Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38864)
Mulla ainakin kiinnostuksen määrästä riippuu. Jos olen vähempi kiinnostunut, niin on helpompi olla oma itsensä ja silloin oon myös helpommin lähestyttävä. Jos taas olen ihan rakastunut, niin onkin hankalaa. Ja no netissä ei näe edes toisen eleitä, menee koko ajan hankalammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Melkein ajatuksissani hipaisin sun kättä, huomasitko?
Ohimennessäkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein ajatuksissani hipaisin sun kättä, huomasitko?
Ohimennessäkö
Istuimme vierekkäin
Vierailija kirjoitti:
Miks joidenkin toisten ihmisten kanssa, vetovoiman tuntee samantien, ja homma etenee, ihan roihahtaen, ja toisten kanssa joutuu miettimään onko toi tosissaan ja mitähän toi ajattelee musta, ei tunne sitä vetovoimaa ja roihua, vaikka toinen sanoo selkeästi olevansa kiinnostunut, joutuu etsimällä etsimään 🤔
Milloin sä viimeksi oot tuntenut roihun?
Joko sä tiedät mitä haluat mies?
Vierailija kirjoitti:
Olet mennyt kauemmaksi.
Sellaista tuollaisesta toiminnasta väistämättä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin kiinnostuksen määrästä riippuu. Jos olen vähempi kiinnostunut, niin on helpompi olla oma itsensä ja silloin oon myös helpommin lähestyttävä. Jos taas olen ihan rakastunut, niin onkin hankalaa. Ja no netissä ei näe edes toisen eleitä, menee koko ajan hankalammaksi.
Sit jos viel itse tai toinen on varattu, niin koko ajan vaikeammaksi menee. Huono itsetunto päälle, niin uskominen on hankalaa, vaikka kuulisi tai näkisi selviä merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei roihu enää.
Se on tullut mies aika selväksi. Öupasit kertoa kun niin käy. Eipä ole irl kuulunut. Sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Nähdä ja käydä vaikka kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon rikkinäinen, Ootko sinäkin?
Oon korjannu itteni
Sama juttu.
Sivusta minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Toni. 🥰
Rakas Linda.
Ootko sä mennyt joskus ihan rikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks joidenkin toisten ihmisten kanssa, vetovoiman tuntee samantien, ja homma etenee, ihan roihahtaen, ja toisten kanssa joutuu miettimään onko toi tosissaan ja mitähän toi ajattelee musta, ei tunne sitä vetovoimaa ja roihua, vaikka toinen sanoo selkeästi olevansa kiinnostunut, joutuu etsimällä etsimään 🤔
Milloin sä viimeksi oot tuntenut roihun?
Vuosi sitten, roihahti nopeesti täyteen roihuun ja sit sitä havahtui siihen että oli ollut kolme kuukautta kiihkeässä seksisuhteessa. Kaikki tapahtui tosi nopeesti ja suurella tunteella. Ja himolla 🤣
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
embarrassed
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Sinut vaimokseni.
Vielä uudelleen jossakin kohdataan
Vielä uudelleen puhua sulle saan
Siellä jossain rauhassa
Sanoa saatamme nää
Sanat joita nyt emme ehdi tai halua ymmärtää.
Linda