Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38336)
Vierailija kirjoitti:
Olivat kyllä vaikeita tilanteita.
Mitkä?
Miten sinut saisi lassottua?
Eipä ignoorata, vaan sanotaan ettei kiinnosta.
Ootko lipittämässä viiniä ja rönöttämässä sohvalla ?
Vierailija kirjoitti:
Ootko lipittämässä teetä ja rönöttämässä sohvalla ?
Juu
Vierailija kirjoitti:
Helppoa sulle.
Rakastan sua silti aina. Mikään ei korvaa sitä tunnetta kun on toisen lähellä ja tuntee turvaa, rauhallisuutta, onnellisuutta ja seksuaalista vetovoimaa.
...ja siis. Noiden peruspilareiden päälle olet kaunis niin ulkoisesti ja sisäisesti. Olet äärimmäisen pidättynyt, viipyilevä ja älykäs tyyppi. Sun vetovoimasi kumpuaa sieltä sisältä, jossa sun feminiininen energia ja naiselliset maneerit valmistetaan.
Oon onnellinen sun onnellisuudesta liikutukseen asti. Enemmän kuin mistään omista turhamaisista saavutuksistani tai typerien ihmisten itselleni antamista tunnustuksista.
Nuku hyvin, mai lave. Aika iltalenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla ja etelätuuli 🤎🤎
Keitä he ovat?
Kaukana menneisyydessä
Kumpi teistä on halla ja kumpi etelätuuli?
Naiset: laittakaa ylänuoli, jos Halla ja etelätuuli -viestit osuivat.
Ja alanuoli, jos eivät osu.
(ehkä tämä saa karistettua oman harhani pois, uskon olevani yksi monista)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua silti aina. Mikään ei korvaa sitä tunnetta kun on toisen lähellä ja tuntee turvaa, rauhallisuutta, onnellisuutta ja seksuaalista vetovoimaa.
...ja siis. Noiden peruspilareiden päälle olet kaunis niin ulkoisesti ja sisäisesti. Olet äärimmäisen pidättynyt, viipyilevä ja älykäs tyyppi. Sun vetovoimasi kumpuaa sieltä sisältä, jossa sun feminiininen energia ja naiselliset maneerit valmistetaan.
Oon onnellinen sun onnellisuudesta liikutukseen asti. Enemmän kuin mistään omista turhamaisista saavutuksistani tai typerien ihmisten itselleni antamista tunnustuksista.
Mistä tiedät että hän on onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa sulle.
Aika vaikeaksi on osoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ootko lipittämässä viiniä ja rönöttämässä sohvalla ?
Multa on humpsahtanut tässä useampi kilo nyt pois, eli huono kysymys! No ei siinä, sängyllä makoilen kyllä liikaa läppärin tai puhelimen kanssa lusmuilemassa.
Huomenna taas koulua kuviksenmaikka on tosi kiva🤗
Olet sietämättömän ihana. 😍🔥💝
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että lasson käsittely vaatii taitoa, tarkkuutta sekä myöskin kuria. sivu
Olin näkevinäni punaa myös sinun hipiälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että hän on onnellinen?
Toivon, että hän on. Uskon niin. Lisäksi tunnen hänen sisällään olevan voiman ja vahvuuden. Hänelle mikään ei ole mahdotonta. Ei edes onnellisuuden rakentaminen täysin murskatuille jalustoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla ja etelätuuli 🤎🤎
Keitä he ovat?
Kaukana menneisyydessä
Kumpi teistä on halla ja kumpi etelätuuli?
Mä vaan sivusta kommentoin että omasta mielestäni kaukana menneisyydessä.
Pyydä.