Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39606)

Vierailija
6961/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan taas turpaan, kerjään sitä. Vaivaannutan sua mun ilmiselvällä viestinnällä, miten kaipaan sua 

Eikös sen toisenkin luulisi kaipaavan, jos oletat hänen täällä lukevan? Kaipaus on kaunista, kunhan se johtaa johonkin kuten kaikki tietysti haluaa. 

"Jos oletat toisen täällä lukevan" niin sekin kaipaa 🤣 älä ruoki toisen harhoja. Sanoppa yks kerta jolloin kaipaaja ja kaivattu on olleet täällä yhtä aikaa. Niitä kuvitelmia ei sit lueta mukaan.

Vierailija
6962/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaipaus on jonkinlaista mielisairautta. Kykenemättömyyttä ja haluttomuutta elää irl. Epävarmuutta, pelkoa, eristäytymistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6963/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjomitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä olla sen verran omanarvontuntoa, ettei kaipaa ihmistä jonka jättämäksi on tullut.

Tietty voi hetken sureksia, mutta jossain vaiheessa pitää ryhdistäytyä ja mennä eteenpäin. 

Helpommin sanottu kuin tehty 

Kyl sen voi päättää, ettei lähde mukaan niihin tunteisiin eikä ala ruokkimaan niitä tai elättelemään mitään toiveita, vaan päättää ettei ikinä enää ja pysyy jämynä. Sit helpottaa, kun ei elä jotain oman pään sisäistä ihme kaipailua. 

No niin kai se joillain on. Mulla ei.

Jos sun mieli alkaa syöttämään sulle jotain kakkakuvastoa ja kuiskimaan, että "olet k

ai että never again haluan tuntea että olen kotona. Never again haluan saada ja antaa rakkautta mikä tuntuu luissa ja ytimissä asti. never again haluan kuulla että mun poskiin voi muuttaa asumaan. never again haluan herätä siihen et mun kasvoja suukotellaan. never again never again 

niin kauan kun ei tule ketään samanlaista, ei tule ketään samanlaista 

Joo jos ei tunne ole molemminpuolinen eikä hän halua sua eli ei koe samoin, niin tietysti se on never again. Selvästi teillä on _oikeaa_ eli molemminpuolista kemiaa kuitenkin ollut, joten sen puoleen ymmärrän rationaalisestikin tuon jumimisen. Tsemppiä!

Vierailija
6964/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaporon pieru taas.

Vierailija
6965/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siis kyllähän joku random loverkin voi käyttäytyä noin et ei siinä xD

Ajattelin, että teillä on ollut ihan suhde. 

Vierailija
6966/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limavittu

Vierailija
6967/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tänäänkään mitään. Katsot ihan kuin olisin kuka tahansa. No nyt pitäisi jo viimeistään uskoa 😑

Tietäisitpä vaan kuinka mielessäni riisuin sua samalla kun sain pitkästä aikaa katsoa silmiisi lähempää vaikkakin vähän ujosti.

Vierailija
6968/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aikuisena, kun lukee näitä viestejä ja ketjuja, voin vaan kuvitella millaisia viestejä nuoret saa ties mistä.

Ehkei ole ketään kelle kertoa..nyky maailma on ikävä,ilkeä, surullinen ,kiusaava,alistava.kai sieltä jotain hyvääkin löytyy mutta, jos itse pitäisi henkisesti kasvaa nyky yhteiskunnassa,en varmasti olisi näin tasapainoinen henkisesti kuin nyt.

Ihan vaan mietin kaikkea, huumeita,väkivaltaa,huijaamista...koko ajan pitää elää kuin varuillaan.

Vierailija
6969/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Antinkaapossa kahviseuraa.😞

Vierailija
6970/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on vaan just se, että jos joku jota kohtaan et tunne kauheasti mitään käyttäytyy noin: juuh, kivoja hetkiä, et oikeastaan edes rekisteröi noita asioita saati mieti jälkeenpäin

Vs. joku johon olet ihastunut käyttäytyy noin: TÄMÄ ON TARKOITETTU!!!! Hän sanoi noin!!!

Vierailija
6971/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nähää pitääks taas esittää pirteetä. 

Vierailija
6972/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limavittu

äitylii pikku kille kutsuu 

Vierailija
6973/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan uskaltaa jo ennen joulua.

Vierailija
6974/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin voikin. Ja joku saattas itkeä random loverinkin perään. Ei tartte tuomita niitä jotka itkee. Ehkä hän koki olevansa vain mun random lover. Vaikka mä en ollut sitä hänelle. Ei se silti riittänyt, vaikka olin enemmän kuin joku random muija.

Vierailija
6975/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tänäänkään mitään. Katsot ihan kuin olisin kuka tahansa. No nyt pitäisi jo viimeistään uskoa 😑

Tietäisitpä vaan kuinka mielessäni riisuin sua samalla kun sain pitkästä aikaa katsoa silmiisi lähempää vaikkakin vähän ujosti.

No sitten sulla on tosi hyvä pokerinaama. 

Vierailija
6976/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päättänyt etten ota enää yhteyttä, mutta näin sinusta sellaisen unen, että oli pakko. 

Vierailija
6977/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus, vain hiljaisuus...

Niimpä, ei kuulu ja varsinkaan näy!

Vierailija
6978/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voikin. Ja joku saattas itkeä random loverinkin perään. Ei tartte tuomita niitä jotka itkee. Ehkä hän koki olevansa vain mun random lover. Vaikka mä en ollut sitä hänelle. Ei se silti riittänyt, vaikka olin enemmän kuin joku random muija.

En minä tuomitse! Mutta tosiaan tuollaiset ajatukset on tyypillisiä siinä ihastusvaiheessa oleville, vaikka tunne olisi yksipuolinen. Toivottavasti pääset pian eteenpäin :) Se ei ole kivaa kärvistellä jossain halussa ja kelpaamattomuudessa yhtäaikaa. Mutta siitä voi tosiaan päästä onneksi eteenpäin niin, ettei koko tunteesta saa enää edes kiinni, vaikka muistaakin kokeneensa joskus niin.

Vierailija
6979/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes sanonut ettet halua nähdä mua.

Vierailija
6980/39606 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.