Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaisin miestä, joka kävelis mielellään mun kanssa käsi kädessä 💙
Sormet lomittain?
Joo
Huulet suukoteltuina?
En osaa kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan, ihailen, palvon ja arvostan sinua. Olet aamujen aurinko ja iltojen ilo !
Olitko kauppahallissa tänään ?
En
Vierailija kirjoitti:
Teillä on ihmiset aika paljon ongelmia. Ylimielisyys ainakin on lähtenyt teiltä ihan lapasesta.
Montako sipsipussia söit viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
Läskit yrittää usein sumuttaa sukulaisia ja kavereita sanomalla " en syö mitään, mut lihon vaan " Niin varmasti joo. Niinhän siinä käy. Varsinkin kun sitä ikääkin tulee vuos lisää.
No jos mun kommentti ei auennut niin aivan sama. Hoikemmatkin herkuttelevat ja osa pysyy aina vain hyvin hoikkina vaikka söisivät helvetti mitä ikinä lystäävät ja välttelevät vielä kaikkea liikkumistakin.
Kaikki nää turistit on vaan pelkkää kulissii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on ihmiset aika paljon ongelmia. Ylimielisyys ainakin on lähtenyt teiltä ihan lapasesta.
Montako sipsipussia söit viikonloppuna?
En ole syönyt sipsejä pariin vuoteen. Puuroa aamulla ja illalla, päivällä ruokaa. Ole hyvä.
Olen väärä. 90-prosenttisesti oikea, mutta se kymmenen prosenttia on sen verran tujua tavaraa, että kääntää helposti nurjan puolen esiin.
Vuos ikää lisää on läskeille, + 10kg lisää painoa. Vähintään. Ja ikähän se nyt liittyy näiden mielessä vahvasti siihen ettei osaa hillitä itseään yhtään. Rasvanäppi käy suussa kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaisin miestä, joka kävelis mielellään mun kanssa käsi kädessä 💙
Sormet lomittain?
Joo
Huulet suukoteltuina?
En osaa kuvitella.
Kauniit sanat kuiskattuina korvasi alle?
Lapsilleni, vanhemmilleni, ystävilleni, koiralle olen oikea ja kelpaan.
Noni muistutus että tämä on kaipausketju.
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele Tomppaa. Mun sydän komppaa
ihan toiselle.
Voi hitto
T: Tomppa
Vierailija kirjoitti:
Vuos ikää lisää on läskeille, + 10kg lisää painoa. Vähintään. Ja ikähän se nyt liittyy näiden mielessä vahvasti siihen ettei osaa hillitä itseään yhtään. Rasvanäppi käy suussa kokoajan.
Mene nyt jo muualle siitä! Täällä haukut muita, mutta itse olet niin älykäs, ettet osaa otsikkoa lukea. Hyökkäät sitä paitsi ihmisryhmää vastaan. Pitääkö ilmoittaa poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Mikä v sinua vaivaa😆 olen pahoillani. Enkä läski. Ootko huono ihminen? Älä ole😙
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, läskifetisisti palasi. On tainnut saada joltakin isolta tytöltä pakit.
Ei haittaa, täällä on edelleen paljon, jotka ovat ei-toivottuja ja voit harkita heitä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilleni, vanhemmilleni, ystävilleni, koiralle olen oikea ja kelpaan.
Ja kelpaat muillekin.Täällä riittää näitä koulukiusaajia,kun voivat anonyymeina sanoa mitä haluavat.Paskahousuja sitten tuolla kadulla.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Noniin läskip*rseet. Jumppa aika. Suorita tämä :
1. Nouse ylös. = Kaksi kaloria paloi
2.kävele keittiöön. = Kolme kaloria paloi
3. Avaa jääkaappi. = Yksi kalori paloi
4 Tee meheviä kinkkujuusto voileipiä majoneesilla, kylkeen vähän limpparia ja sipsiä.
5. Lyllerrä takaisin sohvalle
No niin, ryppyinen ja kuivakka tasapaksu heinäseiväs. Aika juosta maratoni otsa rypyssä. Muista myös irvistää juostessasi. Täytyyhän sen näkyä, että kärsit mitä vain ollaksesi mulkero kukkakeppi.
Sitten iltapalaksi saat tänään syödä vain kolme hernettä neljän sijaan. Tai jos teit postauksesi kuntopyörän selässä polkien - saat syödä neljännenkin herneen.
Kuuntelikste tän aamusella? Tajuatteko tätä kappaletta? Monet ei tajua mielen työskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele Tomppaa. Mun sydän komppaa
ihan toiselle.
Voi hitto
T: Tomppa
Nyt jotakin tyyliä hyvä ihminen.