin aivotoimintoihin jne.
Nope. Ihmiset raataa töissä, josta ne ei edes tykkää tienatakseen rahaa, jolla ne voi ostaa asioita, jotka ei ole millään tavalla välttämättömiä eloonjäämisen kannalta. Älytön kuvio. Ihmissuhteissa tehdään ratkaisuja vailla mitään logiikkaa. Järkyttävän paljon teollisuutta, joka saastuttaa ja tuottaa käytännössä roskaa. Ne järkevätkin menee tunne edellä lukuisissa asioissa.
Eli tekevät juuri niin kuin esitin. Versus alemmat eläinlajit, joiden elämä perustuu pitkälti pelkästään vietteihin ja reflekseihin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi sinun kohdalla voisin jopa miettiä työn ulkopuolella tapaamista. Alan hullaantua suhun aivan tosissani. Vaarallista. Ensi viikkoon, ihana <3
Olen jo miettinyt että ihan lähiaikoina meidän on kyllä mentävä vaikka lounaalle kaksin ja siitähän on helppo jatkaa sopien tapaaminen vapaallakin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden elämä on hyvin yksinkertaista ja perustuu lähinnä vietteihin ja reflekseihin. Eivät kykene sen kummempiin analyyseihin
^ihmiset😀
Päinvastoin. Ihmisten elämä perustuu hyvin pitkälle kehittyneeseen harkintaan, monimutkaisiin aivotoimintoihin jne.
Nope. Ihmiset raataa töissä, josta ne ei edes tykkää tienatakseen rahaa, jolla ne voi ostaa asioita, jotka ei ole millään tavalla välttämättömiä eloonjäämisen kannalta. Älytön kuvio. Ihmissuhteissa tehdään ratkaisuja vailla mitään logiikkaa. Järkyttävän paljon teollisuutta, joka saastuttaa ja tuottaa käytännössä roskaa. Ne järkevätkin menee tunne edellä lukuisissa asioissa.
Mutta aina välillä on myös kaunista. Aina välillä on tärkeitä asioita. Miksi? Koska joku tuntee niin. Joku niistä lukuisista ihmisistä.
Olen tehnyt laulun sinusta/sinulle. Nyt hävettää sen kökköys, mutta se tuli sydämestä ja oli pakko tehdä. Olet myös ainut, ken sellaista on aiheuttanut. Kaipaan sua niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina.
Niin minäkin. Enemmän kuin koskaan saatat tietää. Uskomaton väärinkäsitys, minun tahalliset ärsytys pilasivat hyvän ystävyyden. Halusin tehdä Sinut mustasukkaisekaiseksi, ja keksin vaikka mitä. Todellisuudessa olen ujo introvertti. Haluaisin tutustua sinuun, enemmän. Myös ammattini on liittyi introvertti ihmiseen. 💕
Voi olla jo myöhäistä. - sivulta
Ei ole. Silti Sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ihmiset😀
Eli tekevät juuri niin kuin esitin. Versus alemmat eläinlajit
No ei toi mun mielestä vaikuta "pitkälle kehittyneeltä harkinnalta" vaan suorastaan järjettömyydeltä monessa kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin turhaa ja mua turhauttaa pahasti
Mikä niin?
Täällä notkuminen
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Vaikuttaako tai onko kaivattusi (olemassaolo) vaikuttanut valintoihisi?
Joo. Yritän väistää. Hän ei ole mukava ihminen. Oikeastaan en häntä enää kaipaa. Juuri tästä syystä. Mutta kaipaisin läheisyyttä. En vaan enää luota yhtään ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Vaikuttaako tai onko kaivattusi (olemassaolo) vaikuttanut valintoihisi?
Joo. Yritän väistää. Hän ei ole mukava ihminen. Oikeastaan en häntä enää kaipaa. Juuri tästä syystä. Mutta kaipaisin läheisyyttä. En vaan enää luota yhtään ihmisiin.
Ja siis tämä ei ole kenenkään yksittäisen ihmisen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ihmiset😀
Mutta aina välillä on myös kaunista. Aina välillä on tärk
Jep, ei tunteissa tai niiden mukaan toimimisessa ole mitään huonoa tai väärää. Eikä varsinkaan huonompaa kuin nk. "järjen" (joka todellisuudessa perustuu pitkälti siihen että jokin tuntuu järkevältä). Kun tietää tunteen alkuperän ja käyttää harkintaa sen suhteen minkä tuntemuksen antaa hallita elämäänsä, tekee hyviä, kestäviä päätöksiä, jotka lisäävät onnellisuutta. Eri
En usko vapaaseen tahtoon. Valinnat riippuu aina aina jostain.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mulla tässä on aina se dilemma, että mistä se tulee mistä ihminen tykkää. Ihan kaikessa, kukaan ei päätä tykkäävänsä salmiakista tai vihreästä, inhoavansa salmiakkia tai vihreää, tai mikä nyt onkaan se asia. Sitten ne tykkäämiset ohjaa ihmistä aika pitkälti.
Niin tai näin, sinulle kaikkkea hyvää, toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mulla tässä on aina se dilemma, että mistä se tulee mistä ihminen tykkää. Ihan kaikessa, kukaan ei päätä tykkäävänsä salmiakista tai vihreästä, inhoavansa salmiakkia tai vihreää, tai mikä nyt onkaan se asia. Sitten ne tykkäämiset ohjaa ihmistä aika pitkälti.
Miksi se olisi ongelma? Se on positiivinen palautejärjestelmä joka usein ei tuota mitään mutta joskus mahdollistaa sen että jokin juttu kantaa meitä eteenpäin, yksilönä, yhteisönä, ihmiskuntana. Inhoan salmiakkia mutta olen aina saanut orgaanisesta kemiasta älyttömiä viboja, se on aivan huikeata kuvitella päässä niitä molekyylirakenteita, niiden syntyä, muotoa, hajoamista. On tästä älyttömästä tykkäyksestä ollut hyötyäkin kun ei silloin tarvitse raataa jos jokin on miellyttävää. Pusuja vielä, nekin on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi ongelma? Se on positiivinen palautejärjestelmä joka usein ei tuota mitään mutta joskus mahdollistaa sen että jokin juttu kantaa meitä eteenpäin, yksilönä, yhteisönä, ihmiskuntana. Inhoan salmiakkia mutta olen aina saanut orgaanisesta kemiasta älyttömiä viboja, se on aivan huikeata kuvitella päässä niitä molekyylirakenteita, niiden syntyä, muotoa, hajoamista. On tästä älyttömästä tykkäyksestä ollut hyötyäkin kun ei silloin tarvitse raataa
No siis, jos ihminen ei päätä mistä tykkää, silloin ihmisellä ei oikeastaan ole vapaata tahtoa. Paitsi jos ollaan päätetty jossain toisessa ulottuvuudessa maallisista ominaisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Katseet kohtasi aika monta kertaa
Mun mielestä on kiva, että puhut mulle paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis, jos ihminen ei päätä mistä tykkää, silloin ihmisellä ei oikeastaan ole vapaata tahtoa. Paitsi jos ollaan päätetty jossain toisessa ulottuvuudessa maallisista ominaisuuksista.
Aah, nyt ymmmärsin, olet oikeassa, ei me noistakaan päätetä, ihan kuin raajojen pituudestakaan mutta kai yleensä ne hermopiirit vahvistaa itseään joita käyttää ja toiset saattaa surkastua, eli jos nyt oikein kivaksi tekisin itselleni salmiakin saannin ja todistaisin määrätietoisesti niin voisin ehkä siihen oppia.
Miten oppisi elämään tätä hetkeä? On elämän hukkaamista haikailla, toivoa ja odottaa.
Mikä niin?