Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38541)
Vierailija kirjoitti:
Mittasi on hyvä ellei paras. ;)
Jos olet maanmittauslaitoksen inssinainen vuoden takaa niin kiitos paljon. Olit aamuinen yllätysvieras.Ajoituksesi oli mitä parhain ! sivusta
Et tiedä mitä menetit minä olen korkeatasoinen ja moni haluaa minua.
Halla ja etelätuuli ei ollut multa kaivatulle. Meille sopisi paremmin Samaan marmoriin kappale. 😊
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua silti aina. Mikään ei korvaa sitä tunnetta kun on toisen lähellä ja tuntee turvaa, rauhallisuutta, onnellisuutta ja seksuaalista vetovoimaa.
...ja siis. Noiden peruspilareiden päälle olet kaunis niin ulkoisesti ja sisäisesti. Olet äärimmäisen pidättynyt, viipyilevä ja älykäs tyyppi. Sun vetovoimasi kumpuaa sieltä sisältä, jossa sun feminiininen energia ja naiselliset maneerit valmistetaan.
Oon onnellinen sun onnellisuudesta liikutukseen asti. Enemmän kuin mistään omista turhamaisista saavutuksistani tai typerien ihmisten itselleni antamista tunnustuksista.
Nuku hyvin, mai lave. Aika iltalenkin.
Onpa hurjan kauniisti sanottu! Jos nuo sanat olisivat kaivatuktani, kertoisin, että en ole erityisen onnellinen, mutta yksi askel kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, ettei nainen ole halunnut ikinä testata millaista se olisi kanssani. Olettaa ilmeisesti, että se olisi niin huonoa, ettei kannata edes yhtä kertaa olla.
Päinvastoin. Yksi kerta olisi uuden alku.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ootko lipittämässä viiniä ja rönöttämässä sohvalla ?
Yritän ihan täysillä saada tasoni laskettua samaan kuin sinulla 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla ja etelätuuli 🤎🤎
Keitä he ovat?
Kaukana menneisyydessä
Kuinka kaukana? Vuosi, kaksi, viisi, kymmenen vai yli 20 vuotta? Sivusta.
En pidä noista joista kaikki pitää ja tarjokkaita on joka sormella. Pitää olla uniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tästä selviää, mitä menetti
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin sen ainoan ja oikean tänne, jonka kanssa seksissäkin on jotain mieltä.
En minä nyt yönselkään lähde ajamaan,.mutta jos lähden aamulla ,niin puolenpäivän aikaan olisin siellä.
Vierailija kirjoitti:
En pidä noista joista kaikki pitää ja tarjokkaita on joka sormella. Pitää olla uniikkia.
Jokainen on uniikkikappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tästä selviää, mitä menetti
😀
Milloin paritetaan ne silmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko koristella piparisi?
Joo, spermalla kiitos.
Silläpä sillä.
Siitä tulee himokasta ja kiihkeetä. Saan herkästi.
En malta odottaa että näen kuinka nautit. Se saa mutkin todella kiihottumaan.
Vierailija kirjoitti:
Lämpenen tässä taas ajatukselle 😘
Jos juolahtaa mieleen tai tulee päiviä ettei muuta pysty edes ajatella niin ota yhteys tai anna merkki. Autan sua rakas mielellään aina. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Sillehän ei kukaan itse mitään voi jos muut ihmiset ihastuu. Vaikkei antaisi yhtään saumaa niin saattaa silti jäädä haavekuvaksi niiden ajatuksiin.
Vierailija kirjoitti:
You wish! 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillehän ei kukaan itse mitään voi jos muut ihmiset ihastuu. Vaikkei antaisi yhtään saumaa niin saattaa silti jäädä haavekuvaksi niiden ajatuksiin.
Niinhän sinä jäit.
Sivu
Harmittaa, ettei nainen ole halunnut ikinä testata millaista se olisi kanssani. Olettaa ilmeisesti, että se olisi niin huonoa, ettei kannata edes yhtä kertaa olla.