Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10734)
Vierailija kirjoitti:
Mietittkö mua? :)
Usein. Jäit mieleeni. Pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua kotiin joka päivä, vaikka et ole koskaan asunutkaan kanssani.
Juuri aamulla mietin töihin matkatessa, että sun vierestä heräisin levänneenä.
Kun ei tarttis kumpaisenkin vain miettiä.
Tämä. Kaivatulleni sanoisin, että oot ihaninta, minkä tiedän ja että sinua vasten haluaisin nukahtaa ja siinä tuhista joka ilta. Rakastan sua ihan hulluna.
Oijoi! 😍 Vaan ketä kaipaat?
Maailman komeinta miestä.
Korjaan sivusta, että kaipaat korkeintaan maailman toiseksi komeinta miestä. Se komein alkaa Eellä ja on minun kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Vaikuttaako tai onko kaivattusi (olemassaolo) vaikuttanut valintoihisi?
Olen eronnut. Tosin olisin eronnut ilmankin häntä. Joskus täytyy valita ensin väärin, jotta tajuaa kunnolla mitä se on mitä oikeasti tarvitsee ja haluaa. Ja miten vaikkapa nyt rakkaus toimii tai miltä se ei tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että härnäsin. Yritän päästä pois täältä. Vihaat mua, mutta en mä vihaa sua. Ja vaikka elämä on itsekäs niin kaikkiallinen rakkaus sopii paremmin sielunmaisemaani.
En mä sua vihaa. En mä koskaan voisi vaikka loukkaantunut olenkin. Odotin ja oletin liikaa, asioita joita et halunnut minusta. Se ei loukannut minua, vaan tekosi. Kuitenkin kaipaan ja näen usein unta sinusta.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup
On vaikuttanut paljonkin. Tuskin kuitenkaan enää kun ei ole enää mahdollisuutta nähdä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olen eronnut. Tosin olisin eronnut ilmankin häntä. Joskus täytyy valita ensin väärin, jotta tajuaa kunnolla mitä se on mitä oikeasti tarvitsee ja haluaa. Ja miten vaikkapa nyt rakkaus toimii tai miltä se ei tunnu.
Mulla sama. Sivusta. (m->n)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
On vaikuttanut useampaan otteeseen, mutta niistä ei ole tarpeen tiedottaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että härnäsin. Yritän päästä pois täältä. Vihaat mua, mutta en mä vihaa sua. Ja vaikka elämä on itsekäs niin kaikkiallinen rakkaus sopii paremmin sielunmaisemaani.
En mä sua vihaa. En mä koskaan voisi vaikka loukkaantunut olenkin. Odotin ja oletin liikaa, asioita joita et halunnut minusta. Se ei loukannut minua, vaan tekosi. Kuitenkin kaipaan ja näen usein unta sinusta.
Sivu
Joo voin vakuuttaa, että ei mulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua kotiin joka päivä, vaikka et ole koskaan asunutkaan kanssani.
Juuri aamulla mietin töihin matkatessa, että sun vierestä heräisin levänneenä.
Kun ei tarttis kumpaisenkin vain miettiä.
Tämä. Kaivatulleni sanoisin, että oot ihaninta, minkä tiedän ja että sinua vasten haluaisin nukahtaa ja siinä tuhista joka ilta. Rakastan sua ihan hulluna.
Oijoi! 😍 Vaan ketä kaipaat?
Maailman komeinta miestä.
Korjaan sivusta, että kaipaat korkeintaan maailman toiseksi komeinta miestä. Se komein a
Mielipiteitä on monia. Mun on kyl komeempi, ja tehty just mua varten sellaseksi mistä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
No juu
Vierailija kirjoitti:
Niiden elämä on hyvin yksinkertaista ja perustuu lähinnä vietteihin ja reflekseihin. Eivät kykene sen kummempiin analyyseihin
^ihmiset😀
Päinvastoin. Ihmisten elämä perustuu hyvin pitkälle kehittyneeseen harkintaan, monimutkaisiin aivotoimintoihin jne.
Tää on niin turhaa ja mua turhauttaa pahasti
Katseet kohtasi aika monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta voi toimia - ei kaikkien kohdalla - eräänlaisena tutustumispaikkana toisten/toisen ajatuksenjuoksuun. Ikävä vain että ei mitään mahdollisuutta tutustua oikeassa elämässä. Ehkä pitäisi todellakin järjestää joku tapahtuma tms.
Miksi ihmeessä haluaisit tutustua ketjulaisiin? Itsellä ainakaan pienintäkään intressiä ikinä tavata ketään täältä
Ei mullakaan enää edes kaivattua. Sivusta.
On. Aina kaipaa jotain, jos ei ihmistä, niin jotain muuta. Kauneuden kaipuu, kesä, syksy, tai jotain saavuttamattatonta. Ihmisellä on ikuinen kaipuu, johonkin.
Puhe oli muiden ketjulaisten tapaamisesta eikä kaipaamisesta, ole hyvä ja lue aina asiayhteys äläkä vain viimeisintä viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ei ole vaikuttanut eikä tule vaikuttamaan millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden elämä on hyvin yksinkertaista ja perustuu lähinnä vietteihin ja reflekseihin. Eivät kykene sen kummempiin analyyseihin
^ihmiset😀
Päinvastoin. Ihmisten elämä perustuu hyvin pitkälle kehittyneeseen harkintaan, monimutkaisiin aivotoimintoihin jne.
Nope. Ihmiset raataa töissä, josta ne ei edes tykkää tienatakseen rahaa, jolla ne voi ostaa asioita, jotka ei ole millään tavalla välttämättömiä eloonjäämisen kannalta. Älytön kuvio. Ihmissuhteissa tehdään ratkaisuja vailla mitään logiikkaa. Järkyttävän paljon teollisuutta, joka saastuttaa ja tuottaa käytännössä roskaa. Ne järkevätkin menee tunne edellä lukuisissa asioissa.
Gallup