Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Gallup
Mistä keskustelit kaivatun kanssa viimeksi?
Ensikohtaamisella juteltiin kasvotusten ja vieressä oli ser- jätettä. Muistan sut hyvin ja äänesi ja mitä sanoit. Paikkaa ei oo enää... Niin muuten tykkään viherseinästä. Ja susta!
Kuu kääntää aina saman puolen kohti Maata. Piiloon jäävä puoli on rosoisempi, ja syy arpisuuteen voi löytyä muinaisista myllerryksistä.
HS 1.11.2025
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, jotenkin hätkähdit kun näit minut. Ja tiesin koko ajan että löydät syyn tulla juttelemaan.
Meidän välillä on paljon sanomatonta.
Jatkan: jos jostain universumin oikusta lukisit tämän ja tunnistaisit meidät.. mitä sanomatonta haluaisit sanoa ääneen, jos vapaasti voisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti työpuhelimeen.
Kuka haluaa viestin työpuhelimeen?
Työkaveri.
Tarkoitit sitä psykologia. Mielenkiintoinen tapaus. Ehkä laitanko viestin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Palsta ei taaskaan näytä lainausmerkkejä
Mä en ole saanut niitä näkyviin pariin vuoteen. Onneksi kaivattu on ollut sen suhteen sietäväinen. ;)
Jos päästää heikomman astian irti, se tietää huonoa.
Muistatko sen illan kun nielit vauvasiemeneni. Aah
Gallup:
Onko kaivattu kertonut unistaan?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Toivotin hänelle irl hyvää kesää, ehkä hänkin minulle
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ole oikeastaan koskaan kunnolla keskustellut. 🤷🏽
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Adhd:sta. Siitä on yli kaksi vuotta. En tiedä yhtään, mitä sen jälkeen on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys; miten haluaisit kaivattusi sua lähestyttävän, millä tavoin, lauseilla tms? Jos tota noin niin siis sä haluaisit lähestymistä.
Otat vaan kädestä kiinni.
Tämä toimis myös mulle!
Meillä ei onnistuis, kun ollaan niin jännittyneitä aina. Kun edes päästäisiin luonteviin puheväleihin niin kuin ennen.
Sivusta n
Se on vaikeaa koska hiljaisuus on vienyt puhekyvyn.
Sivusta mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko ajatella ääneen. Tapailen satunnaisesti erästä naista mutta aikoinaan suljin mielestäni erään toisen naisen, joka on kuitenkin pikkuhiljaa käynyt ajatuksissani tihenevässä määrin. Hän nyttemmin seurustelee, joten asia siltä osin kohdaltani poissuljettu mutta olen viimeaikoina tuntenut oloni hieman levottomaksi. En voi puhua tästä ääneen joten ajattelin tänne. Olen t-risteyksessä ja alitajuisesti haluan raivata polun suoraan eteenpäin kääntymättä kumpaankaan suuntaan. Tyyni mies rakoilee sisäisesti. Pysyn kasassa.
Nauti ny siitä satunnaisesta rakkaudesta, se toinenhan seurustelee. Miten kauan olet tapaillut sitä satunnaista naista, ja miten usein, jos voi kysyy? sivu
Sen verran voinen kerto
Lainaustoiminto näyttää takkuavan mutta tuohon, millä tapaa torjuin, niin en halua kertoa sitä. Tilanne oli tavanomaisesta poikkeava.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Minä olen kertonut.Terkkuja, jos satut lukemaan tämän.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Onhan se, aika hurjilta kuulostivat.
Miellyttävä ääni yhdellä miehellä :)
En enää mitenkään. Se olisi lähestynyt ja tullut juttelemaan jos olisi halunnut.