Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39022)

Vierailija
33821/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut mies käy aina pissaamassa tammikuun puolenvälin kieppeillä ruusun kuvan lumihankeen pihallesi. Jos sellaista ei näy, kannattaa unohtaa.

SÖssönsööö. Eipä täällä ole näkynyt mitään kummallisia juttuja, ei muuta kuin itsestäänselvyyksiä tyyliin "kiinnostunut ihminen vastaa viestiin", "kiinnostunut ihminen tarttuu tilaisuuteen", "miehestä huomaa kyllä, jos se on kiinnostunut".

Ovat tosiaan itsestäänselvyyksiä eikä mitään omituisia väitteitä, joista pitäisi hermoilla.

Johda meitä! Mihin haluat patsaasi?

Minä todistan mitä kummallisimpia juttuja kun luen teidän tekstejänne. Voittavat jopa Ohkolan sairaalan potilaiden jutut. 

Vierailija
33822/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastunut mies käy aina pissaamassa tammikuun puolenvälin kieppeillä ruusun kuvan lumihankeen pihallesi. Jos sellaista ei näy, kannattaa unohtaa.

Kyllä tietyt toimintatavat kielivät kiinnostuksen puutteesta yleisellä tasolla ilman että tarvitsee erikseen kysyä tai alleviivata. Vai kannustaisitko lastasi jatkamaan sellaisen ihmisen perässä läähättämistä, jossa ihastuksensa ignooraa hänet, ei ottanut yhteyttä puoleen vuoteen seksin jälkeen, ja käyttäytyy muutenkin tylysti!? Hä? Ihan jokainen tilanne voi olla erilainen, mutta näin tuota voi arkijärjellä tulkita ilman että tarvitsee erikseen kysyä keneltäkään. 

Joo ja eiköhän ihan jokainen neuvoisi unohtamaan ihmisen, joka ei esim. vastaa viestiin eikä selvästikään halua nähdä. :D

Naurettavaa pullikointia häneltä nyt aivan perusjuttuja kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33823/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen.

Niin olen minäkin.

Olemme siis pienen ohimenevän hetken yhdessä.

Kyllä, olemme vain hetken, aikamme ja erkanemme jälleen olemaan erillämme.

Vierailija
33824/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen.

Niin olen minäkin.

Olemme siis pienen ohimenevän hetken yhdessä.

Niinhän me aina. sivusta 

Vierailija
33825/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme elämän suurten kysymysten äärellä.Ollako vai eikö, siinä pulma

Minä ainakin ajattelin olla nyt ja vastaisuudessa, jos Luoja suo. 

Vierailija
33826/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluasin ottaa Pasista selvän. Ootko täällä ?

Ystävämme basileios. Vai puhutaanko armeijan pasi-autosta

En ymmärrä mistä puhut. Kyselin Pasia. Joku Pasi täällä on. Ja haluaisin tietää onko hän eräs. Vaikkakin hyvin epätodennäköistä.

Vierailija
33827/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi olit niin hämmästynyt ja poissaolevana oloinen ,kun kysyin muutaman kysymyksen.

Vierailija
33828/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuusan nuuska.

Vierailija
33829/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään harmittaa miten paljon tuhlasin aikaa. Jotkut ihmiset tulee sun elämään jostain pahasta paikasta, eivätkä tuo mitään hyvää. 

Vierailija
33830/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuusan nuuska.

Tarkoitatko voihan tuhannen pillun päre?

Vierailija
33831/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihminen voi vaan kokea jonkun tunteen johonkin tiettyyn ihmiseen, ja se voi olla aivan yksipuolistakin. En tiedä mihin se oikein perustuu, ja miksi niin käy, mutta mihinkään ns. oikeaan ja molemminpuoliseen yhteyteen se ei välttämättä perustu.

Itse olen nuorena juminut jossain tuollaisissa "oikeaksi" kokemissani henkilöissä, jotka tuskin ovat edes muistaneet minun olemassaoloani - ja joiden kanssa minulla ei ollut oikeasti koskaan edes mitään puhuttavaa :D En ole edes inspiroitunut heistä mitenkään tai MITÄÄN. Tuntuu ihan hassulta jälkeenpäin, että sellasessa sitten juminut. 

Ite en ainakaan jaksaisi kaivata kauaa sellaista mikä tuntuu yksipuoliselta. Onneksi omalla kohdalla ei ole sellaista tilannetta.

Eihän se miltä sinusta tuntuu mä

Tälläkin hetkellä teet niin.

Vierailija
33832/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän helpottaisi ikävää, kun kaivattua ei näe pitkään, eikä yhteystietoja ole?

Ensi kerralla kun näkee, niin äkkiä kysymään saako puhelinnumeron!

Vierailija
33833/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustan kuu kiven perässä ihmiset juoksivat Hotel Californiaan. Se säteili sähköä, mutta kun se sammui niin jopa danske bank kaatui!

Musta turmaliini ehkäpä, en tiedä mutta kaunis on.

Vierailija
33834/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi olit niin hämmästynyt ja poissaolevana oloinen ,kun kysyin muutaman kysymyksen.

Jos oli niin harvinaista että kysyit mitään, toki myös alkava dementia voi antaa näin ensioireensa. Samoin yksinkertaisilla kestää hetken ennen kuin tajuavat mitä tapahtui. 

Vierailija
33835/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misä sä oot mä oon känisdä.

Vierailija
33836/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen.

Pasi ei ole. Trolli on huudellut taas muutaman päivän omiaan. 

Vierailija
33837/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ns. MERKEISTÄ voi tässä yhteydessä yleistää.. 

Vierailija
33838/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin iltapalaa, juotaisiin iltateet, istuisin syliisi ja nojaisit niskaani. Pitäisit käsilläsi minua, etten tipahda sylistä, kunnes ne eksyisivät rinnoilleni...

Mitäs sitten tapahtuisi?

Vierailija
33839/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tinkasit, ettet halua arpoa, olenko olemassa sulle ja tänään taas ollaan eri planeetalla. En ymmärrä.

'Tinkasit'?

Vierailija
33840/39022 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tietyt toimintatavat kielivät kiinnostuksen puutteesta yleisellä tasolla ilman että tarvitsee erikseen kysyä tai alleviivata. Vai kannustaisitko lastasi jatkamaan sellaisen ihmisen perässä läähättämistä, jossa ihastuksensa ignooraa hänet, ei ottanut yhteyttä puoleen vuoteen seksin jälkeen, ja käyttäytyy muutenkin tylysti!? Hä? Ihan jokainen tilanne voi olla erilainen, mutta näin tuota voi arkijärjellä tulkita ilman että tarvitsee erikseen kysyä keneltäkään. 

Yleistyksiä voi tehdä, mutta niitä ei voi soveltaa yksilöön sillä periaatteella, että ne automaattisesti pätevät. Koska jokainen ihminen on oma yksilönsä, hän toimii kuten yksilö.

Aivan päivänselviä ei kannata kysellä eikä käyttää aikaa vääriin ihmisiin. Ihastunut löytää aina syyn miksi asiat voisivatkin olla ymmärrettävissä toisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän