Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (10736)

Vierailija
8201/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä, t. Toivottavasti tyynysi on mukava ja pehmeä ja parhaassa mahdollisessa asennossa.

Vierailija
8202/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovin ikävä sua

Minäkin kaipaan tällä hetkellä kovasti kaivattuani. /sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8203/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta voi toimia - ei kaikkien kohdalla - eräänlaisena tutustumispaikkana toisten/toisen ajatuksenjuoksuun. Ikävä vain että ei mitään mahdollisuutta tutustua oikeassa elämässä. Ehkä pitäisi todellakin järjestää joku tapahtuma tms.

Kuinka moni täältä uskaltaisi tulla miittiin. Monihan on täällä varattuna.

Harva uskaltaisi ja vielä harvempi haluaisi. Sivusta

Vierailija
8204/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi nainen vain paahtaa menemään ja tukahduttaa seksuaalisuutesi. Laittaa sen laatikkoon, kytkeä pois päältä, nostaa hyllylle ikään kuin jonkin sivuun siirretyn tehtävän, jonka voit suorittaa sitten kun sille on aikaa. Jos ahkeroi ja keho käy ylikierroksilla, silloin seksiäkin pitää harrastaa vastaavasti enemmän, jotta kokonaisuus pysyy balanssissa. Tämän vuoksi menestyneimmät ihmiset ovat niin viriilejä ja huippujohtajat narahtavat salasuhteista. Ei seksuaalisuutta voi sammuttaa viikoksi tai kuukaudeksi ja sitten kuvitella hoitavansa sen pois kun minkä tahansa arkiaskareen. Sen on oltava osa vitaalisuutta joka päivä. Muuten vain siirrät sisäistä luhistumistasi hitaasti eteenpäin mutta se koittaa vääjäämättä. Ihminen ei ole kone. 

Höpö, höpö. Kartutin lelujani uudella satisflyer: lla. Omakiva päihittää huonon seksin miehen kanssa. 

Vierailija
8205/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prednisolon ei sovi psykoosiherkille, laukaisee latentin mielisairauden. Minulla ollut useita kuureja enkä sekoillut, eli olen parasta A luokkaa.Tiedoksi kaivatulleni.

Minäkin olen syönyt prednisolonia eikä ole tullut psykooseja. Eli olen minäkin parasta A luokkaa. 

Eli ette ole vassareita🤗

Olen vasemmistolainen, joka on äänestänyt eduskunnan puhemiestä. Olen myös äänestänyt toisesta oikeistolaisesta puolueesta olevaa (ei kokoomus) heitä en äänestäisi ikinä. Enkä persuja. Halla-Aho oli poikkeus. EU-vaalit. Vai olikohan se vihreiden ehdokas jota äänestin, heitäkin olen äänestänyt. 

Täällä sama. Olen viherpiiperö, mutta olen kerran myös äänestänyt Halla-ahoa ja toivon hartaasti EU-eroa. Sivusta.

Vierailija
8206/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta voi toimia - ei kaikkien kohdalla - eräänlaisena tutustumispaikkana toisten/toisen ajatuksenjuoksuun. Ikävä vain että ei mitään mahdollisuutta tutustua oikeassa elämässä. Ehkä pitäisi todellakin järjestää joku tapahtuma tms.

Miksi ihmeessä haluaisit tutustua ketjulaisiin? Itsellä ainakaan pienintäkään intressiä ikinä tavata ketään täältä

Kiinnostaa nämä ohisten suoltajat , minkälaisia he ovat? -juu

Vierailija
8207/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa iloisen naimisen taito. Se puuttuu useimmilta suomalaisilta. Monet ovat siksi kuin eläviä kuolleita, zombieita ihmisen kuoressa. 

Vierailija
8208/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut ei ole yhtään mitään mieheen verrattuna

Vierailija
8209/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä yksi ketjulainen, johon haluaisin tutustua.

Vierailija
8210/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌻🌱🐦🐤🦋🐛💞

Vierailija
8211/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saha pattilaa soimaa

yöt

Vierailija
8212/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi nainen vain paahtaa menemään ja tukahduttaa seksuaalisuutesi. Laittaa sen laatikkoon, kytkeä pois päältä, nostaa hyllylle ikään kuin jonkin sivuun siirretyn tehtävän, jonka voit suorittaa sitten kun sille on aikaa. Jos ahkeroi ja keho käy ylikierroksilla, silloin seksiäkin pitää harrastaa vastaavasti enemmän, jotta kokonaisuus pysyy balanssissa. Tämän vuoksi menestyneimmät ihmiset ovat niin viriilejä ja huippujohtajat narahtavat salasuhteista. Ei seksuaalisuutta voi sammuttaa viikoksi tai kuukaudeksi ja sitten kuvitella hoitavansa sen pois kun minkä tahansa arkiaskareen. Sen on oltava osa vitaalisuutta joka päivä. Muuten vain siirrät sisäistä luhistumistasi hitaasti eteenpäin mutta se koittaa vääjäämättä. Ihminen ei ole kone. 

Höpö, höpö. Kartutin lelujani uudella satisflyer: lla. Omakiva päihittää huonon seksin mie

Ei kai huonoa seksiä kannatakaan harrastaa?

Itselläni kyllä miesten kanssa harrastettu seksi ollut yleensä paljon kivempaa kuin yksin masturboiminen.. ja onhan se luonnollistakin, että toisen ihmisen kanssa harrastettu seksi tyydyttää tarpeita ihan eri tavalla ja kokonaisvaltaisemmin kuin yksin hinkutus.

Eri

Vierailija
8213/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiitti saisi todennäköisesti useimmat lopettamaan palstailun, kun näkisivät, millaisia tyyppejä kirjoitusten taa oikeasti kätkeytyy ja miten heillä ei ole mitään yhteistä oman kaivatun tai oman elämän kanssa.

Vierailija
8214/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lelut ei ole yhtään mitään mieheen verrattuna

Mä haluaisin myös käyttää leluja miehen kanssa. Oman sellasen.

Vierailija
8215/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
8216/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤍

Vierailija
8217/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä yksi ketjulainen, johon haluaisin tutustua.

Anna joku vihje kenestä kirjoitat.

Vierailija
8218/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä

Vierailija
8219/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä halein suukoin naiselle mieheltä 30km ja kuntarajain takaa. Huomiseen.

Vierailija
8220/10736 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, Piipii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi