Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (40291)

Vierailija
5581/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä oot huomannu jo miten susta tykkään.

Niin. Haluat panna mua. Mitäs sen jälkeen ?

Vierailija
5582/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkasen alley-oop on niin wau! 😍

On se. Koris on hieno laji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5583/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä oot huomannu jo miten susta tykkään.

Ristiriitaisen käytöksen olen vain huomannut. En jaksa enää tulkita mikä on asianlaita.

Tuskin on mitenkään ristiriitaista. Aina kun nähdään en saa silmiä irti, hymyilyttää, hakeudun seuraan ja vaihvikaa kosketan, jos mahdollista.

Vierailija
5584/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboseksi ei mua kiihota. Saa niskakarvat pystyyn.

Vierailija
5585/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi et itsekään täällä ole ? Kuka kirjoitti tuon viestin sitten ? ja selkeästi olet kyllä viestin perusteella palstaa seurannut 🤣 Sinä varmaan kakoin kaikista kun kiellät tekemisiäs ja tosiasioita 🤣

Katsokaa hän pinnistää itsenä äärimmilleen. Voi kuinka söpö subhumani.

Joskus näissä on myös näitä sympaattisia piirteitä, kun oikea tahtotila löytyy niin näin tylpiksikin ovat olevinaan niin pisteliäitä. :)

Vierailija
5586/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sun sukulaisen. 

Otan osaa.

Kävit Korkeasaaressa?

Vierailija
5587/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän nimissämme on 6 samaa kirjainta.

Jep.

Vierailija
5588/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗

Vierailija
5589/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin taas kerran, miten meidän keskustelu etenee, jos satutaan kohtaamaan. Ei se varmasti sillä tavalla mene, mutta jos edes sinne päin. Tärkeintä on se lopputulos, että kumpikin tietää. Vaikka mikään ei muutu, niin kaikki on toisin.

Edustat mulle kaikkea sitä, mikä nyt puuttuu. Unohdan samalla sujuvasti, että sille on syynsä, ettei me olla me. Tosin en pohjimmaista syytä edes tiedä, mutta tajuan sen itsekin, että sitten olisi vain toisenlaiset ongelmat. 

En enää edes muista mitä halusin sanoa. Jätin sulle merkkejä, mutta älä istu siihen. Mulla oli tuuria, kun ei käynyt huonosti. 

Vierailija
5590/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Miten hemmetissä voi aina olla näin ikävä. Rakastan sinua. Ei minulla muuta. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
5591/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostusongelmatkin selvis. 

Vierailija
5592/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin taas kerran, miten meidän keskustelu etenee, jos satutaan kohtaamaan. Ei se varmasti sillä tavalla mene, mutta jos edes sinne päin. Tärkeintä on se lopputulos, että kumpikin tietää. Vaikka mikään ei muutu, niin kaikki on toisin.

Edustat mulle kaikkea sitä, mikä nyt puuttuu. Unohdan samalla sujuvasti, että sille on syynsä, ettei me olla me. Tosin en pohjimmaista syytä edes tiedä, mutta tajuan sen itsekin, että sitten olisi vain toisenlaiset ongelmat. 

En enää edes muista mitä halusin sanoa. Jätin sulle merkkejä, mutta älä istu siihen. Mulla oli tuuria, kun ei käynyt huonosti. 

Tidätkö mitä tekisin, jos olisit tuossa? Ottaisin hellästi korvista kiinni ja suukottaisin hiljaiseksi. 

Vierailija
5593/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuvaalea ja risuleukakin on poistuneet ketjusta, kuten myös monet kaipaajat. Kukaan ei halua jäädä. Jäljelle jää vain trolli pylly ja kakkajuttujensa kanssa. 

Oho, en ollut huomannutkaan. Ilmeisesti saivat toisensa ja halailevat ja suukottelevat toisiaan yöksi ja huomeneksi ihan oikeassa elämässä.

Eiköhän nekin olleet kihiksen käsialaa. Varmaan tuo pyllykakkakin on kihis. Keksii aina uuden, kun ketään ei kiinnosta enää entinen sekoilutrollaus.

Vierailija
5594/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi et itsekään täällä ole ? Kuka kirjoitti tuon viestin sitten ? ja selkeästi olet kyllä viestin perusteella palstaa seurannut 🤣 Sinä varmaan kakoin kaikista kun kiellät tekemisiäs ja tosiasioita 🤣

Joskus näissä on myös näitä sympaattisia piirteitä, kun oikea tahtotila löytyy niin näin tylpiksikin ovat olevinaan niin pisteliäitä. :)

Ihmetyttää ja naurattaa vaan kun ihminen ei itse edes huomaa että on se kakoin kaikista. Ja kusipäisin 🤣 Mikään ei ole niin kusipäisempää kuin valehtelu ja tosiasiaiden kieltäminen. Muita sitten sanoo kusipäiks 🤣 

Vierailija
5595/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tidätkö mitä tekisin, jos olisit tuossa? Ottaisin hellästi korvista kiinni ja suukottaisin hiljaiseksi. 

Kiitos, mutta en usko että hän ottaisi korvista kiinni. :D Hänen versiossaan hän laittaisi kädet selkäni taakse ja vetäisi ihan lähelle. 

Vierailija
5596/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nimissämme on kirjaimia. Mayday. 

Vierailija
5597/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulostusongelmatkin selvis. 

Kaivattu kerran pyysi apua tulostinongelmassa. Ongelma (toinen) oli, että en ymmärrä niistä yhtään mitään, vaan tappelen aina tulostimien kanssa itsekin. Olisn tahtonut auttaa, mutta tiesin, etten osaa, ja olisin vaan tuhlannut hänen aikaansa. Hän varmaan ajatteli, ettei mua kiinnosta.

Vierailija
5598/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää ja naurattaa vaan kun ihminen ei itse edes huomaa että on se kakoin kaikista. Ja kusipäisin 🤣 Mikään ei ole niin kusipäisempää kuin valehtelu ja tosiasiaiden kieltäminen. Muita sitten sanoo kusipäiks 🤣 

Hän sivaltaa. Varsinainen internet taistelun kung fu master. Ensin upotus ja sitten teräviä huomioita.

"Katso! Sinähän olet täällä!!"

"Mitä, minäkö?" "En ole." 

"Olet, olet olet" Ja sanoit tolleen.

Mä istun paskalla vatun dille. :D

Vierailija
5599/40291 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
5600/40291 |
30.08.2025 |