Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Oot kuullu mun sydämen äänet, jotain mitä mä en ole itse kuullut, jännä juttu
Auskultointi on mun juttu.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua olla yksin koko loppuelämäänsä, joku on huolittava. Mieluusti toki sellainen, joka parantaa elämänlaatua eikä pahenna sitä.
Alkaa olla myöhäistä omassa tapauksessani. Minulle parisuhde on merkityksellinen vain, jos tarkoituksena on perheen perustaminen. Jos sellaista ei ole tarjolla, olen mieluummin yksin. Ei tarvitse tehdä kompromisseja kenenkään kanssa eikä sietää kenenkään tyhjänpäiväisiä oikkuja.
Lycka till.
Aika jyrkältä kuulostaa: ei kompromisseja eikä tyhjänpäiväisiä oikkuja. Vaimolla voi olla vähän paskat oltavat.
Mä sen sijaan odotan, et saisin hellästi suudella ja hyväillä mun vaimon vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja älykäs nainen on mun juttu
Vierailija kirjoitti:
Mä sen sijaan odotan, et saisin hellästi suudella ja hyväillä mun vaimon vartaloa.
Oletko sä täällä ketjussa kaipaamassa sun vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja älykäs nainen on mun juttu
Älykäs mies on mun juttu. Ihan sama minkä näköinen tms. jos on vaan fiksu. Ja sydämen sivistystäkin saa olla.
Tarkasti olet järjestänyt viime ajat niin, ettei vain ole mahdollisuutta kahden kesken keskusteluun. Onhan se tässä tilanteessa aika informatiivista ja surullista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua olla yksin koko loppuelämäänsä, joku on huolittava. Mieluusti toki sellainen, joka parantaa elämänlaatua eikä pahenna sitä.
Alkaa olla myöhäistä omassa tapauksessani. Minulle parisuhde on merkityksellinen vain, jos tarkoituksena on perheen perustaminen. Jos sellaista ei ole tarjolla, olen mieluummin yksin. Ei tarvitse tehdä kompromisseja kenenkään kanssa eikä sietää kenenkään tyhjänpäiväisiä oikkuja.
Oletko mies vai nainen? Miks oot jäänyt ilman perhettä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tänään tosi sairasta.
Tänäänkin.Ei uutta auringon alla.Voitte hajaantua.993
Tiedänpä ainakin missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Tarkasti olet järjestänyt viime ajat niin, ettei vain ole mahdollisuutta kahden kesken keskusteluun. Onhan se tässä tilanteessa aika informatiivista ja surullista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan asumuserossa. Ja vaimo ei halua kuullakaan minusta.
No kerro missä mennään, olis kiva tietää
I think. Just Let, I do Dom home sweet
Kaipaan hiljaa vaikka sydän huutaa. Hyvää yötä M.
L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan asumuserossa. Ja vaimo ei halua kuullakaan minusta.
Et ole minä. Me eletään erossa vaimoni kanssa, mutta ei riidoissa. Olemme vieläkin toistemme high school sweethearts. <3 sivu
Jees, niin avasit leikin