Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11805)
Vetäisen päähäni öisen hupun, sen sisällä tanssii kuu ja tähdet, leikkiä lyövät revontulet, sinäkin tulet, nyörini kun sidon tiukemmalle, mietin näitköhän koskaan sen hupun alle.
Oisit nähnyt mut silloin aamulla huomenien jälkeen. Loistin kuin Naantalin aurinko.
On alettu näkemään melkein päivittäin. Silloin oli helppoa, kun ei nähty viikkoihin tai jopa kuukausiin. Kaipaus oli vain kuin sellainen pieni vitamiininpuutos, vähän väsyttävä taustavireen lasku. Usein näkeminen nostaa sen esiin kuin kutiavat paiseet ja kivistävät nivelet. Se on koko ajan läsnä ja haittaa jo arkielämää. Asialle on pakko tehdä jotain! Tartten mun vitamiinin, salvan ja reumalääkkeen, tartten sinut ja sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vetäisen päähäni öisen hupun, sen sisällä tanssii kuu ja tähdet, leikkiä lyövät revontulet, sinäkin tulet, nyörini kun sidon tiukemmalle, mietin näitköhän koskaan sen hupun alle.
Omg! Kenny!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot eroottisesti sykähdyttävä... niin voisi olla moni muukin, mutta sen lisäksi mulla on sinua kohtaa helliä tunteita.. niin helliä ettet osaa kuvitellakaan. Niitä tunteita ei synny kuin erityistapauksia kohtaan.. ja se on ainoa asia mikä parisuhteessa olisi tärkeää. Lisäksi ihailen sua ihmisenä, olet hirmuisen lahjakas, nokkela ja empaatinen, sekä kypsällä tavalla pidättyväinen.
Nuku hyvin. Tykkään susta hyvin paljon.
Miestä?
Eikun... kyllä hänellä ihan pillu on ollut viimeksi kun olen sinne sisään survaissut. Mutta, ei tässä nykymaailmassa voi olla varma enää mistään. Hän on hyvin miehekäs nainen, joka tapauksessa.
Setämiehet / tätinaiset ei oo mun juttu.
- sivunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot eroottisesti sykähdyttävä... niin voisi olla moni muukin, mutta sen lisäksi mulla on sinua kohtaa helliä tunteita.. niin helliä ettet osaa kuvitellakaan. Niitä tunteita ei synny kuin erityistapauksia kohtaan.. ja se on ainoa asia mikä parisuhteessa olisi tärkeää. Lisäksi ihailen sua ihmisenä, olet hirmuisen lahjakas, nokkela ja empaatinen, sekä kypsällä tavalla pidättyväinen.
Miestä?
Taas kaikki tunnistivat itsensä "eroottisesti sykähdyttävä, hirmu lahjakas, nokkela, empaattinen" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä?
Eikun... kyllä hänellä ihan pillu on ollut viimeksi kun olen sinne sisään survaissut. Mutta, ei tässä nykymaailmassa voi olla varma enää mistään. Hän on hyvin miehekäs nainen, joka tapauksessa.
Kuinka vanha tää nainen on?
Vierailija kirjoitti:
- sivunainen
Onneksi kaipaan miestä.
-erinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä?
Taas kaikki tunnistivat itsensä "eroottisesti sykähdyttävä, hirmu lahjakas, nokkela, empaattinen" :D
Olihan toi nyt ihanasti kirjoitettu.
Minusta kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä?
Kuinka vanha tää nainen on?
Lauantaina täyttää 36. :D
Missä olette ekan kerran tavanneet? Kuinka kauan siitä on? Olitteko kahdestaan vai törmäsittekö sattumalta isommalla porukalla? Millainen tilanne oli? Kuvaile sinua ja häntä, esim. millainen ulkoasu ja olemus.
Lämmin hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä?
Se on kuules ihan yksinkertaisesti vaan koska me kaikki täällä olemme sykähdyttävän eroottisia, nokkelia, empaattisia ja etenkin hirmu lahjakkaita. Niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
- sivunainen
Kas iltaa. Ei uskota mammaa.
Voi kun taas haluaisin sinut ja sinua. Mahtaakohan nää haaveet koskaan toteutua. Pääsispä sinun syliin.
Vierailija kirjoitti:
Missä olette ekan kerran tavanneet? Kuinka kauan siitä on? Olitteko kahdestaan vai törmäsittekö sattumalta isommalla porukalla? Millainen tilanne oli? Kuvaile sinua ja häntä, esim. millainen ulkoasu ja olemus.
Baarissa. Kohta vuosi. Porukalla. Hauska. Menevä minä ja hän rauhallinen.
En olisi ennen ikinä uskonut tätä, mutta tätinaiset vetoavat muhun (muutkin kyllä). Nainen
Oli ihme, että tavattiin ja tutustuttiin, niin ahdistunut olin silloin. Toisen kerran tapaaminen vasta ihme olikin, hassukaiseni mun.
Kuinka sopivaa, paitsi toisesta on näyttöä ja toinen ei pidä paikkaansa. sivusta