Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39000)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tahdotte miehen, joka tietää mitä tehdään kotona ja puutarhassa, niin tässähän minä olen.
Tulehan tänne sieltä sitten. Miehelle, siis Miehelle, voisi olla käyttöä.
Tiedät, että asia on niin, että on tai ei. Tässä asiassa ei tunneta välimuotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasi laita nyt se viesti wa irl
Miks?
Mitäköhän vastaisit, jos laittaisin suoraan sulle wapissa, mitä kaikkea mietin tällä hetkellä. /sivu
Laita ig
Niin mä takerrun haaveisiin kuin hukkuva. En halua menettää ainoaa mielikuvitusystävää. Sehän tarkoittaisi sitä ettei mulla olisi mitään. Kukaan ei ymmärtäisi. Pallottelen asioita päässäni. Olen olemassa edes vähän. Ilman keksittyä vuorovaikutusta ei ole ihmisyyttä tai minua. En halua murskaantua. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tulla ihan lähelle ja haluaisin juosta kauas karkuun, molempia yhtä aikaa. En odottanut tällaista enää tapahtuvan, en ainakaan täällä enkä tässä yhteisössä. Sinä olet suuri yllätys vaikka olet usein läsnä niin pienesti.
Oon itsekkin hieman yllättynyt, että jotain on joskus tehnyt oikeinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina vaan ystäviä, miksi se olisi parempi? Kun enempääkin olisi mahdollisuus? Jarruttelu harmittaa.
Aika muuttanut monta asiaa, ollaan muututtu. Hetki oli ja meni/ elämä tuo uusia asioita eteen.
Toinen voi olla asiasta varsin eri mieltä. Ei se muuttuminen tai uudet elämäntilanteet tarkoita ettäkö olisitte sitten automaattisesti epäsopivat. Eli perus tekosyiltä taas kuulostaa ettei taaskaan tarttis tehdä mitään, muuttaa mitään ja seurata unelmiaan, koska pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks?
Mitäköhän vastaisit, jos laittaisin suoraan sulle wapissa, mitä kaikkea mietin tällä hetkellä. /sivu
Laita ig
Mun kaivatulla ei ole iigeetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina vaan ystäviä, miksi se olisi parempi? Kun enempääkin olisi mahdollisuus? Jarruttelu harmittaa.
Aika muuttanut monta asiaa, ollaan muututtu. Hetki oli ja meni/ elämä tuo uusia asioita eteen.
Toinen voi olla asiasta varsin eri mieltä. Ei se muuttuminen tai uudet elämäntilanteet tarkoita ettäkö olisitte sitten automaattisesti epäsopivat. Eli perus tekosyiltä taas kuulostaa ettei taaskaan tarttis tehdä mitään, muuttaa mitään ja seurata unelmiaan, koska pelottaa.
Mä siis sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks?
No jos pitää miettiä miks, niin .... Okei 🙄
Nyt on sellainen tilanne, etten tiedä, voinko laittaa sulle viestiä ilman että joku kurkkii olan yli.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla viivapillu?
Ei, mulla on mehevä kulli.
Oot ainut nainen, joka ei ole soittanut minulle. Se on ollut minulle suuri yllätys.Olisin halunnut tutustua sinuun !
Vierailija kirjoitti:
Jos tahdotte miehen, joka tietää mitä tehdään kotona ja puutarhassa, niin tässähän minä olen.
Minulla olisi sinulle käyttöä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin paritetaan ne silmät?
Milloin sulle sopisi?
Vaikka huomenna.
Nähdäänkö muutenkin huomenna?
Jos olisit kaivattuni, sanoisin, että ilman muuta!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan jarruttele.
Elämä unissa, elämätön elämä. Kaikki mikä on mahdotonta. Hetken mahdollista.
Haluaisin tulla ihan lähelle ja haluaisin juosta kauas karkuun, molempia yhtä aikaa. En odottanut tällaista enää tapahtuvan, en ainakaan täällä enkä tässä yhteisössä. Sinä olet suuri yllätys vaikka olet usein läsnä niin pienesti.