Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
On hyvä olla kun ei tarvitse kaivata ketään. Tämä on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Haluasin ottaa Pasista selvän. Ootko täällä ?
Ystävämme basileios. Vai puhutaanko armeijan pasi-autosta
Olen nyt sitten ihan vain itsekseni ja ihmettelen alati muuntuvaa maailmaa. Aina se vain hämmästyttää.
Et ollut tänään siellä. Et tullut sinne. Aina olet ollut siellä. Ja tiesit että tulen. Eli meneekö tämä kiusalliseen suuntaan ?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kukaan koskaan vastannu.
Et oo vaan vielä laittanut viestiä ihmiselle, joka himoitsisi sinua. 
Tai sellanen ei oo laittanut sulle. 
En jaksa keskittyä kenenkään ihmisen analysointiin, keskityn mielummin kaikkeen muuhun.
Hyvää yötä ihanimmalle. Ois jo kiva nähdä ikkunaprinsessaa.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut mies käy aina pissaamassa tammikuun puolenvälin kieppeillä ruusun kuvan lumihankeen pihallesi. Jos sellaista ei näy, kannattaa unohtaa.
SÖssönsööö. Eipä täällä ole näkynyt mitään kummallisia juttuja, ei muuta kuin itsestäänselvyyksiä tyyliin "kiinnostunut ihminen vastaa viestiin", "kiinnostunut ihminen tarttuu tilaisuuteen", "miehestä huomaa kyllä, jos se on kiinnostunut".
Ovat tosiaan itsestäänselvyyksiä eikä mitään omituisia väitteitä, joista pitäisi hermoilla.
Johda meitä! Mihin haluat patsaasi?
En jaksa enää varsinaisessa loukkaantua kenenkään mielipiteistä tai ilkeydestä. Olen kasvattanut luonnettani nyt niin kypsäksi kuin se vain voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää varsinaisessa loukkaantua kenenkään mielipiteistä tai ilkeydestä. Olen kasvattanut luonnettani nyt niin kypsäksi kuin se vain voi tulla.
*varsinaisesti
Tätä on nykyisin älyteknologiahelvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluasin ottaa Pasista selvän. Ootko täällä ?
Ystävämme basileios. Vai puhutaanko armeijan pasi-autosta
En ymmärrä mistä puhut. Kyselin Pasia. Joku Pasi täällä on. Ja haluaisin tietää onko hän eräs. Vaikkakin hyvin epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kukaan koskaan vastannu.
Et oo vaan vielä laittanut viestiä ihmiselle, joka himoitsisi sinua.
Tai sellanen ei oo laittanut sulle.
No eipä taida kukaan himoita. Lähinnä pilkata. Eipä kukaan oo toisaalta laittanu edes viestiä. No en oo kyllä kovin viehättävä. Nuorena laitoin tyhmyyttäni joskus viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut mies käy aina pissaamassa tammikuun puolenvälin kieppeillä ruusun kuvan lumihankeen pihallesi. Jos sellaista ei näy, kannattaa unohtaa.
Kyllä tietyt toimintatavat kielivät kiinnostuksen puutteesta yleisellä tasolla ilman että tarvitsee erikseen kysyä tai alleviivata. Vai kannustaisitko lastasi jatkamaan sellaisen ihmisen perässä läähättämistä, jossa ihastuksensa ignooraa hänet, ei ottanut yhteyttä puoleen vuoteen seksin jälkeen, ja käyttäytyy muutenkin tylysti!? Hä? Ihan jokainen tilanne voi olla erilainen, mutta näin tuota voi arkijärjellä tulkita ilman että tarvitsee erikseen kysyä keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÖssönsööö. Eipä täällä ole näkynyt mitään kummallisia juttuja, ei muuta kuin itsestäänselvyyksiä tyyliin "kiinnostunut ihminen vastaa viestiin", "kiinnostunut ihminen tarttuu tilaisuuteen", "miehestä huomaa kyllä, jos se on kiinnostunut".
Ovat tosiaan itsestäänselvyyksiä eikä mitään omituisia väitteitä, joista pitäisi hermoilla.
Johda meitä! Mihin haluat patsaasi?
Ihan normijuttuja, ei mitään kummallisuuksia. Tulkaa tekin valoon, niin ei tarvitse änkyröidä ihmiskunnan perus lainalaisuuksia vastaan. 
Patsaani toivon sitten aikanaan jälkipolvien ruokailuhuoneen nurkkaan, elleivät halua maalausta seinälle. Päästä voisi tehdä patsaan ja laittaa sellaisen noin 1,5 metriä korkean pylvään päähän ihmettelemään muiden syömistä. 
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Niin olen minäkin.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Niin olen minäkin.
Olemme siis pienen ohimenevän hetken yhdessä.
Loukkaannuitko kommentista ja nyt haluat ärsyttää häntä? Oli hyvä kommentti.