Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (32114)
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin tiettyä tarkoitusta varten, mutta nainen on tunnetusti huonomuistinen asioista, jotka ei häntä miellytä.
Mies luotiin ilahduttamaan ja palvelemaan naista mutta senkin asian ryssivät
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin tiettyä tarkoitusta varten, mutta nainen on tunnetusti huonomuistinen asioista, jotka ei häntä miellytä.
Melko katkerat terveiset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuttu täällä tunnistettu, terveiset!
Kaipaatko? Terkut!
No kyllä mä ajattelen erityisesti yhtä, joka tietää mun tänne kirjoittavan. Muutama kaveri tietää myös, oon luvannu lopetella..(tunniste)
Ilman sinua puuttuu puoli elämää. Sanoilla on välillä vaikeaa kertoa, mitä tuntee, eikä aikakaan nyt riitä. Olet rakas. Nuku hyvin.
Halein suukoin hyvää yötä naiselle 30km päähän.Huomiseen.
Mukavaa päivää ja hyvää viikonloppua. 🤗🧡
Hyvää huomenta kaivatulleni!
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 💞
Ja ett skönt veckoslut 😚
Huomenta läskille mussukalleni! Kohta on lounasaika!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta läskille mussukalleni! Kohta on lounasaika!
Oo niinpä onki ! Lihapiirakkaa mikroon👍vain yhellä nakilla
Nyt mies tekemään selkeä aloite tai se oli siinä :/ Ei tämä tällainen johda mihinkään. Muuten lähden seuraavan potentiaalisen matkaan, joka selvästi tietää mitä haluaa.
Tänä viikonloppuna on tunti enemmän aikaa.Annathan sen minulle mies.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mies tekemään selkeä aloite tai se oli siinä :/ Ei tämä tällainen johda mihinkään. Muuten lähden seuraavan potentiaalisen matkaan, joka selvästi tietää mitä haluaa.
Oikein hyvää matkaa! 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvää matkaa! 👋
Kiitos 🥱
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on naiset nykyään, joilla ei olisi varavaihtoehtoa. Sillä ei ole tunteiden kanssa mitään tekemistä. Mitähän sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Jospa sitä vaikka nukkumaan menisi. Klo 5 ylös. Kaipailemisiin J:lle👄👄👄💙
Mikä ajaa ihmisen viideltä ylös lauantaina?
🌻🌱👋🧡🤗