Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38541)
Se selittäisi myös ristiriitaisuus et käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan alkaisin itkemään, jos nähtäisiin näiden vuosien jälkeen.
Pitää siis varautua nessupktilla
Me ei sattumalta törmätä eli säästä nessus kilometrejä niin paljon välissä
Se on kyllä totta. Ei me törmättäis sattumalta vaikka olisi 50m välissä eikä se sinänsä haittaa. Kunhan tavattais edes välillä
Niin olis. Eihän kyllä uskalla mua nähdäkään.
Miksi joku nauttii siitä, että voi hallita toista? Mikä pointti?
Älä anna stalkkerin vaikuttaa elämääsi. Elät niinkuin ennenkin. Niin et anna sitä valtaa.
Ei tän ole varmaan tarkoituskaan edetä. Liian iso ikäeroa ja elämäntilanteet, eikä hän ole sellainen unelmien mies, vaikka herättääkin erilaisia suuria tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Millä tavalla ja kuinka usein olette tekemisissä irl?
Kerran tai pari kahdessa kuukaudessa etäältä. Ei keskusteluyhteyttä. Ihan hirveästi on järkeä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Monien sattumien kautta tavattiin.
Onkohan ollut sattumaa??
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Alkuun nähtiin ja jatkossakin 1-2vkon välein, wa nyttemmin yhteydessä viikon verran
Tunnen itseni typerykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni typerykseksi.
Et ole ainut. Olen kirjoittanut aiheesta runojakin.
Vierailija kirjoitti:
Tulin järkiin ja vedin laidat kii.
Älä nyt viitti
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pikkujouluissa🤭💕
Suukkonen?
Vierailija kirjoitti:
Mun elämänhalu ja voimat on mennyt kokonaan. Kukaan ei säälittävän elämäni aikana ole ollut oikeasti kiinnostunut, vaan on leikitty kylmää-kuumaa tunteilla, hiivutettu, ghostattu ja estetty.
Olen liian yksin tässä elämässä.
Ja olettakaa mitä oletatte, en ole tehnyt mitään sellaista millä tuo kohtelu oikeutettaisiin.
Kuulostaa siltä kuin keski-ikäinen tai iäkäs ystävä pohtisi elämäänsä ennen kuolemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tän ole varmaan tarkoituskaan edetä. Liian iso ikäeroa ja elämäntilanteet, eikä hän ole sellainen unelmien mies, vaikka herättääkin erilaisia suuria tunteita.
Outoa että kaipaat jos on noin paljon esteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että kaipaat jos on noin paljon esteitä?
Kyllähän sitä nyt voi ihastua johonkin, vaikka olisikin kumppaniksi epäsopiva :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu. Toivottavasti meidän romanssimme ei ole kuolemassa, vaikka luonto kuoleekin.
Ei ainakaan minun puoleltani. Aina mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerran tai pari kahdessa kuukaudessa etäältä. Ei keskusteluyhteyttä. Ihan hirveästi on järkeä tässä.
Pitää avata se keskusteluyhteys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pikkujouluissa🤭💕
Suukkonen?
Saukkonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän olla muille ilkeitä?
Iltalehdessä juttu Tapiosta joka käy hautajaisissa joihin ei kukaan muu saavu. Ihanaa, että on vielä ihmisiä lämpimällä ja huomioonottavalla sydämellä💚 kenenkään ei pitäisi kuolla yksin.
Mä käyn joskus sytyttämässä kynttilän jollekin satunnaiselle unohdetun näköiselle haudalle. En oo koskaan kertonut kellekään.
Mäkin teen niin. Tavallaan sytytän mun vanhemmille ja kavereille , kun haudat ovat pitkin Suomea. Vanhempienkin haudat Stadissa ja mä ihan muualla.
Täällä ollaan, suu auki. Miksei mitään tapahdu?
Eri