Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34388)
Vierailija kirjoitti:
Avaan paitasi napit.
vihdoinkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan paitasi napit.
vihdoinkin!
Miehen paidan.
Vierailija kirjoitti:
Avaan paitasi napit.
Otit näemmä ohjat. Kerro toki lisää.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa lehmät toisten asioihin puuttuminen!!!!!!!!! Tämä eräälle naisjoukolle ketjussa. Ilmeisesti teillä ei ole omaa elämää elettävänä. Hassua miten kunkin teistä on mies jättänyt. Olisko pitänyt keskittyä omaan mieheen eikä muiden elämään. Teidänlaisianne en kaipaa enää mihinkään yhteyteen.
Onko sulla ollut osuutta siihen, että mies on jättänyt? Ettet vain olisi keskittynyt näiden miesten vaimoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan paitasi napit.
Otit näemmä ohjat. Kerro toki lisää.
Ensin pitäisi tietää, että avaan oikean paidan.
Olen tajunnut mistä kaikki johtui. Oon yrittänyt lukea ja lukea asioista. Minulla oli mielikuvitusmaailma ja on edelleenkin jossain määrin. Jotenkin vaan en enää osannut erottaa oikeaa elämää haavemaailmasta. Odotin jotenkin että hänkin olisi ollut mukana juonessa ja mukautunut siihen.
Haaveet olivat niin lohdullisia. Mutta totta ei ollut mikään.
Vierailija kirjoitti:
"Kun rakkaus on tuore, se on myös huumaava."
Laura Lähteenmäki
Tästä rakkaudesta meni parasta ennen -päivä jo ajat sitten. Nyt on alkanut homehtua ja eltaantua.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa lehmät toisten asioihin puuttuminen!!!!!!!!! Tämä eräälle naisjoukolle ketjussa. Ilmeisesti teillä ei ole omaa elämää elettävänä. Hassua miten kunkin teistä on mies jättänyt. Olisko pitänyt keskittyä omaan mieheen eikä muiden elämään. Teidänlaisianne en kaipaa enää mihinkään yhteyteen.
Minä olen jättänyt. Sinun kohdalla on ihme, jos on koskaan mitään jätettävää edes ollut!?!
Vierailija kirjoitti:
Avaan paitasi napit.
Mistä tiesit, että on kauluspaita päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut osuutta siihen, että mies on jättänyt? Ettet vain olisi keskittynyt näiden miesten vaimoihin?
Ei. En tunne heitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut mistä kaikki johtui. Oon yrittänyt lukea ja lukea asioista. Minulla oli mielikuvitusmaailma ja on edelleenkin jossain määrin. Jotenkin vaan en enää osannut erottaa oikeaa elämää haavemaailmasta. Odotin jotenkin että hänkin olisi ollut mukana juonessa ja mukautunut siihen.
Haaveet olivat niin lohdullisia. Mutta totta ei ollut mikään.
Synnytyksen jälkeen tajuat, ettei mies koskaan rakastanut sua
Odotan sua mies niin pitkään kuin on tarve. Vaikka lopun elämääni, en katoa sun elämästä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitytkö täällä omaan puolisoosi?
Kaivattuuni silloin tällöin kun ei nähdä.
Micheala, mitä kuuluu viikonloppuna?
Ikävöin sinua niin paljon.
M49
Lotta, voidaanko palata takaisin? Sä hoidat talouteni, mä hoidan vartalosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sun mielestä syntiä? Sit pitää lopettaa, en jaksa mitään seilaamista ja epävarmuutta ja en halua uskoa viedä keneltäkään.
Ootte paneskelleet puolisoilta salassa ristikorut heiluen? Tsot tsot.
Paneskelin ja sitten otin itse eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä
Nähdään vaan. Mulla ei ole kyllä enää mitään annettavaa kuin pelkkä seurani. Ja eipä se tunnu riittävän mihinkään.
Kaipaisin juurikin hänen seuraansa ja rakkauttaan. Kaikki muu on sivuseikka. Mutta et ole hän. Tunnistan hänen viestit yleensä.
Vaimoni, näetkö, tämä nainen ei anna mulle mitään mahdollisuutta, älä eroa musta, meillä on lapsi ja olemme olleet jo yhdessä niin kauan, pian 20 vuotta yhdessä.
Kolme yötä. Voisinpa sitten olla halaamassa!
Keskitytkö täällä omaan puolisoosi?