Paljoko olet valmis maksamaan puhelimestasi,todellakin puhelimesta?
Minusta max. on 200€ ,koska luureja valmistava yritykset pyrkivät lyhentämään käyttöikää vain bisneksen vuoksi.
Kommentit (63)
500€ on aivan ehdoton yläraja, mieluusti paljon alle sen. Ei kiinnosta viimeisin malli, valitsen ihan muilla spekseillä puhelimeni.
Se on paljon muutakin kuin puhelin, se on tietokone. Voin maksaa tonnin.
max 300e. Kameraa käyttää ihan perusjuttuihin, kuten suurin osa ihmisistä. Apit saa joka puhelimeen.
Alle 200€ olen maksanut ja hyvin ovat toimineet silti. En halua edes viettää kaiken aikaa puhelimella.
Mx 300€. Oletan tuolla saavani luurin n. 6-7 vuodeksi. Vaihtoon menee siinä vaiheessa kun akku ei pidä lataustaan tai käyttis jumii. Vielä tuo on onnistunut. Jos menee siihen, että on vuoden välein ostettava uusi älyvimpain, hyppään pois kelkasta ja ostan Doron.
Iphone on mulla kestänyt käytössä kuusi vuotta. Ja päivitykset juoksi. Hinta vuotta kohden sen verran, että ei ollut mitään ongelmaa hankkia myös seuraavaksikin puhelimeksi iphone. On max koko, niin hieman isompi näyttö, mutta pro on itselleni sellainen, että en ole nähnyt tarpeelliseksi investoida.
Ostin satasella Prismasta Nokian CO2-älypuhelimen ja tulen sillä hyvin toimeen.
Max 300. Sillä hinnalla saa ihan hyvän puhelimen. Nettisurffaukset hoidan pääasiassa tabletilla tai läppärillä, joten puhelinta ei tarvitse valita sillä perusteella. Puhelinta tarvitaan puhumiseen, whatsappiin ja joihinkin pakollisiin appeihin kuten pankki ja autonlataus. Nuo apit toimivat millä tahasa peruspuhelimella. Kamera on nykyään kaikissa tarpeeksi hyvä.
Joku 550€, minimi käyttöaika sitten 3 vuotta ainakin.
Tällä hetkellä on tuon hintainen samsung A54 joka toimii vielä oikein hyvin.
400-500€, ostan yleensä edellisen vuoden huippumalleja tarjouksista. Akun kestävyys, kamera ja puhelimen nopeus kriteereinä.
Vierailija kirjoitti:
Iphone on mulla kestänyt käytössä kuusi vuotta. Ja päivitykset juoksi. Hinta vuotta kohden sen verran, että ei ollut mitään ongelmaa hankkia myös seuraavaksikin puhelimeksi iphone. On max koko, niin hieman isompi näyttö, mutta pro on itselleni sellainen, että en ole nähnyt tarpeelliseksi investoida.
Eipä löytynyt vastauksestasi sitä kysyttyä hintaa.
Sen mitä uusin IPhone milloinkin maksaa. Minun ei tarvitse katsoa hintaa eikä yrittää saada aina halvinta.
Jotain 300€ olen valmis laittamaan omaa rahaa. Työnantaja sponssaa kahden vuoden välein 500€ ja kun myyn sen 2v vanhan saan siitä helposti muutamannsatasen joten sellaisen 1000€ luurin hommaan kahden vuoden välein.
Kalliita puhelimia ostatte. Alle neljällä kympillä jo saa sellaisen.
Max. 200. Minulle se on vain puhelin. Tietokone on erikseen.
Taisi jotain tonnin verran maksaa tämä Samsungin Z Flip 6.