Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39169)
Mä en todellakaan muista, mitä jotkut ystävät joskus kauan sitten on sanoneet tai luvanneet :D Teot merkkaa, aivan sama joillekin "lupailijoille" enkä vietä aikaani lupailijoiden kanssa, vaan olijoiden ja tekijöiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
😬
Joko harjasit? 😁
Niin ja jos se et antanut edes vihjettä, niin älä tee noista mitään tänään.
Nuku hyvin, mai deerest lav. Tsemput huomisiin!
Toki jos haluat ostaa minut, voit laittaa euron MobilePaylla. Siitä tiedän, että haluat yhteyden. 😃
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä pitsa teki hyvää. Suorastaan hotkin sen. Mitähän täytteitä hänellä on tapana valita pitsaansa?
Salami, oliivi, persikka, aurajuusto.
Mä muistan aika hyvin, mitä kaivattu on mulle kertonut. Vaikka siitä on aikaa.
Voishan sitä muuten käydä vaikka joka päivä, jos ei ois niin pitkä matka.
Jos inhotan sinua, eihän minulle ole pakko kirjoittaa. Koeta päättää. Eestaas selaaminen on ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä pitsa teki hyvää. Suorastaan hotkin sen. Mitähän täytteitä hänellä on tapana valita pitsaansa?
Salami, oliivi, persikka, aurajuusto.
Kebabliha, katkarapu, ananas mulla.
Vierailija kirjoitti:
Toki jos haluat ostaa minut, voit laittaa euron MobilePaylla. Siitä tiedän, että haluat yhteyden. 😃
Eikö siihen tartte puhelinnron🤔 mulla ei siis oo tota niin en tiedä miten toimii
Vierailija kirjoitti:
Siihen ihanan hymynkareen tuntumaan..
Hyvää yötä
Hyvää yötä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😬
Joko harjasit? 😁
Tuli tästä mieleen, että mä olen käynyt hammaslääkärissä ja miettinyt kysymyksiä sen jälkeen kun tapasin nyt lokakuussa ihmisen jota en edes tunne ollenkaan, mutta haluan olla valmis kohtaamaan uudestaan xD
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä sinua. 🥺
Tykkään kun olet semmoinen iso ja vahva. 🥰 Ainakin minuun verrattuna.
Mulla olisi niin paljon asioita ja juttuja mihin haluaisin tietää mielipiteesi. Haluan tietää mitä ajattelet asioista.
Se yksi on piinannut mua jo melkein 4 vuotta. Mä en ole tän takia kunnolla uskaltanut liikkua yksin ulkona. Sisko ja veljet lupasi että vetää sitä t u rpaan jos tulee yhtään lähelle. Mieti miten paljon tämmönen aiheuttaa autistille stressiä.
-M.K.K
Ailahteletko noin helposti?
Tuo eurojuttu ei oo sitten multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😬
Joko harjasit? 😁
Ei kun avasin suun et voit tarkistaa ;)
Olispa kiva olla poreammeessa yhden kanssa ja vähän kutitella.
Luin sun kirjoittaman kirjan. Huh huh, olipahan elämys...
Nuku hyvin, mai deerest lav. Tsemput huomisiin!