Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (11805)

Vierailija
7541/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleksä suuttunut mulle vai luuletko sä että mä olen suuttunut sulle, kun taas on radio silence? Se, että mä olen hiljaa, johtuu siitä, että tunsin itseni taas taakaksi. 

Ei se oo suuttumusta, vaan epätietoisuutta siitä että kontakti on toivottua/ sopivaa. En halua olla ahdistava setämies.

Pahimmassa tapauksessa kaksi ihmistä kaipaa toisiaan, mutta toinen kuvittelee olevansa ahdistava setämies ja toinen helppo bimbo ja molemmat on hiljaa.

Kuinka sopivaa, paitsi toisesta on näyttöä ja toinen ei pidä paikkaansa. sivusta 

Vierailija
7542/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisen päähäni öisen hupun, sen sisällä tanssii kuu ja tähdet, leikkiä lyövät revontulet, sinäkin tulet, nyörini kun sidon tiukemmalle, mietin näitköhän koskaan sen hupun alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit nähnyt mut silloin aamulla huomenien jälkeen. Loistin kuin Naantalin aurinko.

Vierailija
7544/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alettu näkemään melkein päivittäin. Silloin oli helppoa, kun ei nähty viikkoihin tai jopa kuukausiin. Kaipaus oli vain kuin sellainen pieni vitamiininpuutos, vähän väsyttävä taustavireen lasku. Usein näkeminen nostaa sen esiin kuin kutiavat paiseet ja kivistävät nivelet. Se on koko ajan läsnä ja haittaa jo arkielämää. Asialle on pakko tehdä jotain! Tartten mun vitamiinin, salvan ja reumalääkkeen, tartten sinut ja sinua.

Vierailija
7545/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisen päähäni öisen hupun, sen sisällä tanssii kuu ja tähdet, leikkiä lyövät revontulet, sinäkin tulet, nyörini kun sidon tiukemmalle, mietin näitköhän koskaan sen hupun alle.

Omg! Kenny!?

Vierailija
7546/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot eroottisesti sykähdyttävä... niin voisi olla moni muukin, mutta sen lisäksi mulla on sinua kohtaa helliä tunteita.. niin helliä ettet osaa kuvitellakaan. Niitä tunteita ei synny kuin erityistapauksia kohtaan.. ja se on ainoa asia mikä parisuhteessa olisi tärkeää. Lisäksi ihailen sua ihmisenä, olet hirmuisen lahjakas, nokkela ja empaatinen, sekä kypsällä tavalla pidättyväinen.

Nuku hyvin. Tykkään susta hyvin paljon.

Miestä?

Eikun... kyllä hänellä ihan pillu on ollut viimeksi kun olen sinne sisään survaissut. Mutta, ei tässä nykymaailmassa voi olla varma enää mistään. Hän on hyvin miehekäs nainen, joka tapauksessa.

Vierailija
7547/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet / tätinaiset ei oo mun juttu. 

- sivunainen

Vierailija
7548/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot eroottisesti sykähdyttävä... niin voisi olla moni muukin, mutta sen lisäksi mulla on sinua kohtaa helliä tunteita.. niin helliä ettet osaa kuvitellakaan. Niitä tunteita ei synny kuin erityistapauksia kohtaan.. ja se on ainoa asia mikä parisuhteessa olisi tärkeää. Lisäksi ihailen sua ihmisenä, olet hirmuisen lahjakas, nokkela ja empaatinen, sekä kypsällä tavalla pidättyväinen.

Miestä?

Taas kaikki tunnistivat itsensä "eroottisesti sykähdyttävä, hirmu lahjakas, nokkela, empaattinen" :D 

Vierailija
7549/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä?

Eikun... kyllä hänellä ihan pillu on ollut viimeksi kun olen sinne sisään survaissut. Mutta, ei tässä nykymaailmassa voi olla varma enää mistään. Hän on hyvin miehekäs nainen, joka tapauksessa.

Kuinka vanha tää nainen on?

Vierailija
7550/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- sivunainen

Onneksi kaipaan miestä.

-erinainen

Vierailija
7551/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä?

Taas kaikki tunnistivat itsensä "eroottisesti sykähdyttävä, hirmu lahjakas, nokkela, empaattinen" :D 

Olihan toi nyt ihanasti kirjoitettu.

Minusta kirjoitti.

Vierailija
7552/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä?

Kuinka vanha tää nainen on?

Lauantaina täyttää 36. :D

Vierailija
7553/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette ekan kerran tavanneet? Kuinka kauan siitä on? Olitteko kahdestaan vai törmäsittekö sattumalta isommalla porukalla? Millainen tilanne oli? Kuvaile sinua ja häntä, esim. millainen ulkoasu ja olemus. 

Vierailija
7554/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗

Vierailija
7555/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä?

Se on kuules ihan yksinkertaisesti vaan koska me kaikki täällä olemme sykähdyttävän eroottisia, nokkelia, empaattisia ja etenkin hirmu lahjakkaita. Niin sinäkin.

Vierailija
7556/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- sivunainen

Kas iltaa. Ei uskota mammaa.

Vierailija
7557/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun taas haluaisin sinut ja sinua. Mahtaakohan nää haaveet koskaan toteutua. Pääsispä sinun syliin.

Vierailija
7558/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olette ekan kerran tavanneet? Kuinka kauan siitä on? Olitteko kahdestaan vai törmäsittekö sattumalta isommalla porukalla? Millainen tilanne oli? Kuvaile sinua ja häntä, esim. millainen ulkoasu ja olemus. 

Baarissa. Kohta vuosi. Porukalla. Hauska. Menevä minä ja hän rauhallinen.

Vierailija
7559/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ennen ikinä uskonut tätä, mutta tätinaiset vetoavat muhun (muutkin kyllä). Nainen

Vierailija
7560/11805 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihme, että tavattiin ja tutustuttiin, niin ahdistunut olin silloin. Toisen kerran tapaaminen vasta ihme olikin, hassukaiseni mun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi