Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38541)
Vierailija kirjoitti:
Läikyt edelleen ajoittain jossain mielen perukoilla ja sydämen sopukoissa. Täyttymätön ei hevillä unohdu.
Tuskin rokillakaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sulle 🤫😘
Laita viestiä niin tavataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aattelit et tämä johtaa ? Ei sen tarvii johtaa mihinkään näkyvään 😊
En lähde tuollaseen käden lämpöiseen juttuun missä on yhdentekevää onko suhde vakava vai ei.
Vaikka olisitkin halukas, ihastuksesi kohde ei välttämättä anna sinulle sitä mahdollisuutta. Oletko onnistunut siinä, kun olet ensimmäinen ihminen, jota todella rakastat, jonka kanssa tapailet, menet naimisiin ja vanhenet yhdessä?
Minä sain kerran pusun pikkujouluista lähtiessä, eikä pussaaja ollut mikään tonttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle 🤫😘
Mitä haluat siltä tapaamiselta 😘
Vierailija kirjoitti:
Sulle 🤫😘
Joo voidaan ihan salassa. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pidättyväinen sun suhteen
Niin olet. Miksi olet vaikka tykkäät?
Epäluottamusta? Tahi ei ole oikein sujunut? irl:ssä
sivusta
Sujuu irl, liiankin hyvin, mut hyvä syy on, molemmat tietää mikä
Mun puolesta voidaan jo tavata. Sen jälkeen karisee loputkin esteet. Lopulta ei edes ole pysyviä esteitä kun sen oikean tapaa. Niin se vain on. Siinä vaiheessa tekee kaikkensa että saa olla sen oikean kanssa
Ihanasti kirjoitettu. Oispa mun kaivatulta. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Läikyt edelleen ajoittain jossain mielen perukoilla ja sydämen sopukoissa. Täyttymätön ei hevillä unohdu.
Täällä menee vielä joskus yli laitojen, mutta eipä kannata surra läikkynyttä. Minä hupsu jaksan odottaa, että juttu selviäisi jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle 🤫😘
Sinut kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tän ole varmaan tarkoituskaan edetä. Liian iso ikäeroa ja elämäntilanteet, eikä hän ole sellainen unelmien mies, vaikka herättääkin erilaisia suuria tunteita.
Outoa että kaipaat jos on noin paljon esteitä?
En mä tunteille mahda mitään. Aina kun nähdään niin oisin tyyliin heti valmis aloittamaan elämän yhdessä. Ei haittaa esteet siinä kohtaa.
Syvennetään meidän yhteyttä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tän ole varmaan tarkoituskaan edetä. Liian iso ikäeroa ja elämäntilanteet, eikä hän ole sellainen unelmien mies, vaikka herättääkin erilaisia suuria tunteita.
En mä tunteille mahda mitään. Aina kun nähdään niin oisin tyyliin heti valmis aloittamaan elämän yhdessä. Ei haittaa esteet siinä kohtaa.
Entä hän, olisiko hänkin valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle 🤫😘
Sinut kokonaan
No tätä vähän niinkuin pelkäänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä hän, olisiko hänkin valmis?
En tiedä. En usko. En ole kysynyt, enkä varmaan kysykään.
Vierailija kirjoitti:
Saatille?
Minne haluat mennä?
Minä voin viedä minne vaan.