Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehu: ihailen omistautuneisuuttasi. En ole tänään lukenut palstaa, kun juuri tulin sisälle. Jos on ollut kehuja t-miehelle, jotka ovat poistuneet, niin ne ovat varppina olleet minulle.
Tuossako sun kaikki kehut?
Ei tuolle kukaan ole täällä viestiä lähettänyt. Kunhan se häntä korpeaa ja haluaa narsistisesti kerjätä teikäläisten huomiota.
Ahaa, selvä sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuon kehun kaipaamalleni henkilölle. Ei ole mitään hävittävää. Nyt haastan teidät muut tekemään samoin.
"antakaa tunnisteita!!!"
Mä kirjoitin tänään liiankin paljastavia tunnustuksia kaivatulle. Posket kuumottaa vieläkin. Viestit poistui nopsaa, kun ei sopinut ilmeisesti palstalle.
Minä kirjoitin viestin hälle just henkilökohtaisesti omaan luuriinsa. Että rakastan sun timmiä kehoa ja k*llia, annoit elämäni parhaat orgasmit 🤗😁😘🥰😍🖕Katotaan vastaako.
No onhan tuo aika raju, mutta jos teillä on tuollaiset välit niin kyllähän tuollaisen voi lähettää :D Sit taas jos ette ole olleet pitkään aikaan tekemisissä ta
Joo 🤔🤣 tuli mitä tuli ihan sama mulle
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mä olen yrittänyt parantaa mun ja kaivattuni välistä kommunikaatiota. Minkä minä sille voin, että hän ei vaikuta kovin innostuneelta. Olen tulkinnut siis väärin ne pari hentoista merkkiä. Ihan tulee teiniajat mieleen. Mitään en ole oppinut.
Mitkä ne pari hentoista merkkiä on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mä olen yrittänyt parantaa mun ja kaivattuni välistä kommunikaatiota. Minkä minä sille voin, että hän ei vaikuta kovin innostuneelta. Olen tulkinnut siis väärin ne pari hentoista merkkiä. Ihan tulee teiniajat mieleen. Mitään en ole oppinut.
Mun omaa mielikuvitusta näköjään.
ap
Tajusin tänään siinä sua katsellessa, että taidan olla ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kerro nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuon kehun kaipaamalleni henkilölle. Ei ole mitään hävittävää. Nyt haastan teidät muut tekemään samoin.
"antakaa tunnisteita!!!"
Mä kirjoitin tänään liiankin paljastavia tunnustuksia kaivatulle. Posket kuumottaa vieläkin. Viestit poistui nopsaa, kun ei sopinut ilmeisesti palstalle.
Minä kirjoitin viestin hälle just henkilökohtaisesti omaan luuriinsa. Että rakastan sun timmiä kehoa ja k*llia, annoit elämäni parhaat orgasmit 🤗😁😘🥰😍🖕Katotaan vastaako.
No onhan tuo aika raju, mutta jos teillä on tuollaiset välit niin kyllähän tuollaisen voi lähettää :D Sit taas
Joo 🤔🤣 tuli mitä tuli ihan sama mulle
Nooh kerro sitten tänne jos tulee jotain vastausta :D
Onneks täällä muutkin saa alapeukkua. Harmi kun mun ihastus ei oo täällä. Jos sais tietää niin varmaan naurais itsensä kuoliaaksi. Mutta minkäs sille mahtaa kun on niin komea. Puoli Suomea perässä. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kerro nyt.
Miksi kertoisin? Et ole kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään siinä sua katsellessa, että taidan olla ihastunut.
Etpä tullut juttelemaan!
Ja tämä oli se viimeinen testi jota et läpäissyt.
Mahtoikohan mun kaivattu pelästyä mun seksiviesteistä. Hiukan innostuin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli se viimeinen testi jota et läpäissyt.
Hyvä! Osoittauduit häiriintyneeksi.
Mies, sun uusi collegepaita sopi sulle kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kerro nyt.
En mä ajatellutkaan, että olisin. Ajattelin, että ehkä voisi olla hyödyllistä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No kerro nyt.
No sen ulkopuolella että ainoa tapa jolla tietäisit tuon varmaksi on ettei sellaista olisikaan.. ehkä hän (en siis minä) tahtoisi esimerkkejä tuollaisesta asiasta, ehkä juurikin sekaannusten välttämiseksi. Se ettei tämä käynyt edes mielessäsi voi myös selittää sen miksi menee piuhat ristiin. Vaan tästä tulee "liian pitkä" ja önnönnönnöö!
Ei tuolle kukaan ole täällä viestiä lähettänyt. Kunhan se häntä korpeaa ja haluaa narsistisesti kerjätä teikäläisten huomiota.