Tupakoitsijoille uudet säännöt...
...pitäs olla niin et kun käyvät ulkona röökillä niin joutusivat käymään korttelin ympäri että se lemu jäisi ulos.Nimittäin hissi haisoo hirweelle kun sätkälemuset ajeloo.
Kommentit (13)
Ei se tupakan haju mihinkään häviä korttelia pyörivällä ympäri. Haju tarttuu kaikkialle tupakoitsijassa. Se on kiinni vaatteissa, hengityksestä, hiuksissa ja jopa ylläri hengityksessä.
tv. Ex-tupakoitsija nyk. Alkoholisti 🤪
Kokkaajat joutuisvat kiertämään ruokansa kanssa korttelin ja syömään ulkona. Tulee aivan kauhea käry niistä gourmet ruuista.
Samoten nee kerit voisivat kävellä korttelin ympäri, tai jopa Afrikkaan asti, koska ne haisevat pahalle!
Vierailija kirjoitti:
Kokkaajat joutuisvat kiertämään ruokansa kanssa korttelin ja syömään ulkona. Tulee aivan kauhea käry niistä gourmet ruuista.
Menikö tupakoitsijalla tunteisiin oma haju?
Tupakka on hyvää 🤩🚬
Polttanut lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö tupakoitsijalla tunteisiin oma haju?
Miksi sinä luulet että minä poltan? Kyllä muutkin kuin tupakoitsijat inhoavat ruoan käryä.
Hiiva pillut ja persvälihiet..kävelkööt raput.
En.halua haistella jalkovälienne aromeita hississä
Minä poltan tupakkaa, jos haluan. Lemua sinä hajuvedelle.
Minä käyn säännöllisesti tujauttamassa hyvin haudutetut kuukautispierut tervakeuhkon postiluukusta "vastalahjaksi".
Meillä haisee rappukäytävä ja hissi pahiten silloin, kun siivooja (in tia-pa kistanilainen) on käynyt muka siivoamassa. Ironista, eikö vain?!
Ja muuten tupakankäryn ohella ruoankäryt naapureista ovat kyllä oksettavia. Ei kiinnosta kenenkään lihakeitot eikä shakshukat. Kerrostaloissa täytyy olla hemmetin huonot ilmanvaihdot noin keskimäärin.
Joillakin näkyy karanneen aiheesta.Muutama vuosi niin missään ei saa enää polttaa Suomessa, jes.
Joo, ja piereskijöille sama juttu