Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt vihjailla jotakin?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perseestä on tämä nyt. Mietin olenko itse jotenkin vaikeuttanut tätä vielä lisää, vaikka haluan vain kaivatun lähelle.
Mikä on perseestä?
Epävarmuus.
Miten saisit varmuutta?
Eipä tässä kai muu auta kuin katsoa mitä tulee tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoi ?
Siis täh? Mitä?
Herättäjä-siili kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielessäsi liikkuu?
Eipä just mitään, eräs laittelee viestiä wa välillä, ja välissä käyn täällä. Nyt ehkä mietin hänen viestien pointtia. Laittelee vähän puuta heinää ja oon vähän niinkuin täh 🤔
Jaa, sano suoraan jos et tykkää.
No eihän tuossa mitään, en vaan ole tottunut jaaritteluihin tai että puhutaan niitä näitä, tykkään puhua asiaa ja lyhyesti. No tämä vaan on mun mukavuusalueen ulkopuolella, tässä on se vaara että juttu lässähtää kasaan. Kaipa ihmiset ihan huomaa itsekin jos toinen ei oikeen tykkää.
Sehän on sitten selvä asia! Kaikin puolin. (irl)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olinko tänään lähellä sua? Ainakin otaksun ja juku tuntu hyvältä vaikken nähnytkään, mut pelkkä ajatus jo
Olit lähellä
Se oli häkellyttävää miten tuntu hyvältä
No hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olinko tänään lähellä sua? Ainakin otaksun ja juku tuntu hyvältä vaikken nähnytkään, mut pelkkä ajatus jo
Olit lähellä
Hallilla urheilutapahtumassa.
Laita viesti työpuhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa viestin työpuhelimeen?
On tanssittu kerran. Se oli jännittävää ja mukavaa. Voisin tanssia kansssi lopun elämää. Elämä olisi yhtä tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa viestin työpuhelimeen?
Työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tahtonut tätä korpivaellusta, mutta semmoinen siitä nyt tuli. Minkäs teet kun elämä nakkaa eteen omanlaisen, naisen.
Eikös se ole onnen asia että elämään tulee eteen omanlainen nainen, onnea!
Komedia muuttuu tragediaksi, kun tajuaa että suhde ei muutu ystävyyttä kummemmaksi.
Ei ollut multa nuo kaks, kuka kertoi ja oletko vihjaillut
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tahtonut tätä korpivaellusta, mutta semmoinen siitä nyt tuli. Minkäs teet kun elämä nakkaa eteen omanlaisen, naisen.
Komedia muuttuu tragediaksi, kun tajuaa että suhde ei muutu ystävyyttä kummemmaksi.
Ystävyys on hyvä pohja hyvälle suhteelle. Kippis ja onnea!
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt vihjailla jotakin?
Joskus on tullut tätäkin tehtyä ja ehdotettua treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko ajatella ääneen. Tapailen satunnaisesti erästä naista mutta aikoinaan suljin mielestäni erään toisen naisen, joka on kuitenkin pikkuhiljaa käynyt ajatuksissani tihenevässä määrin. Hän nyttemmin seurustelee, joten asia siltä osin kohdaltani poissuljettu mutta olen viimeaikoina tuntenut oloni hieman levottomaksi. En voi puhua tästä ääneen joten ajattelin tänne. Olen t-risteyksessä ja alitajuisesti haluan raivata polun suoraan eteenpäin kääntymättä kumpaankaan suuntaan. Tyyni mies rakoilee sisäisesti. Pysyn kasassa.
Nauti ny siitä satunnaisesta rakkaudesta, se toinenhan seurustelee. Miten kauan olet tapaillut sitä satunnaista naista, ja miten usein, jos voi kysyy? sivu
Sen verran voinen kertoa, että tapasin hänet sen jälkeen, kun ensin torjuin tämän toisen. Miten usein, parisen kertaa viikossa.