Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39073)
Mä en tykkää kutittelusta, mut porealtailua kaivatun kanssa ois tosiaan kiva harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä pitsa teki hyvää. Suorastaan hotkin sen. Mitähän täytteitä hänellä on tapana valita pitsaansa?
Salami, oliivi, persikka, aurajuusto.
Kebabliha, katkarapu, ananas mulla.
Mulla margherita :P
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva olla poreammeessa yhden kanssa ja vähän kutitella.
siellä elää bakteerit. mielummin jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Luin sun kirjoittaman kirjan. Huh huh, olipahan elämys...
No, mistä tykkäsit?
Meidän on nähtävä resting bitch face- psykologi nimikirjaimiltaan MS. 🥰 Lentopusu täältä korvapuustillesi. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä yhtään kiinnosta olla jonkin totaalisen low-life shitin kanssa tekemisissä.
Ymmärrän. Mutta en sentään narkkaa enkä ryyppää. Tarvis vain työpaikan, niin pääsisin low lifesta pois.
Apua, mitä viestejä! 😥Tulinkin vasta ketjuun, kun lopetin taistelun koneen kanssa.Voisitko sinä, mun ystävä tai ex-ystävä (millä tavalla nyt haluat asian ilmaista) kommentoida, millä mielillä olet?😔
Yksi työtön mies on aika seksikäs, isot miehet usein on.
Vierailija kirjoitti:
Apua, mitä viestejä! 😥Tulinkin vasta ketjuun, kun lopetin taistelun koneen kanssa.Voisitko sinä, mun ystävä tai ex-ystävä (millä tavalla nyt haluat asian ilmaista) kommentoida, millä mielillä olet?😔
Näkemismielellä. Mutta mikä päivä?
Ankkalinnassa on Hanhivaara, Vauvalla taas Trollivaara. Varokaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan sulle niin tuutko kylään? 100€?😌
20 000 niin voin harkita.
Hyviä unia. Halit..-Anneli😘
En tiedä, missä mennään ja pitäisikö itkeä vai nauraa. En tee kumpaakaan. Kaipaan. Hyvää yötä.
Mä tykkään kans pitkistä miehistä. Mun kaivattu on just ihanan kokonen. Pääsispä hänen lähelleen. 😍
'Haistakaapa kaikki vaikka vithu! Majja'
Hmm. Käytin toisaalla
kirjoitusasua
'tiijä', sattumaako? 🤔
Lahtinisti-kommentti ei mun.
[Lahti on minulle vieras kaupunki.
En ole missään k:gissa
päihdepoppoon
jäsenistöön kuulunut].
Mun juttu on aina olleet lyhyet miehet
En ymmärrä. Äärestä laitaan sekunnin sadasosassa. Kannattaisi hiukan hidastaa ajatusten laukkaa ja älyttömiä tulkintoja, kun kerta toisensa jälkeen ajaa päin puuta kahtasataa.