Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
N42v joko naidaan ;)
Annahan tulla vaan!
T. Nippe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42v joko naidaan ;)
Annahan tulla vaan!
T. Nippe
Tulen kolmanneksi...!
T. Late
Trollaaminen siten että kun tietää jonkun olevan täällä, niin alkaa esiintymään jo akin muuna on aika tuhmaa. Hyihyi. Kivaa se on silti.🤣
Vierailija kirjoitti:
Trollaaminen siten että kun tietää jonkun olevan täällä, niin alkaa esiintymään jo akin muuna on aika tuhmaa. Hyihyi. Kivaa se on silti.🤣
Mua aina vähän huvittaa nämä "hähä meikäpä trollaa!"-ilmoilut täällä, kun mulle ne näyttäytyy samana kuin joku nousisi mäelle huutamaan, että hänellä ei ole elämää.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen on väärä sana kuvaamaan kaltaisiasi. Oikea sana on ihan vain kiusanhenki.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan voinut luottaa tai tukeutua muihin kuin itseeni. Aina kun olen erehtynyt luottamaan on vedetty matto jalkojen alta. Kaipaan entistä itseäni. Sitä joka oli täynnä elämää, iloa, toivoa ja uskoa tulevaan. Sitä joka halusi rakastaa koko maailmaa, mutta sai aina nenilleen, jos arasti yritti tuoda sen esille. Nyt olen vain itseensä käpertynyt varjo entisestä.
Halaus sinulle, tuntematon. Mitenhän itseensä käpertyneen varjon saisi rullaantumaan auki? Onko sulla ystäviä?
Kohta taas joku kertomassa ettei ketjussa kukaan trollaa. Salaliittoteoriaa semmoinen! :D
Kuten ennenkin todettu, maailman läpinäkyvin trolli& feikkitunnisteilla pyörittämisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvin kuvitella, ettei mikään jäisi pelkästään meidän kahden välille :(
Että niin luotettavana pidät ikäväsi kohdetta? Sairasta kaipausta. sivusta
No nyt oikeastaan ajattelin koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta taas joku kertomassa ettei ketjussa kukaan trollaa. Salaliittoteoriaa semmoinen! :D
Kuten ennenkin todettu, maailman läpinäkyvin trolli& feikkitunnisteilla pyörittämisen
Minuu ei ole trollattu koskaan täällä. Ja oon kuitenkin antanut tänne nimilistankin tunnisteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen on väärä sana kuvaamaan kaltaisiasi. Oikea sana on ihan vain kiusanhenki.
Ei, vaan täysi nolis noulaifferi. Sääliä tollasia kuuluu :D
Että niin luotettavana pidät ikäväsi kohdetta? Sairasta kaipausta. sivusta