Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38864)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihmemies 💜
Kyllä rohkee fiksu nainen ottaa yhteyttä jos se haluu.Sen verran tunnen sitä!
Oonhan mä ottanutkin työasioissa. Ehkä välillä vähän lipsuu.
Vierailija kirjoitti:
No mitä porukalle kuuluu ketjussa? Hyvää keskustelua olitte saaneet aikaiseksi, tuossa selailin. Pitkästä aikaa hieman positiivisempi tunnelma, se on ihan kiva huomata.
Positiivinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on epäsopiva joku harmitonkin lausahdus hänen suustaan kuulostaa vain väärältä, tyhmältä tai ärsyttävältä. Siinä on hyvä diagnostinen erottelukeino väärille ihmisille. Samoin jos sinun sanasi/tekosi/tapasi saavat toisessa tämän aikaan.
Joku voi joskus laukoa niitä toisten puolesta tai käskystä. Ja joku toinen siksi, että yrittää syöttää itselleen ja muille jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Pasi?
Vierailija kirjoitti:
Meikä kaipaa teikää.
Tiedän. Teit sen viestilläs aika selväks
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on epäsopiva joku harmitonkin lausahdus hänen suustaan kuulostaa vain väärältä, tyhmältä tai ärsyttävältä. Siinä on hyvä diagnostinen erottelukeino väärille ihmisille. Samoin jos sinun sanasi/tekosi/tapasi saavat toisessa tämän aikaan.
Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten vissiin epäsopiva. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihmemies 💜
Ootko NSA töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että lika leka bäst, ja joskus toinen haluaa eron toisesta, koska leikki meni liian pitkälle joka suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihmemies 💜
Ei se haittaa, MacGyver auttaa takaisin pidon pariin jos lipsuu liiaksi
Terveisiä teille ketjuun minulta. Juon kahvia ja suunnittelen tekeväni itse tarroja, pojalle nyt ensiksi. En tiedä vaikka innostuisin enemmänkin vielä joku päivä. Laitoin eilen tarranteko-ohjeen ketjuunkin. Jonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen.
Pasi?
Eikun täällä ja heikunkeikun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä porukalle kuuluu ketjussa? Hyvää keskustelua olitte saaneet aikaiseksi, tuossa selailin. Pitkästä aikaa hieman positiivisempi tunnelma, se on ihan kiva huomata.
Positiivinen 😂
Jos vertaa läskispämmiin niin kyllä.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Laittakaapas harhoja tulille!
Jos Pasi on täällä niin 🤔😲
Vai tarrojen teko-ohjeen? En tiedä. En osaa enää kirjoittaa oikein. Hiivatin aivohäröt. Jonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihmemies 💜
Niin, jos se haluaa. Kyllä minä mietin tarkkaan kehen haluan tutustua. Ja onko se viisasta.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihmemies 💜
Ei se haittaa, MacGyver auttaa takaisin pidon pariin jos lipsuu liiaksi
Joo oon huomannut 😑
Laittakaapas harhoja tulille!