Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (11759)
Vierailija kirjoitti:
Missä olette ekan kerran tavanneet? Kuinka kauan siitä on? Olitteko kahdestaan vai törmäsittekö sattumalta isommalla porukalla? Millainen tilanne oli? Kuvaile sinua ja häntä, esim. millainen ulkoasu ja olemus.
Tavattiin yhden lempibändeistäni keikalla 31.7. Minä olin yksin, hän kaverinsa kanssa. Paikat oli vierekkäin. Bailattiin yhdessä, oli tosi hauskaa. Minulla oli päällä mustavalkoinen polkadots-toppi ja maksihame, hänellä polvishortsit ja bändipaita ja kalastajahattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on erilaisia rooleja, mistä tiedän, mikä on totta? Onko tämä täällä myös rooli?
Kenelle kirjoitat?
Joulupukille
Vierailija kirjoitti:
Oli ihme, että tavattiin ja tutustuttiin, niin ahdistunut olin silloin. Toisen kerran tapaaminen vasta ihme olikin, hassukaiseni mun.
Salava? K?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun taas haluaisin sinut ja sinua. Mahtaakohan nää haaveet koskaan toteutua. Pääsispä sinun syliin.
Ei hitsi. Kelle tämä? Toteutetaan jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joku mainosti kuinka "huomenna nähdään". No näittekö?
Nähtiin käytävällä ja ensimmäinen kerta tällä viikolla, mutta sekin meni tavallaan ohi. Väsyneenä ei pysty keskittymään useaan asiaan ja kun jollakulla oli liikaakin asiaa sillä hetkellä samalla käytävällä. Ärsyttävää, kun en edes päässyt moikkaamaan.
Vähän samanlainen juttu oli mullakin. Eri
Hyvä, että löytyy kohtalotoveri jakamaan tätä. Yritän päästä keskustelemaan enemmän, mutta maailmankaikkeus taistelee taas vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihme, että tavattiin ja tutustuttiin, niin ahdistunut olin silloin. Toisen kerran tapaaminen vasta ihme olikin, hassukaiseni mun.
Salava? K?
Vaahtera Q
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sun hassukainen? Kohtaatteko vielä tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot eroottisesti sykähdyttävä... niin voisi olla moni muukin, mutta sen lisäksi mulla on sinua kohtaa helliä tunteita.. niin helliä ettet osaa kuvitellakaan. Niitä tunteita ei synny kuin erityistapauksia kohtaan.. ja se on ainoa asia mikä parisuhteessa olisi tärkeää. Lisäksi ihailen sua ihmisenä, olet hirmuisen lahjakas, nokkela ja empaatinen, sekä kypsällä tavalla pidättyväinen.
Nuku hyvin. Tykkään susta hyvin paljon.
Miestä?
Taas kaikki tunnistivat itsensä "eroottisesti sykähdyttävä, hirmu lahjakas, nokkela, empaattinen" :D
Olen nainen, mutta kyllä! Me kaikki voimme olla sitä! Uskokaamme itseemme ja jatkakaamme eroottisesti sykähdyttävällä hirmulahjakkaiden maailmanparantajien polulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sun hassukainen? Kohtaatteko vielä tulevaisuudessa?
Se on ihminen, jota rakastan. Kyllä tavataan, jos se minusta on kiinni. Toisen puolesta en voi vastata.
Nyt sais joku mamma tulla lämmittämään. Joutuu nukkumaan kylmässä autossa ja huonossa asennossa. No näitä mammoja ei rakkaus tai aito välittäminen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot eroottisesti sykähdyttävä... niin voisi olla moni muukin, mutta sen lisäksi mulla on sinua kohtaa helliä tunteita.. niin helliä ettet osaa kuvitellakaan. Niitä tunteita ei synny kuin erityistapauksia kohtaan.. ja se on ainoa asia mikä parisuhteessa olisi tärkeää. Lisäksi ihailen sua ihmisenä, olet hirmuisen lahjakas, nokkela ja empaatinen, sekä kypsällä tavalla pidättyväinen.
Nuku hyvin. Tykkään susta hyvin paljon.
Miestä?
Taas kaikki tunnistivat itsensä "eroottisesti sykähdyttävä, hirmu lahjakas, nokkela, empaattinen" :D
En edes lukenut aloitusta, mut tunnistin sun viestin. Jokapäivä olet näsäviisastelemassa joka toiseen viestiin. Ja nuo viisastelut on yhtä tyhjän kanssa ja hlvetin typerää toisten mollaamista vaikka sun mielestä niin --> :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun taas haluaisin sinut ja sinua. Mahtaakohan nää haaveet koskaan toteutua. Pääsispä sinun syliin.
Ei hitsi. Kelle tämä? Toteutetaan jo.
Jos hän olisikin mun, niin voisin. Tai jos olisi vapaa. Nyt tilanne on surkea.
Vierailija kirjoitti:
Missä olette ekan kerran tavanneet? Kuinka kauan siitä on? Olitteko kahdestaan vai törmäsittekö sattumalta isommalla porukalla? Millainen tilanne oli? Kuvaile sinua ja häntä, esim. millainen ulkoasu ja olemus.
Siitä on kauan aikaa. Punatiilisessä rakennuksessa jonka seinässä kasvaa villiviiniä.
Hyvää yötä 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on erilaisia rooleja, mistä tiedän, mikä on totta? Onko tämä täällä myös rooli?
Kenelle kirjoitat?
Joulupukille
En kirjoita hänelle vaan merkiliselle miehelle, vaikka Joulupukkikin sitä varmasti on. T. Ap
Opelta tiukka halaus naiselle.
Sinulle myös 🤗