Sebastian Tynkkysen miesystävä on saanut Suomen kansalaisuuden
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Onnea Alan.
Miksi hänen nimi on Alan eikä Stellan
Mitä onnittelemista tuossa nyt on, seuraava elätettävä vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Alan.
Miksi hänen nimi on Alan eikä Stellan
Koska hänet on Alaniksi ristitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Alan.
Suomalainen ei kelvannut kansanpetturi Tynkkyselle
Kyllähän Sebulla ihan kantasuomalaisiakin on ollut käsipuolessa mutta hän nyt sattui löytämään kestävän rakkauden Alanin kanssa.
Tietääköhän Alan rakas mitään miehensä ja tämän puolueen ideologiasta? Ei varmaan kukaan ole kertonut.
Olen rasisti. Tämäkin olisi saanut jäädä saapumatta
Vierailija kirjoitti:
Alan elättänee itse itsensä ja Sebu tekee oman osansa joten meidän kenenkään muun ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän Alan rakas mitään miehensä ja tämän puolueen ideologiasta? Ei varmaan kukaan ole kertonut.
Tietää ja koska ymmärtää enemmän myös oman kotimaansa kautta niitä ongelmia joista perussuomalaistenkin on kuullut puhuvan en usko Alanilla olevan mitään ongelmaa ja jos on niin osaa ihan itse päättää suhteen ja lähteä maasta pois.
Sitten odotellaan adoptiolasta Afrikasta täydentämään perheonnea
Kai Alan elättää itsensä? Tai Tynkkynen? Veronmaksajien taakaksi jos Sebu toi ukon tänne, niin on pettänyt äänestäjänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan elättänee itse itsensä ja Sebu tekee oman osansa joten meidän kenenkään muun ei tarvitse.
No odotapa vain
Opiskelujensa vuoksi Alan tänne alunperin tuli ja jäi sille tielleen koska löysi Sebun ja ihan kunniallisesti täällä on elänyt töitä tehden mm. posteljoonina ja tekemättä rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Väestönvaihto etenee
Vierailija kirjoitti:
Kai Alan elättää itsensä? Tai Tynkkynen? Veronmaksajien taakaksi jos Sebu toi ukon tänne, niin on pettänyt äänestäjänsä.
Maksoiko oman koulutuksensa, ainakin kaksi hankkinut Suomesta
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ukrainasta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Alan elättää itse itsensä ja tekee töitä. Opiskelujensa vuoksi tänne aikoinaan tuli ihan itse oma-aloitteisesti ja on työkseen mm. jakanut postia.
Opiskelujensa vuoksi Alan tänne alunperin tuli ja jäi sille tielleen koska löysi Sebun ja ihan kunniallisesti täällä on elänyt töitä tehden mm. posteljoonina ja tekemättä rikoksia.
Missä nyt työskentelee?
Vierailija kirjoitti:
Missä nyt työskentelee?
Kai nyt LinkedInistä löytyy, menestynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoiko oman koulutuksensa, ainakin kaksi hankkinut Suomesta
Todennäköisesti. Tehnyt töitä mm. posteljoonina.
Eikö vain voitaisi palata aikaan kun Suomi kuului suomalaisille