Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10378)
Vierailija kirjoitti:
Mennään töissä koko ajan ristiin. Näen sinusta vain vilauksia, sivusta tai takaa. En tiedä haluatko enää mitään tai halusitko missään vaiheessa, niin en oikeastaan uskalla enää katsoa sinua kunnolla. Nm
Haluan sinut, jos olet mun hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseet kohtasi aika monta kertaa
Mun mielestä on kiva, että puhut mulle paljon enemmän.
Missä tämä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Sitten jos rakastat mua, niin mietitään uusiksi. Ei sen tarvitse tapahtua ikinä, mutta sinä olet aina minun ihmeellisin.
Tiiätkö, se toinen saattaa tuntea samalla tavalla. Se rakkaus odottaa vaan sitä oikeaa hetkeä, ja se tulee ennemmin tai myöhemmin. sivusta
Niin tätä mäkin toivon. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseet kohtasi aika monta kertaa
Mun mielestä on kiva, että puhut mulle paljon enemmän.
Missä tämä tapahtui?
Töissä yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oppisi elämään tätä hetkeä? On elämän hukkaamista haikailla, toivoa ja odottaa.
Kehitä itseäsi muilla tavoin. Opettele taitoja, kuntoile ja nauti luonnosta. Rakkaus saattaa yllättää. Älä kuluta päiviäsi ikävöiden. 🤍
Sillä jos se on rakkautta, niin sitä ei pysty kumpikaan väistämään.
Voi, se voi viedä niin etäälle toisistaan kuin tarinoissa. Sivusta.
Tonille kivaa viikonloppua. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Töissä yllättäen.
Tauolla vai työtehtävien yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oppisi elämään tätä hetkeä? On elämän hukkaamista haikailla, toivoa ja odottaa.
Kehitä itseäsi muilla tavoin. Opettele taitoja, kuntoile ja nauti luonnosta. Rakkaus saattaa yllättää. Älä kuluta päiviäsi ikävöiden. 🤍
Ymmärrän. Mielellään sitä itse laittaisi viestin, että haluan nähdä ja rakastan sinua. Ei sitä voi laittaa koska naiselle se vaikuttaa epätoivoiselta ja seksuaalinen kiinnostus sitä miestä kohtaan katoaa samantien.
En itse tämän kaltaisia pelejä tarvitse, koska miehenä tykkään hänestä joka päivä ja riippumatta olosuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Töissä yllättäen.
Tauolla vai työtehtävien yhteydessä?
Ehkä enemmän työtehtävien yhteydessä. Toisaalta oikeastaan tauoillakin katsoo enemmän silmiin.
Voi huokaus tätä ihmiseloa ja rakkauden kaipuuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mielellään sitä itse laittaisi viestin, että haluan nähdä ja rakastan sinua. Ei sitä voi laittaa koska naiselle se vaikuttaa epätoivoiselta ja seksuaalinen kiinnostus sitä miestä kohtaan katoaa samantien.
En itse tämän kaltaisia pelejä tarvitse, koska miehenä tykkään hänestä joka päivä ja riippumatta olosuhteista.
Ei seksuaalinen kiinnostus tuosta laske vaan lisääntyy. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on toisinpäin. Nainen ei voi alussa viestitellä liian aktiivisesti koska miehen saalistusvietti katoaa. Vaikka tekis mieli niin ei voi tuon vuoksi laittaa viestiä. Ärsyttäviä pelejä joita inhoan mutta muut ihmiset toimii niiden mukaan niin pakko pelata pelin säännöillä.
Tiuhti ja Viuhti vauhdissa. Ihanaa viikonvaihdetta. 🤭🤗
Yhden iskämiehen voisi ottaa päikkäriseuraksi.
Pitkä aika. Hyvää sopii odottaa, varsinkin jos tietää olevansa oikeassa.
En oikein ymmärrä ihmisiä, jotka haaveilevat täällä jostain työpaikkakahvion pojista, joiden kanssa ei ole ollut mitään fyysistä vuorovaikutusta tai syvempää yhteyttä. Tuo on täysin mielikuvien varaan rakennettua teinityttömäistä ihastelua ja omien intohimofantasioiden paisuttelua.
Suosittelen näille tyypeille lainaamaan kirjastosta eroottisen novellin ja koskettelemaan itseään. Ei tuonmoisella ole mitään pitävämpää pohjaa.