Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
Vierailija kirjoitti:
Minähän en ole täällä kenenkään painoa kommentoinut.
En minäkään, ei kiinnosta paskaakaan kenenkään paino tai ulkonäkö muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Läski vie puolitoista paikkaa bussissa.
Väärin. Vakavasti masentuneena en vie paikan paikkaa. Kiitos kun käyt töissä ja mahdollistat työkyvyttömyyseläkkeenikin työkyvyttömyyden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjosin jäätelöä sinulle, ihana T.
Ja otin kaikkia kolmea sorttia.
Jaa tuo taisikin olla sille teelle, jolle oli työpaikalla tarjottu jäätelöä. Ohi siis.
Rakastan, ihailen, palvon ja arvostan sinua. Olet aamujen aurinko ja iltojen ilo !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siellä! Olet hyvä sellaisena kuin olet.
Löydän kyl aina itestäni kehityskohteita.
Mun ex-mies löysi niitä paljon minusta.
Sivu
Niin me ex-miehet löydetään. Meillä on se jalo taito.
Se vaan kun monella jopa se nykyinen kumppani löytää toisesta pelkkiä virheitä, mutta silti ei tajuta erota.
Antaa niiden olla yhdessä. Itsepähän kärsivät. Kaiken lisäksi kuka osaa toisen puolesta sanoa mikä on kylliksi. Jos vaikka asut siinä miljoonan talossa, haluatko muuttaa yksiöön vai haluatko jatkaa sen kanssa joka on mielestään löytänyt susta virheen ja muistaa sanoa sen tasaisin väliajoin. Ehkä alat inhoamaan sitä lopulta, tai sitten et, jospa se sanoo joskus jonkin kivan sanan. Jokainen punnitsee omat rajansa ja mitä sietää. Harvoin kukaan on edes rakastunut 40 vuotta putkeen.
Mieluummin onnellisena yksiössä kuin onnettomana miljoonatalossa. Ei sillä että minua muutenkaan kiinnostaisi mitkään miljoonatalot, mutta se nyt siitä vielä puuttuisi että siellä pitäisi asua jonkun mulkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän todella pakko lähteä joka päivän tämän kilokammoisen juttuihin mukaan? sivu tolkulla samaa paskaa.
Ei ole, ohitan sujuvasti solvaukset.
Läskit on tottuneet välttelemään totuutta. Vahva totuuden välttämiskäytös.
Vierailija kirjoitti:
Kädet kädessä tanssittiin.
Sulla oli paksut kädet naiseksi. Meinasi ällöttää, että mitähän sipsejä noillakin on harottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Et ole kertonut tätä kasvotusten.
Hänelle olen, silmillä. Eikä sillä mitään väliä ole sitäpäitsi.
Miksei sillä olisi väliä? Itselläkin on silmäpeliä meneillään ja sillä on minulle paljonkin väliä. Uskon että toisellekin osapuolelle.
Siinä voi alkaa myös pyörryttää, jos kaivattua katsoo liian kauan silmiin.
Joo. Toisaalta joskus se katsekontakti vain kestää ja kestää eikä sen haluisi ikinä loppuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän todella pakko lähteä joka päivän tämän kilokammoisen juttuihin mukaan? sivu tolkulla samaa paskaa.
Ei ole, ohitan sujuvasti solvaukset.
Läskit on tottuneet välttelemään totuutta. Vahva totuuden välttämiskäytös.
Ei nyt ihan aina. Mun veli esimerkiksi on koko elämänsä vain lihonut eikä todellakaan ole kieltänyt sitä ja sen eteen on tehty töitä paljon mutta iän karttuessa paino lähti pysyvästi nousemaan. Kyllä on minuakin ottanut koville se asia. Tiedän että aina ei vain mahda asioille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun kilot riepoo sua?
Ne ällöttää
No onks pakko katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun kilot riepoo sua?
Ne ällöttää
No onks pakko katsoa?
Ei voi olla näkemättä vaikka yrität mennä jonku tolpan taakse piiloon. Aina näkyy allit ja läskit reidet vähintään
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä on sanottavana tähän ketjuun.
Olethan muistanut myös livenä kertoa ettei sinua kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Onni on rakkaudessa, missä sielut sulautuvat toisiinsa ja sydämet ymmärtävät toistensa kieltä. Kahil Gibran
Ensimmäinen mieleen tuleva tästä oli konstantinopolin muurit. No joo, asiayhteys hieman etäinen mutta kuitenkin. Muuri. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan, ihailen, palvon ja arvostan sinua. Olet aamujen aurinko ja iltojen ilo !
Olitko kauppahallissa tänään ?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, niin sinäkin!
Se juuri se juuri. Juurisyy. Ajattelutapa.