Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (40198)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt silmäsi viimeksi monta kuukautta sitten, ehkä touko- tai huhtikuussa. Kesällä olit piiloutunut mustien lasien taakse. Kerran puolessa vuodessa on parempi kuin ei mitään mutta tuntuu kuin saisi limpun sijasta viidesosaviipaleen.
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Koen että mulla on hirveä vastuu pitää mun perhe pinnalla. Vähä vaikeaa kun pysyn hädin tuskin itse pinnalla.
Oon miettinyt, että mun kaivatulla on varmaan just näin että joutuu kantaan paljoa vastuuta. Mut sit osittain se liittyy ehkä siihen et hän haluaa varmasti tehdä asiat tietyllä tapaa ja sit vielä hyvin.
Vaikea juttu. Mut auttaisin häntä mielelläni pysyyn pinnalla. Perhettä en voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Lambi 😘
Sepesusi
🤢
Vierailija kirjoitti:
Öitä! 🧡🤗
Hyvää yötä. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt silmäsi viimeksi monta kuukautta sitten, ehkä touko- tai huhtikuussa. Kesällä olit piiloutunut mustien lasien taakse. Kerran puolessa vuodessa on parempi kuin ei mitään mutta tuntuu kuin saisi limpun sijasta viidesosaviipaleen.
Sitä saa mitä tilaa.
Tykkäät tylyttää. Jos mulle ei ole muuta sanottavaa, niin ole sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen että mulla on hirveä vastuu pitää mun perhe pinnalla. Vähä vaikeaa kun pysyn hädin tuskin itse pinnalla.
Oon miettinyt, että mun kaivatulla on varmaan just näin että joutuu kantaan paljoa vastuuta. Mut sit osittain se liittyy ehkä siihen et hän haluaa varmasti tehdä asiat tietyllä tapaa ja sit vielä hyvin.
Vaikea juttu. Mut auttaisin häntä mielelläni pysyyn pinnalla. Perhettä en voi auttaa.
En ole tuo aloittaja, mutta aika sama tilanne. Ihan jos vaan viestin saisin silloin tällöin, jos kysyisit vaikka kuulumisia tai vaikka lähettäisit vitsin tai biisilinkin, niin se jo piristäisi. Tietäisin, että olen sun mielessä edes joskus ja olisin aina hetken aikaa onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sinusta haaveksin. Toisaalta ei kai kukaan voi estää haaveilemasta turhaankaan. Jos haave sinusta tekee elämästä parempaa, huijaan lähinnä kai itseäni. Välillä kyllä tajuan kirkkaasti, että haave on vain haave. Nekin hetket täytyy silti elää.
Mitä jos huijaatkin ennen kaikkea minua piilottamalla nuo tunteet niin kertakaikkisen taidokkaasti?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kaksi kirjainta yhdistävät teitä eniten?
K &U ( ei nimistä)
Vierailija kirjoitti:
Siksi et itsekään täällä ole ? Kuka kirjoitti tuon viestin sitten ? ja selkeästi olet kyllä viestin perusteella palstaa seurannut 🤣 Sinä varmaan kakoin kaikista kun kiellät tekemisiäs ja tosiasioita 🤣
Katsokaa hän pinnistää itsenä äärimmilleen. Voi kuinka söpö subhumani.
Joskus näissä on myös näitä sympaattisia piirteitä, kun oikea tahtotila löytyy niin näin tylpiksikin ovat olevinaan niin pisteliäitä. :)
Antero Mertarantaako esität ? Noloo.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuinka pitkän matkan päähän olet matkustanut kaivatun takia?
Viereiseen kaupunkiin, tai hän minun takiani. Molemmat? Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sinusta haaveksin. Toisaalta ei kai kukaan voi estää haaveilemasta turhaankaan. Jos haave sinusta tekee elämästä parempaa, huijaan lähinnä kai itseäni. Välillä kyllä tajuan kirkkaasti, että haave on vain haave. Nekin hetket täytyy silti elää.
Mitä jos huijaatkin ennen kaikkea minua piilottamalla nuo tunteet niin kertakaikkisen taidokkaasti?
Käsittääkseni herra itse niin halusi.
Kaivatun kainaloon taas tänään oon kaivannut. Jotenkin olo, ettei kuulu oikein mihinkään. Ahdistaakin. Terkkuja rakkaimmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Kaikessa onkin kyse sinusta. Ja sinun tarpeista. Sen huomasin jo heti.
Tämä on niin turhaa kiertää samaa kehää vuodesta toiseen, kun kumpikin haluaisi jo päästä luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni herra itse niin halusi.
No täällä vastasikin neiti, niin en herrasta tiedä. Tsemppiä herran kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä, jolla on hilfigerin vaaleankeltainen paita.
Läheltä liippaa. Mulla on keltainen paita, mutta se on Rispetto, ei Hilfiger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo aloittaja, mutta aika sama tilanne. Ihan jos vaan viestin saisin silloin tällöin, jos kysyisit vaikka kuulumisia tai vaikka lähettäisit vitsin tai biisilinkin, niin se jo piristäisi. Tietäisin, että olen sun mielessä edes joskus ja olisin aina hetken aikaa onnellinen.
Niin just. Sinä sinä sinä. Ja sua pitää muistaa. Ja sinä haluat. Ja sinä piristyisit. Ja sinä olisit onnellinen. Oliko muuta ?
En ole unissa kävelijä, olen unissa suutelija, sellanen kaipaaja ja yks huutelija.