Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39886)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä toi ollut "ruikutusta", vaan tahallinen huomautus luuserivitsailijoille. Tosiaan teidän piireissä ne huonot miehet ja marttyyrinaiset kaiketi normi, kun heti tulee tuollaiset mieleen ;)
Lopeta, olit väärässä ja tuo toinen oikeassa.
Juu, olkaa rauhassa "oikeassa", en tosiaan tajua tästä keskustelusta oikein mitään - ja hyvä niin ;) Kaltaiset keskenään, ja teillä on täällä selvästi hyvä kupla keskenänne!
Noh noh, älä luuseroi itse. Tiedät hyvin itsekin, että lähdit turhaan mussuttamaan, mutta selkärankasi ei vaan kestä peiliin katsomista. Kannattaa opetella, hyödyllinen taito.
Tietysti se on turhaa? Ei kai kukaan luule mitään tänne kirjoittamaansa muuksi kuin turhaksi? :D Haloo nyt.
Mun veli on eronnut, komea, salskea, kiltti (ei tassukka), hyvätuloinen ja hauska, mutta edelleen vapaalla jalalla. Ei ole kukaan kotoa mennyt hakemaan.
Sinkkunaiset M & L, olemmeko hyviä ystäviä? Voitte tulla kertomaan mulle, kumman haluatte multa viedä, kuinka hyvä (parempi kuin mä) olette, miksi olette hänelle sopivampi nainen ja mikä tekee teistä hyvän parin, antakaa mun harkita tilannetta uudelleen.
S-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä toi ollut "ruikutusta", vaan tahallinen huomautus luuserivitsailijoille. Tosiaan teidän piireissä ne huonot miehet ja marttyyrinaiset kaiketi normi, kun heti tulee tuollaiset mieleen ;)
Lopeta, olit väärässä ja tuo toinen oikeassa.
Juu, olkaa rauhassa "oikeassa", en tosiaan tajua tästä keskustelusta oikein mitään - ja hyvä niin ;) Kaltaiset keskenään, ja teillä on täällä selvästi hyvä kupla keskenänne!
Noh noh, älä luuseroi itse. Tiedät hyvin itsekin, että lähdit turhaan mussuttamaan, mutta selkärankasi ei vaan kestä peiliin katsomista. Kannattaa opetella, hyödyllinen taito.
Tietysti se on turhaa? Ei kai kukaan luule mitään tänne kirjoitt
Korostaa mielenkiintoisella tavalla persoonaasi, että pidit kirjoitustasi itsekin turhana, mutta halusit siitä huolimatta haastaa riitaa.
Haleja ja pusuja rakkaalleni. <3
:DDDDDDDDDDDDDDDD Siis oikeasti. Ihmisillä on muutakin elämää, eikä olisi tervettä pitää näitä viestejä muuna kuin turhana ajanvietteenä.
Kaipaan sinua. Milloin sovitaan?
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee elämä hukkaan kun etsii ja etsii. Entäpä jollei ennen hauta-arkkua löydykään, käykö katuminen kun ei yhtään tinkinyt vaatimuksistaan?
On hyvä olla järkevät vaatimukset jo siksi että liiallinen joustaminen on yhtä huono asia kuin liialliset vaatimukset. Elämää kannattaa kuitenkin elää eikä keskittyä vain etsimiseen.
Monesti liiallinen keskittyminen kumppanin etsimiseen aiheuttaa itselle ongelmia joidenka vuoksi saattaa tulla tehtyä typeriäkin asioita ja saattaa satuttaa vain itseään lisää.
Vähän kuten kaikessa, kohtuus on avainasemassa.
Jos vain suinkin kykenee, kannattaa säilyttää kaikki realismi ja hyväksyä se että elämästä ei koskaan tiedä miten se menee joten mitään takuita ei ole täydellisen kumppanin löytymiselle tai kumppanin löytymiselle ylipäätään muutenkaan.
On kaikista järkevintä ja turvallisinta säilyttää itsenäisyys. Näin jaksaa elää elämää, oli se sitten millaista tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun veli on eronnut, komea, salskea, kiltti (ei tassukka), hyvätuloinen ja hauska, mutta edelleen vapaalla jalalla. Ei ole kukaan kotoa mennyt hakemaan.
Komeus on katsojan silmissä. Esim. Jalkapalloilija M. Forssell on musta aivan jäätävän ruma ja kamala. En voisi ikinä koskeakaan. En kuulu itsekään kauniisiin, mutta ei se toisen ulkonäkö ole kaikille sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen etsii timmiä, komeaa, empaattista, älykästä ja rentoa miestä. Otahan yhteyttä!
Monet naiset haluavat tällaisen miehen, mutta eivät löydä sellaista. On naisia, jotka pitävät kiinni hyvistä miehistä, haluatko heidän vapauttavan ainakin yhden sinulle?
Tai miksi he eivät pidä sinua vaihtoehtona?
;D
Koska painan 4 kg enemmän kuin 26 vuotta sitten lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeus on katsojan silmissä. Esim. Jalkapalloilija M. Forssell on musta aivan jäätävän ruma ja kamala. En voisi ikinä koskeakaan. En kuulu itsekään kauniisiin, mutta ei se toisen ulkonäkö ole kaikille sama
Toki. Onko parempi sitten sanoa, että klassisella tavalla komea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköön vaikuttaa myös ihmisen persoona joten periaatteessa kaunis tai komeakin voi näyttäytyä itselle rumempana tai vastenmielisempänä muuten. Kaikki persoonat eivät vain sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
:DDDDDDDDDDDDDDDD Siis oikeasti. Ihmisillä on muutakin elämää, eikä olisi tervettä pitää näitä viestejä muuna kuin turhana ajanvietteenä.
Vähän haisee, että ihon alle on mennyt ja lujasti. Ajanviete on ajanvietettä eli se merkitys sillä on. Sinulle käy ajanvietteestä riidan haastaminen, mutta olet totta kai hyvä ihminen. Se tässä huvittaa, kuinka kehtaat noilla näytöillä ollenkaan jankata vastaan. Hyvä ihminen olisi jo aloittanut eri tavalla, mutta osaisi katsoa peiliin ja myöntää virheensä. Sinä et, etkä osaa lopettaa, vaan haet koko ajan uusia kulmia selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen sitten itse on, jos haukkuu toista tuolla tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Onko parempi sitten sanoa, että klassisella tavalla komea?
Ei. Tomi Metsäketokin mennyt aina liian imelänä miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän mahdollisesti kiinnostunut boheemeista ja hyvännäköisistä, todella hauskoista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän kyseinen jalkapalloilija olekaan koskaan ollut missään komistuksen maineessa? Mistä siis edes revit hänet tähän? Jalkapalloilijoista Ronaldo on ollut komean maineessa, samoin David Beckham.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen sitten itse on, jos haukkuu toista tuolla tavoin?
Mielipiteet ovat täysin sallittuja, se täytyy nyt vain kestää. En ainakaan itse viitsi loukkaantua niistä enkä todellakaan haluaisi että kukaan kehuu minua valheellisesti. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän mahdollisesti kiinnostunut boheemeista ja hyvännäköisistä, todella hauskoista naisista?
Jos olisit tuollainen, niin sulla olisi koko ajan mieshuomiota ja tarjokkaita perässä.