Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perseestä on tämä nyt. Mietin olenko itse jotenkin vaikeuttanut tätä vielä lisää, vaikka haluan vain kaivatun lähelle.
Mikä on perseestä?
Epävarmuus.
Miten saisit varmuutta?
Eipä tässä kai muu auta kuin katsoa mitä tulee tapahtumaan.
No eikös tuo ole vaan hyvä että menee itseensä, ja miettii onko vaikeuttanut jotain. Hieno juttuhan tuo on eikä perseestä 🧡
Sä ihana nainen mä teen sulle ison pesueen lapsia. Vähintään 5 lasta laitan itämään sun mahaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt vihjailla jotakin?
En tietenkään. Pois se minusta. Et sinäkään. Ethän?
Höh. Palsta ei taaskaan näytä lainausmerkkejä
Galluppi:
Moniko saa viestejä täällä?
🔼 juu, toki
🔽 ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko ajatella ääneen. Tapailen satunnaisesti erästä naista mutta aikoinaan suljin mielestäni erään toisen naisen, joka on kuitenkin pikkuhiljaa käynyt ajatuksissani tihenevässä määrin. Hän nyttemmin seurustelee, joten asia siltä osin kohdaltani poissuljettu mutta olen viimeaikoina tuntenut oloni hieman levottomaksi. En voi puhua tästä ääneen joten ajattelin tänne. Olen t-risteyksessä ja alitajuisesti haluan raivata polun suoraan eteenpäin kääntymättä kumpaankaan suuntaan. Tyyni mies rakoilee sisäisesti. Pysyn kasassa.
Nauti ny siitä satunnaisesta rakkaudesta, se toinenhan seurustelee. Miten kauan olet tapaillut sitä satunnaista naista, ja miten usein, jos voi kysyy? sivu
Sen verran voinen kertoa, että tapasin hänet sen jälkeen, kun ensin torjuin tämän toisen. Miten usein, parisen kertaa viik
Kaipaatko täällä tota kyseistä satunnaista rakkauttasi, sitä nyttemmin seurustelevaa vaiko jotain muuta? -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko ajatella ääneen. Tapailen satunnaisesti erästä naista mutta aikoinaan suljin mielestäni erään toisen naisen, joka on kuitenkin pikkuhiljaa käynyt ajatuksissani tihenevässä määrin. Hän nyttemmin seurustelee, joten asia siltä osin kohdaltani poissuljettu mutta olen viimeaikoina tuntenut oloni hieman levottomaksi. En voi puhua tästä ääneen joten ajattelin tänne. Olen t-risteyksessä ja alitajuisesti haluan raivata polun suoraan eteenpäin kääntymättä kumpaankaan suuntaan. Tyyni mies rakoilee sisäisesti. Pysyn kasassa.
Nauti ny siitä satunnaisesta rakkaudesta, se toinenhan seurustelee. Miten kauan olet tapaillut sitä satunnaista naista, ja miten usein, jos voi kysyy? sivu
Sen verran voinen kertoa, että tapasin hänet sen jälkeen, kun ensin torj
Millä tapaa torjuit..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti työpuhelimeen.
Kuka haluaa viestin työpuhelimeen?
Työkaveri.
Kuka niistä? :)
Puuterinvärisessä pitsimekossa halannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tahtonut tätä korpivaellusta, mutta semmoinen siitä nyt tuli. Minkäs teet kun elämä nakkaa eteen omanlaisen, naisen.
Eikös se ole onnen asia että elämään tulee eteen omanlainen nainen, onnea!
Komedia muuttuu tragediaksi, kun tajuaa että suhde ei muutu ystävyyttä kummemmaksi.
Musta se ois huippua, jos saisi uuden ystävän. Toki toivoo aina enemmän..
Olinko tänään lähellä sua? Ainakin otaksun ja juku tuntu hyvältä vaikken nähnytkään, mut pelkkä ajatus jo
Olit lähellä
Hallilla urheilutapahtumassa.
Hyi
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä, minkä eteeni laitoit. Sitten vielä uskotellaan, että kaikella on tarkoituksensa.
Sama täällä. Melkein naurahdin, mut sitten, muistin, että ei tää oikeasti naurata.
Viimeksi kun nähtiin, jotenkin hätkähdit kun näit minut. Ja tiesin koko ajan että löydät syyn tulla juttelemaan.
Meidän välillä on paljon sanomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti työpuhelimeen.
Käytän nykyisin vain salattuja yhteyksiä ja en käytä puhelinta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sä ihana nainen mä teen sulle ison pesueen lapsia. Vähintään 5 lasta laitan itämään sun mahaan.
Sinun kaltaiselle huonolla spermalla varustetulle sialle teemme nopean kirurgin tarkan kivesten poiston. T. Pro lääk. jotka liika lisääntymistä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Moniko saa viestejä täällä?
🔼 juu, toki
🔽 ehkä
Mä vastaanotan viestejäni suoralähetyksenä ulkoavaruudesta, täällä vaan takaiskuventtiili paluuaivovuodon estoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran voinen kertoa, että tapasin hänet sen jälkeen, kun ensin torj
Häntä nykyisin seurustelevaa.
Kuka niistä? :)