Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (10735)
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä viikonvaihdetta sulle! Sinä vietät sitä varmaan taas toisaalla.
Samoin sulle. Juu sinne toisaalle taas viikonlopuksi.
Odotin sua Kuolema.
t. Elämä
Voi p***
Loppuelämän rakkauden suhteeseen, nm.
Niiden elämä on hyvin yksinkertaista ja perustuu lähinnä vietteihin ja reflekseihin. Eivät kykene sen kummempiin analyyseihin
^ihmiset😀
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina.
Niin minäkin. Enemmän kuin koskaan saatat tietää. Uskomaton väärinkäsitys, minun tahalliset ärsytys pilasivat hyvän ystävyyden. Halusin tehdä Sinut mustasukkaisekaiseksi, ja keksin vaikka mitä. Todellisuudessa olen ujo introvertti. Haluaisin tutustua sinuun, enemmän. Myös ammattini on liittyi introvertti ihmiseen. 💕
Hellä ja arvostava mies, semmoinen höpönen olet.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina.
Niin minäkin. Enemmän kuin koskaan saatat tietää. Uskomaton väärinkäsitys, minun tahalliset ärsytys pilasivat hyvän ystävyyden. Halusin tehdä Sinut mustasukkaisekaiseksi, ja keksin vaikka mitä. Todellisuudessa olen ujo introvertti. Haluaisin tutustua sinuun, enemmän. Myös ammattini on liittyi introvertti ihmiseen. 💕
Voi olla jo myöhäistä. - sivulta
Mitä te alapeukutatte? Ette kuitenkaan jaksa mua.
Elämä
💡olisit jo laittanut, jos koskaan oisit aionut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta voi toimia - ei kaikkien kohdalla - eräänlaisena tutustumispaikkana toisten/toisen ajatuksenjuoksuun. Ikävä vain että ei mitään mahdollisuutta tutustua oikeassa elämässä. Ehkä pitäisi todellakin järjestää joku tapahtuma tms.
Miksi ihmeessä haluaisit tutustua ketjulaisiin? Itsellä ainakaan pienintäkään intressiä ikinä tavata ketään täältä
Ei mullakaan enää edes kaivattua. Sivusta.
On. Aina kaipaa jotain, jos ei ihmistä, niin jotain muuta. Kauneuden kaipuu, kesä, syksy, tai jotain saavuttamattatonta. Ihmisellä on ikuinen kaipuu, johonkin.
Oot liikaa mulle. Ja liian nuori. Keskity nyt siihen olen naiseen.
t. Kuolema
Vierailija kirjoitti:
💡olisit jo laittanut, jos koskaan oisit aionut
Kyllä. Niin sinäkin. Jos on pitkä aika kulunut, niin ei sitä viestiä ole tulossa, kuten ette itsekään ole lähettämässä. Oliko kiinnostusta, sitä tarina ei tule koskaan kertomaan. Oli tai ei, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Odotin sua Kuolema.
t. Elämä
Voi p***
Elämä on itsekäs, ja perustuu usein toisten kärsimyksiin. Kuolema on tasapuolinen, kukaan ei kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin sua Kuolema.
t. Elämä
Voi p***
Elämä on itsekäs, ja perustuu usein toisten kärsimyksiin. Kuolema on tasapuolinen, kukaan ei kärsi.
Sen takia sitä odotin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen profiilikuva kaivatullasi on WA:ssa?
Aito hymy ja tuuli, joka sotkee hiuksia<3
Naiselle? Sopisi kuvaukseen.
Saa omia
Anteeksi, että härnäsin. Yritän päästä pois täältä. Vihaat mua, mutta en mä vihaa sua. Ja vaikka elämä on itsekäs niin kaikkiallinen rakkaus sopii paremmin sielunmaisemaani.
Ei aina, eläimetkin viihdyttävät itseään toisten kustannuksella. Esimerkiksi moni petoeläin leikkii saaliilla, eikä edes välttämättä syö sitä lainkaan, jos on jo kylläinen. Kunhan huvittaa itseään.
Luonnon romantisoiminen on täysin älytöntä.
eri