Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11904)
Kaipaan järjettömästi sinua. Järkeä tässä ei ole, mutta valtava tarve olisi saada olla kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että joku voi huonosti?
Pakenee päihteisiin, syö liikaa, pelaa liikaa tai elämä pyörii alapään ympärillä.
Haluttaakin mutta mitäpä väliä silläkään on.
Jos sulla on erilaisia rooleja, mistä tiedän, mikä on totta? Onko tämä täällä myös rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että joku voi huonosti?
Ravaan palstalla.
Tämä. Jos nykyään nykyihminen ei pysty viihdyttämään mieltään kuin yhdellä asialla eli palstalla ravaamisella. Niin kyllä ihminen on vähintään ainakin jonkin verran sekaisin. Lievästi sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Inceleillä taas villit fantasiat tulilla illan ratoksi 🤔 monesko purkki vaseliinia tänään kulunut?
Sä luulet että vain miehet tykkää seksistä? Vai miks oletat keskustelijoita miehiksi? Ketjussa tyyliin 99% on naisia, joten ei kannata olettaa noin
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ikinä ihastu minuun. Oon introvertti ja nykyinen ihmismäärä riittää vallan hyvin per päivä.
Usko tai älä, mutta minä introverttia sopeudun hyvin, jos olen suhteessa.
Miehen pitää olla myös introvertti.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ikinä ihastu minuun. Oon introvertti ja nykyinen ihmismäärä riittää vallan hyvin per päivä.
Usko tai älä, mutta minä introverttia sopeudun hyvin, jos olen suhteessa.
Miehen pitää olla myös introvertti.
Sivusta
Usko tai älä, mutta hän kirjoitti itsestään eikä sinusta
Eilen joku mainosti kuinka "huomenna nähdään". No näittekö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton penkit vaakatasoon ja 😴😴 Olisko hyvät treffit?
Ois
Pehmeiden peittojen alla
voisi katsella maisemaa kun päivänvalo vähenee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceleillä taas villit fantasiat tulilla illan ratoksi 🤔 monesko purkki vaseliinia tänään kulunut?
Sä luulet että vain miehet tykkää seksistä? Vai miks oletat keskustelijoita miehiksi? Ketjussa tyyliin 99% on naisia, joten ei kannata olettaa noin
45-vuotiaaksi asti elämää nähneenä olen oppinut sen, että naiset ovat vähintään yhtä himokkaita ja seksuaalisia kuin miehet, jos eivät enemmänkin. Ainakin nuoruusvuosien jälkeen. T. mies sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on erilaisia rooleja, mistä tiedän, mikä on totta? Onko tämä täällä myös rooli?
Kulta, sulle oon niin aito kuin voi olla.Sen huomaat niistä, jotka pysyy mun lähellä.
Vierailija kirjoitti:
En kirjoittanut sitä, mutta nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-vuotiaaksi asti elämää nähneenä olen oppinut sen, että naiset ovat vähintään yhtä himokkaita ja seksuaalisia kuin miehet, jos eivät enemmänkin. Ainakin nuoruusvuosien jälkeen. T. mies sivusta.
Älä. Luulitko oikeasti joskus muuta?
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti. Keskityin niin intensiivisesti kaukaisuuteen, etten nähnyt kuin vilauksen tervehtivää kättä.
Olisi saanut napata kädestä kiinni ja viedä nurkan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Auton penkit vaakatasoon ja 😴😴 Olisko hyvät treffit?
Olis jos on asuntoauto. Kaivattu vois tulla sillä hakeen treffeille. Ehkä ei ihan Norjaan asti tarvi mennä kunhan on joku rauhallinen paikka missä ei oo yleisöä. 🤭 vink vink
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä. Luulitko oikeasti joskus muuta?
En varsinaisesti ole asiaa ajatellut sen enempää, mutta nuorena pidin Bundyn Alin ja Peggyn seksuaalista asetelmaa vain hassuna kösikirjoitettuna vitsinä. Sittemmin on tullut IRL paljon vastaan tapauksia, joissa parisuhteessa mies on ennemminkin pihtari kuin nainen, vaikka päinvastainen on tunnettua kansantarustoa ja jopa stereotypia.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Ravaan palstalla.