Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34125)
Vaimoni, näetkö, tämä nainen ei anna mulle mitään mahdollisuutta, älä eroa musta, meillä on lapsi ja olemme olleet jo yhdessä niin kauan, pian 20 vuotta yhdessä.
Kolme yötä. Voisinpa sitten olla halaamassa!
Kivaa syksyistä lauantaipäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni, näetkö, tämä nainen ei anna mulle mitään mahdollisuutta, älä eroa musta, meillä on lapsi ja olemme olleet jo yhdessä niin kauan, pian 20 vuotta yhdessä.
Emmää sua kyllä enää kauaa kattele
t. vaimosi
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuutta mihin?
Vierailija kirjoitti:
Odotan sua mies niin pitkään kuin on tarve. Vaikka lopun elämääni, en katoa sun elämästä koskaan.
2042? Käykö sillon ?
Vierailija kirjoitti:
Trolli vois käyttää järkee ja keksiä vähän parempia tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta, ikävöitkö minua eilen illalla alkoholin juomisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
1 yö yhdessä.
Se oli ihana yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lotta kiinnostunut seurustelemaan sen aasialaisen miehen (1978, Jätkäsaari) kanssa, jonka vaimo aikoo pian jättää hänet? Hänellä on rahaa pankkitilillä ja hän tarvitsee jonkun tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 yö yhdessä.
Se oli ihana yö.
Hotellissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia suunnitelmia tälle päivällä?
Iltapäiväkahvit kauppahallissa
.
Olis ollu kyllä tarpeen. Väsyttää. Ja ikävä.
Alan pitää todennäköisenä, että Dolores Cannon saattaa olla oikeassa. Käy enemmän järkeen kuin moni muu juttu maailmassa. Tai edes osittain oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Lotta kiinnostunut seurustelemaan sen aasialaisen miehen (1978, Jätkäsaari) kanssa, jonka vaimo aikoo pian jättää hänet? Hänellä on rahaa pankkitilillä ja hän tarvitsee jonkun tyydyttämään seksuaaliset tarpeensa?
Jos kyllä, niin tässä olisi kaksi onnettomaa ihmistä vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 yö yhdessä.
Se oli ihana yö.
Hotellissa kyllä.
Saisinko sun kanssa joskus uudelleen samanlaisen yön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 yö yhdessä.
Se oli ihana yö.
Niin oli. Eikä edes oltu lähekkäin sanan varsinaisessa merkityksessä.
Mitä voisimme tehdä auttaaksemme Michaelaa?
Kaipaisin juurikin hänen seuraansa ja rakkauttaan. Kaikki muu on sivuseikka. Mutta et ole hän. Tunnistan hänen viestit yleensä.