Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun kumppani ei enää kiinnosta?

Vierailija
31.01.2024 |

Olen pidemmän aikaa ollut ihastunut toiseen. Ajattelen ainoastaan häntä, jonka seurauksena seksi oman kumppanin kanssa on jäänyt pois. Oma kumppani ei kiinnosta enää ollenkaan. Mitä tehdä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tehdä? Jos et enää halua olla kumppanisi kanssa, eroa. Jos haluat, unohda ihastus ja ala keskittyä elämääsi kumppanisi kanssa.

Vierailija
2/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samaisessa tilanteessa. Päätin lopettaa ihastuksen näkemisen, vaihdoin jopa työpaikkaa, mutta ei se häntä ajatuksista vienyt. Toisinaan mietin häntä vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sydämet toimii?

Vierailija
4/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on suht tuore kumppani, niin sitten on merkki siitä että suhde ei toimi . Ette ole tarkoitettu yhteen ja jakamaan elämää. Jos tulee vahva ihastus esim 5 vuoden tai 3 vuoden jälkeen, sillon täytyy punnita ja harkita.

tunnen ihmisiä jotka ihastuu toiseen vuoden tai parin sisällä ja sitkuttelevat vaan suhteessa koska se on heidän mielestään moraalisesti oikein. Ymmärtämättä että se kertoo ettei se oma puoliso ole se oikea. 

Eli mitä on menetettävää : asunto, lapset, koira, kesämökki, auto, sukulaiset 

jos ei ole mitään noista niin jätä se

Vierailija
5/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa kumppania. Jos ei nyt kiinnosta niin miksi se alkaisi kiinnostamaan myöhemmin. Pahinta mitä voit tehdä tilannetta parantaaksesi on muuttaa samaan osoitteeseen, hankkia yhteinen lemmikki tai lapsia. Jos teillä on jo nuo kaikki, niin peli lienee tämän elämän osalta menetetty. Parempi onni sitten seuraavassa rypistyksessä.

Vierailija
6/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on suht tuore kumppani, niin sitten on merkki siitä että suhde ei toimi . Ette ole tarkoitettu yhteen ja jakamaan elämää. Jos tulee vahva ihastus esim 5 vuoden tai 3 vuoden jälkeen, sillon täytyy punnita ja harkita.

tunnen ihmisiä jotka ihastuu toiseen vuoden tai parin sisällä ja sitkuttelevat vaan suhteessa koska se on heidän mielestään moraalisesti oikein. Ymmärtämättä että se kertoo ettei se oma puoliso ole se oikea. 

Eli mitä on menetettävää : asunto, lapset, koira, kesämökki, auto, sukulaiset 

jos ei ole mitään noista niin jätä se

Kuinka erossa menetetään omat lapset? Kysynpähän vain. Omassa erossa ainakin molemmat ymmärsivät, että lapsilla täytyy olla läheiset välit vanhempiinsa. Niin myös kävi.

Vierailija
7/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Suhde ilman intohimoa.

2. Intohimoinen suhde.

Vierailija
8/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen oppinut itse, että jos nyt olet ihastunut toiseen, tulet ihastumaan vielä uudestaankin. Itselleni kertoo paljon siitä, ettei suhde täytä omia tarpeitani. Nykyisessä suhteessa ei ole ollut tuollaista.

Vierailija
9/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä eroa. Pilaat kaiken. Kuinka vaimosikin kestäisi??

Vierailija
10/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samaisessa tilanteessa. Päätin lopettaa ihastuksen näkemisen, vaihdoin jopa työpaikkaa, mutta ei se häntä ajatuksista vienyt. Toisinaan mietin häntä vieläkin.

Olette kyllä ap:n kanssa noloja. "Ihastus ajatuksissa" 

Se teidän ihastuskin on vain tavallinen taatiainen ei mikään ihmeiden prinssi tai prinsessa. 

Vierailija
11/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuollainen kausi.

Nyt olen jälleen ihan rakastunut omaan kumppaniin.

Onko teillä rakkaus?

Onko halua oikeasti tutustua ja syventää?

silloin joutuu itsekin panostamaan. Siinä testataan,

Ei voi neuvoa. Punnitse mikä on kumppanisi arvo.

Onko teillä lapsia? Se on oleellista myös. Ainakin itselleni.

Joskus sitä kyllästyy itseensä ja luulee, että vika on kumppanissa. Ei uskalla kehittyä vaan hakee jostain hätäratkaisuja.

mieti, mikä on teidän tilanteenne.

Vierailija
12/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se teidän ihastuskin on vain tavallinen taatiainen ei mikään ihmeiden prinssi tai prinsessa. 

Mistä sinä tiedät sen? Voi olla yhdessä koettu paljon. En lähde väittelemään, mutta voi olla syvempääkin. Eri.

Vierailija
13/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Niin mäkin aikoinaan tein enkä päivääkään ole katunut.

Vierailija
14/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät sen? Voi olla yhdessä koettu paljon. En lähde väittelemään, mutta voi olla syvempääkin. Eri.

No kyllä ne kaikki ihastukset ohan tavallisia ihmisiä ovat eivätkä mitään satuolentoja :D 

Vierailija
15/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ne kaikki ihastukset ohan tavallisia ihmisiä ovat eivätkä mitään satuolentoja :D 

Sulla hyppäs nyt yli ymmärryksen koko pointti. :D

Vierailija
16/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaminen on loppujen lopuksi päätös. Jotkut eivät aikuistu koskaan vaan jahtaavat aina sitä ihastumisen ja rakastumisen huumaa. Ehkä olet yksi heistä. Voit jättää kumppaniksi ja ehkä saat ihastukseltasi vastakaikua, ehkä et, mutta sinä et muutu miksikään. 

Vierailija
17/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotaan yleensä. Jos kiinnostus ei palaa enää kumppaniin. Ehkä on menty tai ajauduttu yhteen väärän kanssa. En sano että kaikki vääriä. Itse tietää. En silti tiedä muiden puolesta onko uusi se oikea, ei aina ole, joskus on.

Vierailija
18/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit puolisosi tekevän, jos hän ihastuisi toiseen?

Tee sinä samoin.

Vierailija
19/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa

Vierailija
20/33 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi