Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse siis olen todella onnellinen kaikkien nuorten naivien pariskuntien puolesta. Tavallaan sellainen olisi sopinut minullekin, vaikka sitten tavallaan huomaan itselläni sellaisen ahdistavan tunteen, että MITÄ NYT. Mitä ne nyt sitten tekee? Edgetys on ohi, nyt vaan eletään. Että onko se hemmetin tylsää tai jotain. Mutta ei varmaan kaikilla ole, ja toiset sopii tosi hyvin yhteen ja jos on just sopiva ihminen niin sehän varmasti sulostuttaa elämää.
Naiivien vai naivien?
Itse olisin halunnut naida vaan yhtä ihaninta naista, jos olisin hänet saanut omakseni. En koe että olisin menettänyt mitään. Olisin ollut äärettömän kiitollinen joka päivästä hänen kanssaan. Toki siihen saman tussun nussimiseen turtuu, mutta hänen kanssaan olisin nauttinut läheisyydestä ja yhteisestä tekemisestä enemmän kuin kenenkään muun kanssa. Tämä siis jos löytyy henkilö jonka kanssa on hy
Vai että saman tussun nussimiseen turtuu. No ehkä et ole löytänyt riittävän ihanaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Oon rikkinäinen, Ootko sinäkin?
Oon mutta kanssasi varmasti korjaantuisin pala palalta. Kaksoisliekkini 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajankohtainen aihe näköjään, juoksisin karkuun, ainakin päivän verran
Juoksisit karkuun? Mitä tarkoitat?
Niin juoksisin karkuun jos hän tunnustaisi nyt vielä kirjaimellisesti, siis täsmentäisi että on ihastunut. Viestissä jotain jo kertoi siihen suuntaan.
Miten kertoi?
Suoraan ilmaisi kiinnostuksensa eräässä yhteydessä. Vähän niinkuin tikun kautta käytti tilaisuuden hyödykseen. Ja siis tikku asia ei tullut multa, vaan eräältä toiselta henkilöltä, ja hän sitten tarttui siihen ja kertoi yhtäkkisesti henk koht kuinka mielenkiintoinen ja kaunis olen ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, et osaisin ottaa meidät niin lunkisti, kuin kaivattuni. Oon vaan ihan solmussa näiden tunteideni kanssa.
Jotkut ihmiset kätkevät sisäisen myrskynsä.
Hän kuvaili itseään tasaiseksi ja lauhkeaksi, eli ei osu.
Jotkut huolenaiheet ja epäilykset täytyy ratkaista kasvotusten puhumalla, yksin miettiminen vain pahentaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Hengiteltäiskö loppuelämä yhdessä?
Henkisellä tasolla voimme.
Vierailija kirjoitti:
Kun tulisit töistä, et saisi hetken rauhaa. Ei vaineskaan. Saisit, mutta vaanisin oven takana, koska voi hyökätä kimppuun.
Saispa tuommosen miehen🙂
Vierailija kirjoitti:
Oon rikkinäinen, Ootko sinäkin?
Oon korjannu itteni
Sinä olet matkojeni määränpää.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua. Kun kuvaa katsoo, tulee hirmuinen hellyys (ja halu).
Harmi että ei mulle. Kaivattu ei vaan tykkää musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulisit töistä, et saisi hetken rauhaa. Ei vaineskaan. Saisit, mutta vaanisin oven takana, koska voi hyökätä kimppuun.
Saispa tuommosen miehen🙂
Olenkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olet mennyt kauemmaksi.
Ihan syystä. Mä kokeilin kaiken mitä uskallan ja nyt pitää kokeilla tätäkin. Ei mulle, mut vastasin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajankohtainen aihe näköjään, juoksisin karkuun, ainakin päivän verran
Juoksisit karkuun? Mitä tarkoitat?
Niin juoksisin karkuun jos hän tunnustaisi nyt vielä kirjaimellisesti, siis täsmentäisi että on ihastunut. Viestissä jotain jo kertoi siihen suuntaan.
Miten kertoi?
Suoraan ilmaisi kiinnostuksensa eräässä yhteydessä. Vähän niinkuin tikun kautta käytti tilaisuuden hyödykseen. Ja siis tikku asia ei tullut multa, vaan eräältä toiselta henkilöltä, ja hän sitten tarttui siihen ja kertoi yhtäkkisesti henk koht kuinka mielenkiintoinen ja kaunis olen ym
Niin. Toisinaan on kiva kuulla toiselta jotain kaunista. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa tuommosen miehen🙂
Mun on pakko saada olla yksin, jos tuun kotiin. En halua kuulla mitään varttiin, kun haluun leputella jalkoja ja rauhoittua. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olet mennyt kauemmaksi.
Älä nyt jaksa. Tässä olen
Haluisin tehdä jotain ihan muuta.
Mangusti. Oot ollu palasina viime päivät. Ryhdistäydy! Saat vielä rakkaasi!