Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (12033)
Laittakaa siivouskomerotarinoita.
Kettuja, leijonia mitäs muita eläimiä meillä täällä lauantai-iltapäivänä seikkailee?😁🙃
Vierailija kirjoitti:
Kettuja, leijonia mitäs muita eläimiä meillä täällä lauantai-iltapäivänä seikkailee?😁🙃
Hiiri. Kaivattuni, kuulen piipityksen mutta on liian hyvin piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Nuori kaksonen voi olla
täysin sietämätön, hörhö tuuliviiri,
mutta annas olla evoluutiossaan
jo roimasti edistynyt, henkistynyt
kesäkuun lapsi. Onhan Merkurius-planeetta
astrolog. symboliikassa ei sen vähempää
kuin > 'Jumalten Sanansaattaja'..
Minäkin synnyin kesäkuussa. 😉
Placidus-karttani the ruling planet,
hallitseva planeetta, on Pluto.
Kaikki neljä elementtiä vahvana; hyvin
monikerroksinen kartta.
Runsas Saturnus, vaikka
myös runsas Neptunus. 🤷
Ilmankos. Tuli, vesi, maa ja ilma on sulla kauniissa balanssissa. Sun persoona on silmiinpistävän rikas ja elinvoimainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiiri. Kaivattuni, kuulen piipityksen mutta on liian hyvin piilossa.
Aww <3
Vierailija kirjoitti:
Beagle
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka sanovat, etteivät vaihtaisi elämästään päivääkään pois.
Minä olen näitä ihmisiä. En vaihtaisi siksi, että kaikki vaikuttaa kaikkeen, ja koska olen tämänhetkiseen elämääni maailman tyytyväisin, en tietenkään halua muuttaa siitä mitään. Yksikin poikkeama menneisyydessä olisi voinut johtaa johonkin aivan toiseen lopputulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollakin huijarisyndrooma?
Mulla oli viime kevääseen saakka. Pääsin eroon siitä.
Pitäis laittaa tänne se video mis lukee, kuinka introvertit odottavat kohtaavansa sielunkumppaninsa. Tylsistyneen näköinen äijä venyttelee jalkaa sängyllä maaten läppäri edessä. Joku koputtaa oveen, olen etsinyt sua koko elämäni, olet elämäni rakkaus. Mies vastaa ilmekään muuttumatta , jo oli aikakin.😀
Vierailija kirjoitti:
💔🤏🥺
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
💔🤏🥺
Mitä nyt
Vierailija kirjoitti:
1 bebaan ammuttu karhu.
Vierailija kirjoitti:
6,5 vrk
Mitä sillon?
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisesti hymyilevä ja silmiin katsova mies on aina komea.
Ei ole aina :D
Vierailija kirjoitti:
Lihapullia pastalla.
Luin lihapullia palstalla.
Ei mun mielestä tässä tilanteessa. Vahva nainen tarvitsee vahvan miehen. Mä en ala miksikään justiinaksi. Mua pitää uskaltaa lähestyä, ja ottaa se, mitä haluaa. Muuten voimatasapaino kärsii suhteessa -ap