Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä on sanottavana tähän ketjuun.
Olethan muistanut myös livenä kertoa ettei sinua kiinnosta?
Minultako kysyt? Kerron varmasti kaiken tarpeellisen ihan aina kuten ketjussakin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko koskaan pidellyt kaivattuasi kädestä? Nopeaa kättelyä ei lasketa.
Olen, ollaan kävelty käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattu on tumma, ruskeasilmäinen, empaattinen, leikkisä, hyväkäytöksinen, lempeä, rohkea, joskus vähän ujo, monitaitoinen ja komea mies😍
Tykkään hänestä niin kovasti.
Tohditko laittaa vielä alkukirjaimen?🤭
Mä kaipaisin miestä, joka kävelis mielellään mun kanssa käsi kädessä 💙
Oikea ihminen tuo meistä parhaat puolemme esiin.
Väärä ihminen tuo meistä pahimmat puolemme esiin.
E
Mä kaipaisin kaivatun syliin. Voitais pussailla ja halia niin, että tietäisi saaneensa kylliksi. Ikävä sua hassu.
Vierailija kirjoitti:
Sormet lomittain?
Vierailija kirjoitti:
Pusuja mulle 🥰
Tässä.😘😘😘😘😘 siitäs saat ja siitä ja siitä.
K
Vierailija kirjoitti:
Oikea ihminen tuo meistä parhaat puolemme esiin.
Väärä ihminen tuo meistä pahimmat puolemme esiin.
E
Niin, toisilta saa hyvää energiaa ja toiset imevät kuiviin.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormet lomittain?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä toivoisin, että olisin puhelias ja keksisin jotain puhuttavaa, niin ehkä hänkin viihtyis mun seurassa paremmin. Nyt on vaan koko ajan ikävä ja sitten kun hän on siinä, niin en tiedä mitä sanoisin. Tää mun pää on kyllä perseestä.
Eipä minunkaan ulosannissa ole hurrattavaa kaivatun silmien edessä. Sönkötän jotain outoa tai naureskelen vähintään hermostuneesti 🤦 oikeasti olen melko supliikki
Oikeasti olen melko supliilli. Supliikki. Zupliikki. Ymmärsikö kaikki nyt
Kas. Tulit tännekin trollaamaan? En edellenkään huomioi sinua siellä missä yleensä trollailet ja bännin syyn voit ihan itse päätellä. Yökötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän todella pakko lähteä joka päivän tämän kilokammoisen juttuihin mukaan? sivu tolkulla samaa paskaa.
Ei ole, ohitan sujuvasti solvaukset.
Läskit on tottuneet välttelemään totuutta. Vahva totuuden välttämiskäytös.
Ei nyt ihan aina. Mun veli esimerkiksi on koko elämänsä vain lihonut eikä todellakaan ole kieltänyt sitä ja sen eteen on tehty töitä paljon mutta iän karttuessa paino lähti pysyvästi nousemaan. Kyllä on minuakin ottanut koville se asia. Tiedän että aina ei vain mahda asioille mitään.
Hah ! Joko se on suakin sumuttanut ajattelutavoillaan. " Iän karttuessa lähti painokin nousemaan " huhheijaa. Jos sillä on donitsi kädessä ja sanoo sulle ettei ole, sekö on totuus. Hah !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormet lomittain?
Joo
Huulet suukoteltuina?
En kuuntele Tomppaa. Mun sydän komppaa
ihan toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän todella pakko lähteä joka päivän tämän kilokammoisen juttuihin mukaan? sivu tolkulla samaa paskaa.
Ei ole, ohitan sujuvasti solvaukset.
Läskit on tottuneet välttelemään totuutta. Vahva totuuden välttämiskäytös.
Ei nyt ihan aina. Mun veli esimerkiksi on koko elämänsä vain lihonut eikä todellakaan ole kieltänyt sitä ja sen eteen on tehty töitä paljon mutta iän karttuessa paino lähti pysyvästi nousemaan. Kyllä on minuakin ottanut koville se asia. Tiedän että aina ei vain mahda asioille mitään.
Hah ! Joko se on suakin sumuttanut ajattelutavoillaan. " Iän karttuessa lähti painokin nousemaan " huhheijaa. Jos sillä on donitsi kädessä
Älä nyt jaksa, et sinäkään minua sumuta niin pahasti.
Läskit yrittää usein sumuttaa sukulaisia ja kavereita sanomalla " en syö mitään, mut lihon vaan " Niin varmasti joo. Niinhän siinä käy. Varsinkin kun sitä ikääkin tulee vuos lisää.
Eli kyseessä on puhdas luonnevika, ei voi laittaa edes kännin piikkiin.